Egy negyvenes éveiben járó férfi nyit ajtót kezében egy kisbabával. Kicsit le sokkolodik látszik az arcán de aztán mosolyogva néz le a babára aki a saját nyelvén beszél a nagy világ felé.
- Szia Christian- köszönöm nagyanyám akkor úgy tűnik ő az édesapám
-Bocsánat ismerjük valahonnan egymást?-néz kérdően a nagyszüleimre
-Igen Kathleen Peterson szülei vagyunk- mondja nagymamám
-Tényleg örülök a viszont látásnak Mr. és Mrs. Peterson, ha nem haragszanak meg miért kerestek fel- kérdőn néz a nagyszüleimre
-Azt inkább ha lehetne ott bent mondanánk el- mondja mamám
-Rendben fáradjanak be-mutat be felé
A házigazdát követve megyünk egy hosszú folyóson ahol képek vannak fel függesztve a falakra. Mikor rájuk nézek elfog egy nagy szomorúság hogy nekem ilyen fotóim nincsenek a szüleimmel. Csak az anyukámmal. Miközben ezen gondolkozom be érünk egy nappali helyiségbe ahol egy szintén negyvenes éveiben járó hölgy van két kislánnyal. Szóval boldog családban él.
-foglaljanak helyet- mutat a kanapéra
-Ha nem lenne Christian személyesen csak veled lenne megbeszélni valónk nem akarjuk a hölgyet megbántani de ezt szerintem először csak neked kéne hallanod- mondja papám
-Semmi baj Mr. Peterson. Kérlek Gery fel mennél a gyerekekkel Olivia szobájába- mondja a hölgy felé
-Oké, gyertek gyerekek- mondja és átveszi a kis babát
Majd mikor ki érnek a nappaliból. nagypapám egy levelet nyújt át a férfinak. Ugyan olyat mint nekem.
-Olvasd el így mindent meg fogsz érteni- mondja nagyapám mi közben várakozunk ameddig olvas
Látszik az arcán hogy hogyan változnak az érzelmei. először egy kis megilletődöttséget láttam rajta, majd örült valaminek amit olvasott végül pedig szomorúan nézett a lapra.
-Él még?
-Nem már egy hónapja eltemettük- mondja nagyim
-oh értem- néz fel ekkor már felém néz, érzem amikor össze akad a tekintettünk hogy egy olyan kötelék jött létre közöttünk amit eddig még soha sem tapasztaltam-Szóval te lennél Elizabeth
-Igen- mondom egy kicsit esetlen hangon
ekkor már csak arra eszmélek fel hogy át ölel és magához szorít. Hirtelen mind kettőnkből fel szakad valami és egymást ölelve zokogunk.
-Apha...............- mondom és felnézek rá
-Édes kicsi hercegnőm...........- majd még jobban magához szorít
Miután sikerült abba hagynunk a sírást. Egymás mellett foglalunk helyett és csak nézzük egymást hogy mindent meg jegyezünk a másikkal kapcsolatban. Ekkor egy hang szakít ki minket a vizsgálódásban.
-Drágám kértek valamit?-hallom meg a nő hangját
-nem viszont gyere ide Gery és hívd le a lányokat is- mondja ekkor a nő fel szól a két kislánynak akik rohannak le felé- Üljetek le el kell mondanom nektek valamit. De először neked Elizabeth, tényleg nem tudtam hogy te vagy mert ha tudtam volna már rég megismerkedhetünk volna. Tudod fiatalon meggondolatlan voltam és egyik kapcsolatból a másikba ugrottam így talán megérted édesanyád miért nem akarta hogy megismerj. Akkor először szeretném be mutatni a feleségemet Gery Hornert és a lányát Bluebell Halliwellt. aztán Oliviát aki az első feleségemmel közös gyermekem. végül pedig Montague aki a közös gyermekünk.
-Örvendek- mondom
-Mi is- mondja Gery
-Ő pedig itt Elizabeth Sara Peterson Horner a legidősebb gyermekem akiről eddig nem tudtam..............- majd fél óráig mesélte hogy mi történt és hogy én ki vagyok
Majd miután sikeresen mindenki megértette hogy ki-ki. Végül együtt ültünk le vacsorázni sem engem sem pedig a nagyszüleimet nem engedték hogy vissza induljunk ilyen hidegben Southamptonba ahol élünk. Így végül a Horner házban ért minket az éjjel. Nagyon nehezen aludtam el az idegen környezetben. De végül sikerült, persze a vacsi után egy hosszú beszélgetést ejtettünk meg az apámmal akit nagyon megleptem azzal hogy elfogadtam ilyen gyorsan de hát nem vagyok hülye és megértem édesanyám érveit az mellett miért nem akarta hogy ismerjem őt. Na meg nagy meglepődésemre megkért hogy menjek el vele a Milton Keynesi gyárba ahol egy új évi partit adnak. szeretne be mutatni a munkatársainak. Meg persze meséltem neki hogy szeretem a forma 1-et. Így láttam hogy mindent ami ehhez kapcsolódó szeretne nekem megmutatni vagy elmesélni.
ESTÁS LEYENDO
Love at first sight............... (Szerelem első látásra................)
RomanceTörténet egy lányról aki megtudja ki az apja. Majd hirtelen mellette találja magát egy ismeretlen környezetben. Egy véletlen folytán még talán a szerelem is be köszön hozzá........