🍄🌰Rozdział 12🌰🍄

1.1K 72 137
                                    

(JAK CHCECIE TO WŁĄCZCIE TĄ PIOSENKĘ CO JEST U GÓRY BO BĘDZIE DAWAŁA ONA FAJNEGO KLIMATU UwU)

Per. Korei Północnej

Był dzisiaj pochmurny, deszczowy dzień. Wręcz idealny dzień aby przejść się na spacer. Wziąłem moją bordową, skórzaną kurtkę, telefon oraz słuchawki i wyszłem z akademiku przed tym upewniając się czy zamknąłem za sobą drzwi. Powoli kierowałem swoje kroki w stronę parku.

Gdy tak szłem włączyłem sobie "Lemon Boy" aby się odprężyć i zapomnieć o wszystkich moich zmartwieniach. Westchnąłem i lekko się uśmiechając weszłem do parku. Kiedy przemierzałem park po drodze widziałem dużo par które albo siedziały na ławeczce i z uśmiechem rozmawiali ze sobą albo przechodzących obok mnie którzy trzymali się za ręce.

- "Oni to mają szczęście...."- pomyślałem a uśmiech z mojej twarzy znikł i zastąpił go lekki grymas. Nagle zawiał zimny wiatr a czerwono pomarańczowe liście zsunęły mi się na bok dzięki temu chodnik nie miał ani jednego liścia na mojej drodze a ja mogłem bez problemu przejść nie brudząc sobie przy tym butów.

- "Heh jednak szczęście potrafi się do mnie czasem uśmiechnąć"- uśmiechnąłem się pod nosem i kontynuowałem swój spacer.

Per. Polski

W końcu sobota! Czyli dzień wolny od szkoły! Jednak ja będę musiała załatwić pewną sprawę z panem dyrektorem. Aktualnie byłam już blisko gabinetu pana dyrektora. Jak zwykle zapukałam i poczekałam aż pozwoli mi wejść. Gdy usłyszałam "proszę" weszłam do środka i zajęłam miejsce na przeciwko pana Ziemi.

- Dzieńdobry Polsko. Czy coś chciałaś?- zapytał się dyrektor.

- Tak, podjęłam juz decyzję co by mógł pan zrobić dla mnie...- powiedziałam spokojnie.

- Więc? - zapytał.

- Czy do tej szkoły chodziła nijaka X?- zapytałam się z nadzieją.

- Hmm...X...Tak, chodziła tutaj do szkoły ale po co ci ta informacja?- zapytał ciekawy pan Ziemia i oparł głowę na rękach.

- Chcę wiedzieć w jaki sposób zginęła to jest mi bardzo potrzebne- powiedziałam i spojrzałam błagalną miną na niego.

- No dobrze tylko daj mi chwilę...- rzekł i podszedł do jednej z szafek, wyjął klucz i otworzył nim szafkę. Zaczął grzebać po folderach z imionami uczniów. Po chwili wyjął folder z napisem "X Rzeczpospolita" i otworzył go. Wziął swoje okulary do czytania i założył je- Zamordował ją pewien bardzo groźny kryminalista. Niestety ale nie mogę powiedzieć ci kim on był gdyż policja nie chciała ujawniać sprawcy- westchnął.

- A czy on nadal żyje?- zapytałam się.

- Nie....podobno został postrzelony właśnie przez X zanim ona się wykrwawiła...- odpowiedział dyrektor.

- Kiedy to się stało?- oparłam się o siedzenie.

- Hm...- pan dyrektor zaczął przewrać strony dopóki nie znalazł czego szukał- 24.10.2000 r.

- Dobrze, tyle mi wystarczy informacji...- powiedziałam i wstałam z fotela- Dowidzenia!

-  Dowidzenia - pożegnał się pan dyrektor a ja wyszłam z gabinetu.

- "Widzisz X? Już wiesz jak umarłaś to teraz możesz już iść do nieba czy coś w tym stylu"- powiedziałam zadowolona.

- "Polska ale ja chcę wiedzieć kto mnie zabił więc dopóki się tego nie dowiem to nie odstąpię Cię nawet o krok"- powiedziała X i skrzyżowała ręce.

- "Yhhh...To będzie o wiele trudniejsze niż mi się zdawało..."- westchnęłam i pokierowałam się do mojej i Północnego kwatery.

Per. Japonii

To był.... £&€₩#&....

- Oh witaj Japonio~ Miło mi cię widzieć~- uśmiechnął się szyderczo.

- A-ale....Dlaczego? Przecież my się przyjaźnimy! - powiedziałam zdziwiona i lekko przestraszona.

- Oj~ Nie bierz tego do siebie ale ty i twoi koledzy jesteście mi bardzo potrzebni~- powiedział i nachylił się nade mną.

- C-co chcesz z nami zrobić?- zapytałam się unikając przy tym jego wzroku.

- Potrzebuję waszych dusz aby wskrzesić pewną osobę...- odpowiedział lodowatym głosem.

- Z-zobaczysz! Polska na pewno nas uratuje!- powiedziałam pewna siebie.

- Czyżby?~ haha!-zaśmiał się złowrogo a ja zwątpiłam trochę w swoje słowa- Owinąłem ją wokół swojego palca~ Jest ona taka naiwna heh~- wyprostował się- Lepiej naciesz się swoim życiem bo niedługo ono się zakończy~- powiedział ostanie zdanie na odchodne i wyszedł.

🌺🍁🌺🍁🌺🍁🌺🍁🌺🍁🌺🍁🌺🍁🌺

Data: 08.09.2019 r.

🌸▪Szkoła Krajowa▪🌸 [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz