Per. Polski
- Ja... zgadzam się- powiedziałam.
- To supcio!! Dziewczyny nie ma na co czekać!! Przebieramy się w piżamy i robimy piżama party u chłopaków!!- powiedział zadowolona Japonia.
- "X ja cie chyba uduszę!!"- powiedziałam.
- "Pff.. nie masz jak.... przecież jestem duchem heh"- powiedziała X.
Time Skip
- Jesteście już gotowe bo ja tak!- powiedziała Austria!
- Ja też- powiedziałam z Ukrainą i Japonią.
- No to idziemy!- powiedziała Austria i poszłyśmy w stronę pokoju chłopaków. Gdy zapukałyśmy otworzył nam drzwi Rosja.
- Cześć!! Chłopaki dziewczyny przyszły!- powiedział Rosja i odsunął się dając nam znak abyśmy weszły.
- Dobra to prograjmy w grę!- powiedziała Ukraina.
- To zagramy w butelkę- powiedział Rosja.
-NIE!!- powiedzieli wszyscy.
- Ja mam pomysł w co byśmy mogły zagrać!! Nazywa się ona "losowanie" sama ją wymyśliłam!- powiedziałam.
- A na czym ona polega?- zapytał się Korea Południowa.
- Więc bierzemy jakąś miskę i wkładamy do niej karteczki w których powinny być jakieś zadania , pytania oraz wyjście na balkon na pięć minut... Więc kto jest za niech powie.- powiedziałam.
- JESTEM ZA!!- powiedzieli wszyscy. Gdy mieliśmy już wszystko uższykowane zaczeliśmy grać.
- Dobra to może ja zacznę- powiedziałam i włożyłam rękę do miski. Kiedy przeczytałam co jest napisane na tej karteczce rozerwałam ją i wyrzuciłam do kosza.
- Ups!- powiedziałam.- No to spróbuję jeszcze raz i tym razem wylosowałam całkiem przyzwoite zadanie.
- Ej Japonia musisz mi pomóc!- powiedziałam i pokazałam jej jakie mam zadanie ona pokiwała głową że rozumie.
- Ej! Rosja możesz na chwilę do mnie podejść!- powiedziała Japonia która stała obok piętrowego łóżka. Gdy podszedł do niej Rosja to ja z łóżka wskoczyłam mu na plecy.
- Polska co ty robisz ?- powiedział Rosja.
- Mam zadanie do zrobienia.- powiedziałam i pocałowałam go w policzek i zeskoczyłam z jego pleców i szybko pobiegłam do toalety przemyć usta... przecież nie wiadomo ile on niemył tego policzka ble!! Gdy wyszłam z toalety Rosja popatrzył na mnie z miną "zemszczę się.. oj zobaczysz" a wszyscy zaczęli się śmiać.
Time Skip
Bardzo dobrze się bawiłam tylko coś nie dawało mi spokoju... widziałam prawie bezprzerwy jakiś dziwny cień... muszę o tym porozmawiać z X.. ale to zrobię później.
- Hej Polen- powiedział Niemcy i usiadł koło mnie na łóżku.
- No hejka co tam u ciebie bo u mnie jak zwykle czyli disowanie Chin i czekanie kiedy odejdę z tej durnej szkoły.- powiedziałam i uśmiechnęłam się do niego.
- Ostatnio u mnie rodzice chowają przedemną jakieś sekrety a kiedy pytam ich co się stało to oni mi mówią że nic ważnego.- powiedział Niemcy.
- "Czyli kolejna zagadka do rozwiązania?"- zapytała się retorycznie X.
- "Tak"- powiedziałam.
- Może ci pomogę dowiedzieć się jakie oni sekrety ukrywają przed tobą? Jestem w tym naprawdę dobra- powiedziałam.
- " heh ja jestem Wotson a ty Sherlock Holms XD"- powiedziała X
- Dzięki Polen- powiedział Niemcy i przytulił mnie a ja odwzajemniłam przytulasa.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Data: 05.01.2019 r.
CZYTASZ
🌸▪Szkoła Krajowa▪🌸 [ZAKOŃCZONE]
ComédieOpowiada ona o przygodach Polski w szkole. Ostatnio w jej szkole dzieją się dziwne rzeczy. Czy Polska da rade odkryć sprawcę tych dziwnych zdarzeń? A może ktoś jej pomoże? Dowiesz się tego czytając tą powieść. Data wydania: 01.01.2019