Rozdział 2

2.5K 142 97
                                    

Per. Polski

- Hej Polska na kogo ty się patrzysz?- Zapytała mnie Austria.

- Na nikogo- powiedziałam.

- Uuuu~ Polska w kimś się zakochała.- powiedziała Japonia.

- Yhh... Japonia jak się na kogoś patrzę to nie oznacza odrazu że się w kimś zakochałam!- powiedziałam.

- Wcześniej czy później i tak się dowiem!- powiedziała Japonia.

- Oh! Kogo my tu mamy~ Naszą głupiutką Polskę ze swoimi równie brzydkimi koleżankami~- powiedziała Chiny.

- Dziewczyny czy któraś z was zamawiała jakiegoś zmutowanego raka z down'em? Bo ja nie.- powiedziałam i popatrzyłam na Chiny z miną "nie ruszają mnie Twoje teksty. Wypierdalaj!". Na szczęście chyba zrozumiała i odeszła.

- Woow! Polska ale ją pocisnełaś haha!- powiedziała Ukraina.

- Dziękuję. A teraz idźmy pod klasę bo znowu nie chcę się spóźnić na lekcje.- powiedziałam.

- W sumie możemy iść.- powiedziała Austria a Japonia i Ukraina pokiwały głowami że też idą.

Time Skip

- O mój Boże na chemii było mega śmiesznie co nie?- Powiedziała Japonia.

- No a najlepsze było to jak chłopaki zamknęli w szafce USA a gdy pani weszła do klasy i otworzyła szafkę to USA się na nią żucił bo pomyślał że to chłopaki hahaha!- powiedziała Austria.

- A tak wogóle to co sądzicie o tym nowym uczniu?- Spytała się nas Ukraina.

- "Czekaj chwile!? Jakim nowym uczniu?"- Spytała się mnie X.

- "Jak to nie wiesz? Przecież dzisiaj przyszedł do nas na lekcję i się przedstawił oraz opowiadał o swoim kraju."- powiedziałam.

- "Chyba przespałam tą lekcję bo byłam zmęczona. A powiesz mi jak ma na imię?"- powiedziała X.

- "Ma na imię Korea Północna nawet sympatyczny chłopak."- powiedziałam.

- "To ty się z nim gadałaś?"- powiedziała X.

- "No tak razem z dziewczynami rozmawialiśmy na różne tematy. I ty nie wiedziałaś? Ile ty spałaś?"- powiedziałam.

- "Przed chwilą się obudzilam"- powiedziała X.

- "Ale z ciebie leń"- powiedziałam.

- Polska i co zgadzasz się?!- Spytała się Austria. O kurde nie słuchałam ich no dzięki X.

- "Nie ma sprawy"- powiedziała X.

- "Ty wiesz że to była ironia?"- powiedziałam

- "Tak wiem"- powiedziała X i uśmiechnęła się szyderczo.

- No to się zgadzasz? Tak czy Nie.- powiedziała Austria.

- Ja......

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Data: 02.01.2019 r.

🌸▪Szkoła Krajowa▪🌸 [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz