Топлите ми сълзи се стичаха по бузите ми, оставяйки мокри пътечки. Не можех да си поема въздух от неспирните ми ридания. Дрехите ми са пропити с пот, косата ми е мръсна, но това не беше най-лошата част. В къщата на някакъв психопат съм и не знам какво иска или какво ще прави с мен.
Чух шум в коридора. Сълзите започнаха да се стичаха по-бързо. Сложих ръце пред устата си, за да заглуша хлипанията си. Облегнах са на леглото и придърпах коленете си към гърдите.
Чух ключалката да се отключва. Вратата бавно се отвори. Вътре влезе една жена на не повече от 30 със светло кафява коса, вързана на кок и облечена в работни дрехи, които представляваха син панталон и синя риза.- Това е Саманта. Тя ще ти помогне да си вземеш душ и да се облечеш. - той се приближи до мен. Постави показалец под брадичката ми и повдигна нежно главата ми. - Ти няма да създаваш проблеми, нали принцесо?
Кимнах бързо. Той погали бузата ми с кокалчетата на ръката си, обърна се и застана до Саманта. Наведе се и ѝ каза нещо на ухо. Не можех да чуя. Саманта отвори широко очи, и кимна. Зеленоокия психопат излезе от стаята без да затвори вратата.
- Хей, как се казваш, мила? - Саманта се приближи и седна в края на леглото. Прокашлах се преди да отговоря.
- Фенви.
- Имаш хубаво име, Ви. Ела, нека мехнем тези мръсни дрехи и те измием. - тя протегна ръка към мен. Аз я поех и се изправих до леглото.Тя ме поведе извън стаята. Отвори една вратата до нея. Когато влязохме разбрах, че е баня. Плочките бяха бели, имаше вана и душ кабина.
- Искаш ли да ти помогна с дрехите? - попита ме жената. Аз кимнах отрицателно. - Добре. Съблечи се докато напълня ваната.
Тя се обърна с гръб към мен и пусна водата. Сега ли емомента. Сега ли трябва да бягам? Не, не не бъди глупава. Не познавам къщата. Входната врата сигурно е заключена. Ами ако има и охрана... Въздъхнах и започнах да събличам дрехите си.
VOUS LISEZ
Kidnapped by the devil•|• Harry Styles fanfic•|•
Roman d'amourФенви е момиче със скучен, обикновен живот, който тя харесва. Без екшън, без драми, без напрежение. Хари Стайлс е мафиот. Занимава се с всички нелегални дела, за които може да се сетите - наркотици, корупция, дори убийства. Какво ще стане, когато я...