Per. Polski
Gdy wyszłam z pokoju Korei odrazu zaczęłam się kierować w stronę mojego pokoju.
- Dlaczego jak na niego spojrzałam to się zarumieniłam... oraz powiedziałam na niego uroczy? Przecież ja jestem z Niemcem i właśnie go kocham...chyba...- pomyślałam.
- "Uuu~ Polska widzę że idziesz na dwa fronty. Od takiej strony Cię nie znałam~"- powiedziała X robiąc tą dwu znaczną minę i śmiejąc się przy tym.
- "T-to nie prawda! Po prostu...Yhh.. sama nie umiem tego wytłumaczyć..."-westchnęłam-"Co się ze mną dzieje?"
- "Jak to się mówi? Miłość rośnie wokół nas!~"- rzekła X.
- "Haha bardzo śmieszne"- powiedziałam sarkastycznie i przekręciłam oczami.
- "Korpol lepszy niż Gerpol~"-powiedziała cicho X.
- "Hm? Coś mówiłaś?"- zapytałam się jej.
- "Nic nic hehe~"- zaśmiała się X.
- "Ehh.. Niech Ci będzie że "nic" "-powiedziałam i otworzyłam drzwi i weszłam do pokoju. O dziwo dziewczyny jeszcze nie spały.
- Hej Polska nie widziałaś gdzieś Japonii?- zapytała się z nadzieją Ukraina.
- Nie. Czy coś się stało?- spytałam się lekko zdziwiona.
- Bo nie widzieliśmy jej od popołudnia oraz nie odbiera od nas telefonu rozumiesz? Przecież ona zawsze odbiera telefon!- powiedziała zmartwiona Austria.
- J-ja chyba wiem co się stało z Japonią...- rzekłam i spuściłam do dołu głowę.
- C-co?- powiedziała trochę wystraszona Ukraina.
- Pewnie została porwana... Dzisiaj jak wracałam z Niemcem słyszeliśmy krzyki i gdy tam poszliśmy nikogo już tam nie było...- powiedziałam smutno- Pewnie te krzyki należały do Japonii.
- O nie... I co teraz zrobimy?- powiedziała Austria ze łzami w oczach- Przecież to nie ma sensu! Japonia zawsze była dla wszystkich miła to niby dlaczego ktoś miał ją porwać? To jest bezsensu....
- No dobra dziewczyny może lepiej pójćmy spać bo jutro do szkoły i nie martwcie się postaram znaleźć tego porywacza...- powiedziałam i uśmiechnęłam się do nich a one zgodziły się i położyłyśmy się do łóżek a po chwili każda z nas już smacznie spała.
🍉Time Skip🍉
Szłam rozmawiając przy tym z Austrią i Ukrainą przez korytarz dopóki nie zobaczyłam RON'a. Szybko do niego podszedłam i się przywitałam.
- No i jak? Włochy wczoraj wrócił?- zapytałam się zaciekawiona.
- Tak wrócił oraz spytałem się go gdzie on wczoraj był i powiedział mi że odrazu po szkole poszedł do swojej kuzynki na imprezę urodzinową. Sprawdziłem i zadzwoniłem do jego kuzynki i to prawda był u niej- powiedział z ulgą RON.
- A jak wyjaśnisz to że na miejscu zbrodni znalazłam jego kapelusz?-zapytałam się go.
- Mówił mi że od rana nie mógł go znaleźć i w sumie chyba mówił prawdę bo on zawsze w nim chodzi a akurat wczoraj go nie miał- odpowiedział mi brat.
- Yhh... Czyli jestem w kropce...- wymamrotałam do siebie- Dzięki za pomoc RON. Ja już muszę iść na lekcje. Pa!- pożegnałam się z nim i podeszłam do dziewczyn a zaraz potem zadzwonił dzwonek. Przez całą lekcję myślałam nad tą całą sprawą i wtedy coś zrozumiałam. Przecież wszystkie kraje które były porwane to kraje Azjatyckie....Czyli porywacz właśnie na nich skupia uwagę! (Tylko KarinChan10pl odgadła to więc gratulacje dla niej UwU) Czyli następny który może zostać porwany jest albo Korea Południowa albo Korea Północna.... Będę musiała o tym powiedzieć Północnemu...
(TUTAJ MACIE JAK WYGLĄDAJĄ POSZCZEGÓLNE POSTACIE. SAMA RYSOWAŁAM UwU )
🍂🍀🍂🍀🍂🍀🍂🍀🍂🍀🍂🍀🍂🍀🍂
KTO ZOSTANIE TYM RAZEM PORWANY?
CZY POLSKI PRZYPUSZCZENIA SĄ PRAWDZIWE?
CZY COŚ SIĘ WYDARZY POMIĘDZY POLSKĄ A PÓŁNOCNYM?
TEGO DOWIECIE SIĘ W NASTĘPNYM ROZDZIALE~
Data: 06.08.2019 r.
CZYTASZ
🌸▪Szkoła Krajowa▪🌸 [ZAKOŃCZONE]
HumorOpowiada ona o przygodach Polski w szkole. Ostatnio w jej szkole dzieją się dziwne rzeczy. Czy Polska da rade odkryć sprawcę tych dziwnych zdarzeń? A może ktoś jej pomoże? Dowiesz się tego czytając tą powieść. Data wydania: 01.01.2019