Konečně začalo rozbruslení. My s Paterou jsme seděli na tribuně.
Začala první třetina. V dvacáté minutě skóroval jeden ze Slováků a už jsme prohrávali. Siréna ukončila první třetinu.
Začala druhá třetina a hned v úvodu bránu našel Lauko. A bylo vyrovnáno. Do konce zápasu se už skóre neměnilo. Došlo dokonce až na nájezdy. V sedmé sérii rozhodl o výhře Pour.
Byla jsem šťastná.
,,Tak jdem!" usmála jsem se na Pateru.
Kývl a vstal. Šli jsme k šatně, kde už vládla výtězná nálada. Na hotel jsme došli až kolem čtvrté na dvanáct. Kluci se, ale rozhodli, že ještě spát nejdou. Ležela jsem v posteli, když v tom do pokoje vtrhl Šalda.
,,Jdeš s náma hrát, slíbila jsi to," řekl a vytáhl mě z postele.
,,A proč zrovna teď?" zeptala jsem se.
Neodpověděl a už mě táhl na Pláškův pokoj.
,,A už ji tady máme," usmál se Lauko.
Sedla jsem si na postel vedle Kondelíka.
,,Já začnu," vyjekl Lauko, který ležel uprostřed pokoje. Sedl si a podíval se na mě: ,,Takže tebe ještě moc neznáme, chceš pravdu nebo úkol?"
,,Pravdu," řekla jsem a vlastně se divím že jsem neusnula.
,,Takže," zamyslel se Lauko a najednou ze sebe vyhrkl: ,,Máš přítele?"
Všechny oči najednou padly na mě.
,,Nemám," usmála jsem se.
,,Dobře tak teď já," usmál se Kondelík a otočil se na mě: ,,Máš nějaké tetování?"
,,Mám dvě," řekla jsem a prohrábla si vlasy.
,,Ukaž," křikl z ničeho nic Plášek.
Ukázala jsem na zápěstí, měla jsem tam vytetované srdíčko s rokem 2016.
,,No a to druhé," usmál se Dostál.
Odhrnula jsem trochu triko, aby šla vidět klíční kost, kde bylo drobounkým písmem napsáno: You are my Dream.
,,A co znamenají?" zeptal se znovu Lukáš.
,,To ti vysvětlím někdy jindy," usmála jsem se ,,Kluci já už půjdu, jsem unavená," vstala jsem a vyšla na chodbu.
,,Počkej," křikl Kondelík ,,Já už jdu taky," usmál se a vyšel za mnou na chodbu.
Na chodbě jsme si popřáli dobrou noc a každý z nás zapadl na svůj pokoj. Když jsem usínala pořád jsem myslela na...
ČTEŠ
Vánoce v Kanadě
RomanceBlíží se 43. mistrovství světa juniorů. Tentokrát se koná na území Kanady. Konkrétně ve městech Vancouver a Viktoria. Když mladá studentka fyzioterapie jménem Anna, dostane nabídku, že by mohla pomáhat. Neváhala a hned ji přijala. Je jí teprve 18. P...