Doğum Günüm

79 3 0
                                    

Malia

Nereye gittiğimi bile bilmeden yürüyor kimi zaman kosuyor ve ağlıyordum. .. Annem ve babamın özel hediyeleri onların ölümünden sonra gelmesi beni çok üzmüştü.. Hıçkırıklarım yüreğime damlarken tek düşündüğüm annemi ve babamı çok özlediğimdi.. En son bardan çıkarken yanıma ne bir telefon nede cüzdanımı alabilmiştim.. Zaten artık hiç kimsem kalmamış, sadece teyzelerim halalarım ve kuzenlerim vardı. Ama ne yazık ki bukadar insana rağmen hiç kimsesiz gibiydim..

Sahile geldiğimi üsüdüğümden farkettim.. Deniz sanki ağlama seslerime üzülmüş gibi sert dalgalarla sahile vuruyordu. Tutamıyordum kendimi .. Ben ne yapacaktım şimdi annemsiz babamsız ? Ama yinede dua ediyorum ki sükür durumumuz çok ama çok iyiydi ailemin herseyi bana kalmıştı.. Ailemin isteği olan okulumu bitirecektim.. Kimseye ihtiyacım yoktu 20 yasındaydım.. Tek basıma kalmıştım.. Annem artık okuldan geldiğimde bana "Önce eller" diye kızmayacaktı.. Babam ise " benim bakım kremlerimi kullanmayacaktı ve gülüşemeyecektik " ..

Bütün bunları düşünürken denizin dalgaları iyice artmıştı onu izlerken denizden bir şeyin bana doğru geldiğini gördüm. Sanırım balleyi ve extrayı fazla kaçırmıştım. .

Denizden çıkan da neydi öyle ? Bir insan mı bir balık mı ? Islanan elbisemle kalkarak sahilden denize doğru yürümeye başladım bir yandan gözlerimi siliyor ve oradaki şeyin ne olduğunu merak ediyorduım.. Yaklaştim yaklaştıkça yaklaştım..

Inanılmaz birseydi bu.. Bir erkek ama balık ?! Çok mu yakışıklıydı ? Ne güzelde parlıyor teni.. Hiç deniz gibi de kokmuyordu dokunsam mı ? Aman tanrım ne diyordum ! Belkide beni yiyecekti ! Hemen kaçmalıydım. .

Geriye doğru adımlarımla ilerlerken bana gülümsediğini farkettim.. Bu benim hiç inanmadığım birseydi. Tamam deniz kızı var evet biliyoruz da bu da ne Deniz erkeği mi diye bağirdim! . .Ve kahkaha sesi duydum .. O gülüyordu ne kadarda güzel dişleri vardı !? Kesin balley yüzünden olmayan şeyler görüyordum !

--- uRisk-

Denizin diplerinde insan olan arkadaşlarım için midye toplarken bir kızın ağladığını duydum.. Ne derdi vardı acaba ? Kim üzmüştü bukadar onu ? Çıkıp baksam beni farkederdi ve herkeze anlatırdı belkide yakalanırdım veya bir daha okyanusa dönemezdim.. O bir insandı ve benim dikkatli olmam gerekiyordu. Bekledim bekledim bekledim ama susmuyordu ! Onu dinliyordum evet benim gibi yarı insan yarı deniz prensi olan canlıların bütün organları daha mükemmel bir dengeye sahipti. Bütün söylediklerini duymuştum.. Ailesini kaybetmiş, ve ailesinin aldığı doğum günü hediyesi bugün eline ulaşmış ama bir kargo ile anne babasız.. Çok üzücü bir durum.. Artık sussun ve gitsin .. Ben üzüldükçe okyanus daha da dalgasını arttırıyordu.. Ama o susmuyordu. Kafamı kaldırıp sudan çıkardığımda , dizlerini karnına çekmiş elleriyle yüzünü kapatıp ağlayan ve bazen burnundan akan sümüklerini koluna süren bu kızı izlemeye daldığımı farkettim.

Ne kadar güzel bir kız simsiyah saçları belinde ,bembeyaz bir teni, hafif dolgun hatlı , yüzü sivri ve gözleri mavi veya ela gibi parlıyordu.. Sasırdım deniz kızlarından bile güzeldi.. Ona suyun altından daha da yaklaştığım da hem beni farketmiş olduğunu anladım ve kötü maddeler kullandığını duydum. Ona yardım etmeliydim.. Sudan çıkmaya karar verdim.. Ona doğru yavaşça yüzüyordum korkmaması için .. Ama sanırım dahada çok korkuttuğumu anladığımda bir gülümsemeyle

"Merhaba ben Urisk" dedim.. Yüzgeçlerimi ve kuyruğumu gizlemem gerektiği halde gizlemek istemiyordum. Beni görmesini istiyordum. Genelde kızlar hep bir deniz prensi veya bir kurt adam veya gizemli bir erkekle karşılaşmak istemez miydi ? Belki.. Onu mutlu etmek güzel bir gece geçirmek istiyordum zaten hiçbir sey hatırlamayacaktı.. Denizden tamamen çıkmadım ve kuyruğum gözlerinin önündeydi..

Malia

Kim kim dedin ? " Tanrım kafayı yiyorum ! Lütfen tribe düşmemiş olayım lütfen ! Belkide düşsem daha iyi olur diye düşündüm gerçek olma ihtimalini düşündüğümde .. Urisk mi ? Bu ne biçim isim böyle.. Sen kimsin diye sormucam çünkü sen bir hayalsin. Hayallerimdeki koca tarifine de ne benziyosun diye gülümsedim ! Tamamen delirdim ! Gecenin bir vakti kuyruğu olan mükemmel kasları ve dişleri olan tam bir Afroditin oğluna benzer bir çocukla konuşuyordum. Yemin ederim birdaha bali ve bira içmeyeceğim..

Urisk -Evet bencede içmesen iyi olur. Beni hatırlamanı istiyorum çünkü

+ Ne ? Sen gerçek misin..

-Ya gerçeksem ?

+ Beni yemeyeceksin değilmi ? Ah tanrım ne saçmalıyordum deniz kizlari hiç insan yemiş miydi de bu çocuk beni yesin..

-Hahaha , sence canavara benziyor muyum? Oysa ne kadar yakışıklıyım değil mi J

+ Sahilde yatan bu kuyruklu insana benzeyen herneyse aynı zamanda kendini çok beğenmişin biriydi. Çok kötü kokuyorsun gerçekten ayrıca o kuyruk takma değil mi söylesene beni kekliyorsunuz nerde bizimkiler ?

- - Hmm.. Benim ne olduğumu anlamamış üstelik birde şaka zannetmişti..

- Dokunmak ister misin ?

- +Hayır

- Bende öyle tahmin etmiştim zaten.. Belki benim dokunmama izin verirsin?

Malia

Yavasca sürünerek sahile cıktı .. Çok zorlanıyordu ve artık su vücuduna değmiyordu.. Ne ?! Kuyrukları ayaklara dönüsüyor ve yüzgeçleri kayboluyordu .. Ben hemen kafamı suya sokmalıyım ayılmalıyım! Gözlerime inanamıyordum .. Denizden kuyruğu olan enfes bir çocuk çıkmıştı benimle konuşuyordu üstelik üstelikte insana dönüşüyordu. O ne ya ! Tanrım anadan dogma demek bu oluyor sanırım. ( Bakmamak için dirensem de onun tüm güzelliğine arkamı dönmek imkansızdı.. Pürüzsüz teni , kirli sakalları ,parlak kahverengi gözleri , kaslı kolları ve vücudu, uzun boyu, ıslak teni , ve deniz kokusu.. Bu nasıl bir varlıktı ? ) diye düşünürken sessizliği bozdu.

- Daha önce çok gördün sanırım.

+Ne neyi ?

-Nereye bakıyosun suan ?

+ Sen tam bir sapıksın sen beni kandırıyorsun suan kafam gerçekten güzel ve sen denizde soyunup çıktın bunun başka açıklaması yok !!

( Kendimden nefret ediyorum ona bakmaktan kendimi alamıyordum. Rezil oldum!!)

- Tamam benimle gelir misin beraber denize girelim ? Sana kanıtlamak istiyorum.

+ Peki ! Elimden tutmak zorunda değilsin. Bıraksana ya!

-Üff sende ne nazlı çıktın.

+ Sapık olmaktan iyidir.

Malia

Beni kendine doğru çekti denizde.. Ve bir anda sert birseyler hissettim.. Kuyrugu yeniden çıkıyordu yüzgeçleride.. Ve gözleri daha da parlaklaştı.. Daha yakından bakmak için yaklaştığımda dudaklarını hissettim.. Inanılmaz bir huzur vardı dudaklarında..

+ Sen napıyosun ya ! Sen neden beni öpüyosun bırak kolumu diyorum sapıksın sen.

-Gerçekten kızıyorum artık sapık demekten vazgeç. Seni daha nasıl inandırabilirim ?

+ Rahat bırak beni ! diyerek denizden kıyıya doğru yüzdüm .. Ama gücüm kalmamıştı çok yürümüş ve koşmuştum.. Su yutuyor ve arada dalgaların içine giriyordum.. .. Saniyeler durur gibi oldu.. Gözlerim yanıyor sudan çıkamıyordum.. Artık nefes alamaz hale gelmiştim.. Evet ölüyordum.. Anne baba tutun beniii... !!. .

Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum.. (:

Şimdiden teşekkür ederim..

Arkadaşlar eğer okuyorsanız bir yorum yaparsanız voteler görmedikçe yeni bölüm gelmeyecek.. 😮

Bir Deniz Prensi : uRiskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin