Rozdział 1

4.4K 180 117
                                    

Per. Polski

Cześć jestem Polska. Mam 17 lat. Mieszkam w akademiku. Mam pokój z Japonią , Austrią i Ukrainą. A obok naszego pokoju znajdują się Rosja , USA , Korea Południowa , Węgry , Wielka Brytania , Kanada i Niemcy.

Nasza klasa to tamci co wcześniej wymieniłam a naszym wychowawcą jest Pan UE który uczy historii i matematyki. Każdy w szkole nosi takie przepaski na rękę które oznaczają kto jest naszym wychowawcą. Każdy z nas ubiera do szkoły mundurek który jest w odcieniach beżu. No i to chyba wszystko wymieniłam.

(Jeżeli tekst jest napisany w cudzysłowiu oznacza to że osoba mówi w myślach.)

- "Yhh!! Zapomniałaś o mnie!!"- powiedziała dziewczyna.

-"Ahh no tak zapomniałam o NIEJ. To jest X. Ona jest duchem który mnie już męczy od kiedy przyszłam do tej szkoły. Tylko ja ją mogę widzieć. A powtórzysz mi jeszcze raz dlaczego mnie nękasz?"- Spytałam się jej.

- " Tobie to trzeba powtarzać ze sto albo i tysiąc razy! Yh... musisz mi pomóc znaleźć osobę która mnie zamordowała."

- " A dlaczego nie możesz zrobić tego sama? "

- " Po pierwsze jestem duchem więc nikt mnie nie widzi oprócz osoby którą nękam. Po drugie nic nie pamiętam. Nawet swojego imienia nie pamiętam dlatego nazwałam siebie X ponieważ mam na głowie przepaskę z iksem oraz na fladze mam X. Po trzecie mamy prawie takie same flagi tylko że ja mam na swojej X oraz jesteśmy bardzo do siebie podobne więc to musi być jakiś znak. Wystarczy Ci już argumentów?"- powiedziała X.

- "Tak już wystarczy"- powiedziałam.

- "To dobrze a teraz lepiej się idź przebrać bo zaraz będzie śniadanie.. a chyba nie chcesz się spóźnić?"- powiedziała X.

- "No w sumie... masz rację"- powiedziałam i poszłam przebrać się w mundurek szkolny.

Time Skip

- .... i wtedy ona mówi bo zaraz zadzwonię po policję!- powiedziała Austria i wszyscy zaczęli się śmiać.

- Austria ty jesteś najlepsza w szkole w opowiadaniu dowcipów.- powiedziałam.

- Ah! No tak! Nie mówiłam wam !! No bo ja w wakacje byłam na konkursie na najlepszych komików w Ameryce 2018 !! I ja wygrałam 3 miejsce!!- powiedziała Austria.

- To gratuluję!! A ja za to byłam na ogólnopolskim konkursie ciętych ripost i zajęłam pierwsze miejsce!!- powiedziałam zadowolona.

- Supcio!! A ja za to byłam na ogólnokrajowym zlocie fanów mang i anime!! Mogę powiedzieć o tym tylko jedno!! Musicie kiedyś na to pójść!! Było mega fajnie!!- powiedziała Japonia.

- A ja za to pojechałam z rodzicami na Bajkał , w Karpaty , nad morzem w Polsce i powiem że mam bardzo dużo pięknych zdjęć i przygód!!- powiedziała Ukraina.

- Woow!! Masz przy sobie te zdjęcia my byśmy z chęcią je obejrzały!! Prawda dziewczyny!!- powiedziałam.

- Tak!!- powiedziały.

- "Ej!! Polska widzisz tego chłopaka."- powiedziała X.

- "Emm... no widzę..."- powiedziałam.

- "Nigdy go nie widziałam aby chodził do tej szkoły a tak po za tym to mam do niego złe przeczucia."- powiedziała X.

- "Moim zdaniem wydaje się miły"- powiedziałam.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Data: 01.01.2019 r.

🌸▪Szkoła Krajowa▪🌸 [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz