Dedim 1 yıldır yazmıyorum artık yazayım DJLEMRBLELVDJSPDKD
Alec'in anlatımıyla...
"Nerede kaldın? Daha evi temizleyeceksin" Magnus'un sesini duymamla yine sinirlerim gerilmişti. Poşetleri kapıya koyup yanına gittim.
"Ö-özür dilerim efendim. Sadece.... Elim sargılı olduğu için çok zor taşıdım" dedim mahcup bir ifadeyle. "Beni cezalandıracak mısınız?"
Magnus baştan aşağı süzdü beni. Ben hala parmaklarıma bakarken ayağa kalktığını ve bana yaklaştığını gördüm göz ucuyla.
"Eğer temizliği iyi yaparsan ceza vermeyebilirim"
Şaşkınca ona baktım. Ben daha önce hiç temizlik yapmadım ki.
"Ne şaşkınca bakıyorsun?"
"Hi-hiç efendim. Sadece ceza vermemenize şaşırdım." tekrar başımı eğdim ama Magnus işaret parmağı ile çenemi kaldırıp gözlerine bakmama zorladı.
"Çok güzel gözlerin var. Ayrıca güzel bir vücudun. Ama sanırım farkında değilsin?"
Öyle bir farkındayım ki...
"Bilmem. Siz öyle diyorsanız öyledir"
"Evet. Öyledir. Neyse hadi git temizlemeye başla. Eşyalar banyoda"
Başımı sallayıp banyoya yöneldim. Elime rastgele bir şişe alıp okudum.
"Yumuşatıcı. Bununla yerlerin yumuşak mı olması gerekiyor. Yani.... Tabi yerler çıplak ayak dolaşınca sert. Alayım bunu"
Bu sefer mavi bir şişe alıp okudum.
"Hassas onarım mı? Ooooo güzelll bunu dolaba sürerim. Teknoloji ne ara bu kadar yükseldi ya?"
Bir kaç şey daha aldıktan sonra yan tarafta duran kovaya baktım. Ehehehehehe bunun ne olduğunu biliyorum. Vilyada bu. Yada vilya... Eh onun gibi bir şey işte. İçine su koyup köpürtüyorlar.
Yarısına kadar su doldurup kafamı kaşıdım. Neyle köpürtüyorlar ki? Çekmeceleri bir daha karıştırdım. Bir kalıp sabun bulunca içine attım. Ve bekledim. Bir şey olmayınca sesle çalıştığını düşünüp seslendim.
"Çalış"
"Başla"
"Hazır"
"Dönsene!"
Ama hayır. Çalışmıyor.
"Ya neden olmuyor bu be!?"
"Alexander kendin ile konuşmayı kes ve işe başla!"
Salondan bana bağıran Magnus'a dil çıkardım. Sonra üzgün bir sesle seslendim.
"Efendim! Bu bozuk! Çalışmıyor!"
"Süpürge mi!?"
Heee o bozuk. Götüne sokmayı planlıyordum ama fazla uzun değil ne yazık ki.
"Hayır! Vilyada! Dönmüyor efendim! Dönmüyor!"
"Vilyada mı? Bekle geliyorum"
Yere oturup beklemeye başladım. Sonunda Magnus gelip kaşlarını kaldırarak bana baktı. Sonra banyoya bakıp vilyadaya baktı.
"Vileda mı demek istiyorsun?"
İsminin ona benzer bir şey olduğunu biliyordum.
"Şey, evet. Vileda. Çalışmıyor"
Magnus kafasını kaşıyıp kaşlarını çattı. Ve bir an gözüme çok güzel göründü. Sadece bir an.
"Haaa" dedi sonra aydınlanmış bir şekilde. "Bu oto değil. Moon birliğinde olduğunu unutma"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Universes, One Love
Fanfictionİki farklı evren, iki farklı amaç, iki farklı insan... Her şeyden vaz geçip tek bir vücut olabilecekler miydi?