Ölüm ile Yaşam

56 3 1
                                    

Birisinin beni bir yere taşıdığını görüyor ama müdahale edemiyordum.. Kumsala bıraktı beni ve boynumdan öptü.. Ve gitti arkasına dahi bakmadan.. Kendime geldiğimde gücüm yoktu.. Beni buraya kadar nasıl taşıdı maldivlerden mauritiusa kadar ? !

- Gerçekten başım çok ağrıyor midem bulaniyor ve çok acıkmıştım üstüm başım ıslak bir halde yola çıktım..

+ İlk gelen arabaya otostop çektim ve durdu.

& Merhaba bayan nereye gidiyordunuz?

- Şehir merkezine . Elegance Villa 35 dairede oturuyorum. Bırakmanız mümkün mü soyuldum da.

& Tabi buyrun..

Arabada giderken neler yaşadığımı düşünüyordum.. Denizdeki insanımsı varlık balleyin etkisi ile gördüğüm bir halüsünasyondu fakat ya beni kurtaran , taşıyan , ve öpen o kimdi ? Aynaya baktığımda küçük bir iz vardı.. Isırmış mıydı oysa çok küçük öpmüştü.. Neden bıraktı gitti beni ? Ve neden gitti ! Of tanrım..

- Pardon telefonunuzu kullanabilir miyim sakıncası yoksa ?

& Tabi buyrun.

- Alo ? Kuzen sen misin Ben Malia.

@ Nerdesiiiiiinnnn çoook merak ettik tanrım sen nereye gittin öyle nerdesin geceden beri bu telefon kimin iyi misin söyle nerdesin gelip alalım !! Maa..

- Artık bi sussanda cevap versem Floraaaa! İyiyim gelince konuşuruz geliyorum 10-15 dakika sonra lütfen küveti hazırla.

Eve ulaştığımda merakla bekleyen teyzelerim kuzenlerim halalarım vardı. Hepsine kısa bir özet geçtikten sonra küvete girdim.. O anı unutamıyordum onu.. Urisk miydi adı ? Evet.. İşte onu.. Güzelliğini kuvvetini.. Ama hayaldi ? Yada değildi ? Öpen kimdi ? Giden kimdi?..

Gözlerimi kapatıp dinlenmeye çalışmalıyım..

Sen ? Aaaa sen gerçeksin ? Söylesene neden bırakıp gittin beni ? Neden yardım etmedin.

Urisk bana doğru yaklaşıp gülümsedi ve boynuma bir öpücük kondurdu..

Aniden gördüğüm rüyadan uyanıp sarsıldım. Boynum boynum acıyodu!? Neydi bu şimdi ne ..

Korkup küvette duşumu alıp çıktım" .. Boynuma baktığımda bariz belirli bir iz vardı tam göremiyordum ama vardı ..

Floraaa bakar mısın ??!

@ Efendim Malia?

- Boynuma bakar mısın ne var acıyor.

@pekala dövmemi yaptırdın sen ? Garip bir dövme sanırım ne anlama geldiğini sormadın mı ?

- Dövme falan yaptırmadım ben.. Neye benziyor resim çeker misin.?

@ Al bu.

- Bu ne şimdi dövme falan yaptırmadım ne biçim bişey bu suda bile geçmıyor baksana. Belki çok içtim ya hatırlamıyorum çok açım ne var yemekte?

@ Tabiki makarna kuzen herkez gitti.. Bizde seninle konuşuruz kimin yanındaydın falan ?

Ooooof hayır kesin bırakmıcaktı yakamı !

Arkadaslar eğer ki yorumlarsanız devam edeceğim en kısa zamanda. 😙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Deniz Prensi : uRiskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin