....
Öyle çabuk geçiyor ki günler
Hele sen de bir bak hayatına
Yarın bitecek sanki her şey
Yarın ölecek gibiyiz.Daha doymamışız yaşamasına
Günlerimiz dün bir, bugün iki
Sakın bir şey bırakma yarına
Yarın yok ki.
Özdemir AsafSaatlerdir karakolda Tahir ve Mustafa abiden haber bekliyorduk. Esma gemilerde silah bulunmadığını ama Mustafa abinin kasasında sahte belge bulunduğunu söylemişti. Büyük ihtimal savcılık mahkemeye çıkartacak demişti. Asiye abla karşımda ağlarken ben koridoru turluyordum. Murat çocukları okula bıraktığına dair mesaj atmış bizim halen tatilde olduğumuzu sandıklarını da yazmıştı.
Asiye: Nefes şimdi ne olacak beynim durdu resmen nasul kurtacağuz.
Nefes: Ablam sahte belgeyi hangi şirket için hazırladındığını araştırıyor Esma bir şekilde Ali ile o sahte belgeye ulaşırsa aklaya biliriz onları.
Asiye: Peki ya aklanamazsalar ne edecuk?
Nefes: abla ağzından yel alsın bilmiyorum ne ederiz. Sadece dua edelim mahkemeye çıkmadan kasadan çıkan belgeye ulaşsınlar.
Asiye abla kafasını sallayıp dua etmeye başladığında bende koridoru turlamaya devam edip onun gibi dualar ediyordum. Karşımızdan gelen Esma ile Ali sıkıntılı duruyorlardı.
Nefes: Ne oldu bulabildiniz mi?
Esma: Nefes şimdi bir sakin ol
Nefes: ula ne oluyor dellendirmeye mi çalışıyorsunuz.
Ali: Nefes iş Dağdevirenlerin işi ama
Nefes: ama...
Esma: Senin şirketin adına sahte evrak var.
Nefes: Anlamıyorum bu nasıl olur? Ben Dağdevirenlerle bir anlaşma imzalamadım sadece anlaşma değil hiç bir şey imzalamadım. Esma sende vardın toplantıda.
Esma: Evet biliyorum senin imzanı taklit etmişler.
Nefes: Bunu nasıl kanıtlayacağız yani Dağdevirenlerin yaptığını nasıl kanıtlayacağız.
Esma: Sahte olmadığını söyleyeceksin mahkemede ama bunu kimseye söyleme.
Esma'nın söyledikleriyle iyice kafam karışmıştı ne yapacağımı anlamamıştım.
Nefes: Nasıl yani
Esma: Sahte evrak senin şirketinle ilgili hazırlanmış yani şöyle hazırlanan dosyada senin şirketinin Kaleli Kuma 50 milyar borcun olduğu ama bunu ödemediğin yazılmış. Sen mahkemede o dosyanın gerçek olduğunu ama Tahir Kaleli ile ilişkiye başladığın kısa süre sonra evlenip aile olduğunuz için borcun bir önemi kalmadığını anlatacaksın. Gel çay bahçesine geçelim ben sana her şeyi teker teker anlatacağım.
Çay bahçesine geldiğimizde Esma'nın anlattıkları kafama yatmıştı bu sayede Tahir ve Mustafa abim kurtulacaksa yapardım.
Ali arayıp Tahir ve Mustafa abinin mahkemeye götürüldüğünü söylediğinde biz de oraya geçmiştik. Dağdevirenlerin yaptığını ispat edemeyecektik ama onların işini ben başka türlü bozacağım daha sonra önce ailem kurtulsun gerisi umurumda değil.
Mahkemede kendi şahitlik sıramı beklerken ismimin söylenmesiyle salona girdim.Karşımda 50 yaşlarında hakim vardı. Allah'ım birazdan söyleyeceğim yalanlar için affet hepsi sevdiklerim için başka türlü düştüğümüz kumpastan kurtulamazdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Bırak Sevdayı
Teen FictionYıllarca şiddet gören bir annenin ve bu şiddet psikolojisine maruz kalmış bir evladın hikayesidir. Nefes 16 yaşında babası tarafından bir adama satıldı yıllarca kaçmayı denedi her defasında daha çok şiddet gördü. Ama oğlu için pes etmedi her şeye ra...