Hejka Cukiereczki!
Zapewne większość z was zastanawia się kiedy kolejny rozdział? Niektórzy z was może już o tym czytali w innych moich książkach, ale wspomnę o tym też tutaj. Nie chcę w dalszym ciągu trzymać was w niepewności.
Jak wiecie coraz bardziej zbliża się termin egzaminów. Niestety jestem osobą z ósmych klas, przed co mam teraz mały zapierdziel z materiałem i staram się wszystko ogarnąć. Baaaardzo brakuje mi czasu i siły na coś innego niż nauka. Zwłaszcza, że narobiłam sobie ostatnio zaległości i przed to jestem zagrożona z bardzo ważnego dla mnie przedmiotu.
Do czego zmierzam? Niestety ale z tych wszystkich powodów (gdyby mi się chciało pisać to pewnie znalazłbym ich więcej) jestem zmuszona zawiesić działanie tej książki. Nie chcę pisać na siłę podczas nauki, gdyż wtedy rozdziały. wychodzą słabe, a tego raczej nie chcemy. Oczywiście wrócę!
Kiedy? Postaram się zaraz po testach. Wtedy powinnam mieć już święty spokój i będę miała więcej czasu. Jeśli nie, to powrócę na początku wakacji! Obiecuję to.
Jakieś dobre wieści?
Jeszcze trochę a dobijecie 10 tysięcy wyświetleń! Nawet nie wiecie jak mnie to cieszy!!!
Jeśli ta książka się w końcu zakończy, bo kiedyś musi, to z jakiego anime scenariusze byście chcieli zobaczyć? Jestem otwarta na propozycje.
Dzięki wam. Mimo że ta książka jest cholernie słaba to i tak ją czytacie. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy.
Tak więc… dziękuję że to przeczytaliście. Oto cukierki dla was, ode mnie 🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬 Częstujcie się
No to… do zobaczenia!
CZYTASZ
Preferencje ||Kuroshitsuji||
RandomBŁAGAM OSZCZĘDŹ MI CRINGU I NIE CZYTAJ TEGO Obecne postacie: ❤️Ciel ❤️Sebastian ❤️Alois ❤️Claude ❤️Grell ❤️Undertaker ❤️Snake ❤️Will ❤️Ron ❤️Ash ❤️Finni ❤️Bard ❤️Joker ❤️Dagger