2

452 14 0
                                    

Néhány nappal később

Éppen az ideglenes szobámban ülők és készülődők az esti ünnepségre ahova elkísérem édesapámat. Már jó két hete itt vagyok vele és a kis családjával vagy is hát már az enyémek is. Ebben a két hétben jobban megismertem őket és édesapám szüleit is akik bár engem boldogan fogadtak és Olit (Olivia) de Montagueval más őrá az édesanyja miatt nem kíváncsiak bár próbáltam már én is rá beszélni őket hogy enyhüljenek meg apa és a kicsi öcsém felé de hajthatatlanok. 

Volt olyan nap is amikor csak mi ketten mentünk el Olival a nagyszüleinkhez közben megismertem Oli anyukáját is. Ő is nagyon kedves egy nő sokat szoktunk beszélgetni vele is. Ő segített a ma estére ki választani a ruhámat is. Mikor rá nézek az órára rá jövők hogy már picit késésbe vagyok. Így gyorsan le fürdők és hajat mosok. Amíg a hajam természetesen megszárad addig egy enyhén füstös sminket készítek magamnak. Miután a hajam sikeresen megszáradt egy egyenes ló farokba hátra fogtam. Majd már csak a ruha van vissza. Gyorsan azt is fel veszem. Majd a kiegészítőket is. 

Éppen a cipőmet húztam fel amikor apám be nyitott a szobába a kopogás után

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Éppen a cipőmet húztam fel amikor apám be nyitott a szobába a kopogás után. 

-Indulhatunk hercegnőm?

-Igen - állok fel 

-Gyönyörű vagy akár csak édesanyád volt- mondja majd add az arcomra egy puszit

-Köszönöm te is fess vagy apa- mondom és a kezébe karolva megyünk le, a lépcső alján éppen Geri sétál a kis öcsémmel a karjában

-Azta nagyon csinos vagy Elizabeth - mondja 

-Köszönöm- mondom majd egy óvatos puszit nyomok az öcsém fej búbjára majd fel veszem a szövet fekete kabátomat és ki lépek a fő bejárati ajtón hogy ott kint várjam meg apámat. Jó öt percel később már ő is kint van. Majd be ülünk az ő fekete Renault-jába és el is indulunk a gyár felé. Nem igazán beszélgetünk inkább csöndben hallgatjuk a zenét ami a rádióban szól. Mikor a gyárhoz érünk látjuk hogy már sok vendég megérkezett és milyen szépen ki van világítva a hely. Apám oldalán besétálok. Elég fura volt hiszen éreztem hogy minden szem rajtam felejti egy percre a tekintetét. 

Ekkor apa egy asztalnál fékez le. Mikor fel nézek egy el ragadó kék szemmel találom szembe magam. Miket is gondolok. 

-Sziasztok- köszön apám a fiatal fiúknak és a másik két urat pedig kézfogással üdvözli 

-Jó napot - illendően én is köszöntöm őket

-Ki ez az ifjú hölgy Christian?

-Kérlek szépen had mutassam be nektek a lányomat Elizabethet- mondja majd miután mindenki meglepődött el meséli a történetemet nagy vonalakban, majd be mutatja nekem a két pilótát mint később kiderült a kék szemű a holland tehetség Max Verstappen. Míg a másik az ifjú Pierre Gasly. Majd be mutatott a Red Bull autókat tervező Adrian Neweynak valamint Helmut Markonak aki a versenyzők után pótlásával törődik. Valamint az italgyártó cég tulajdonosának Dietrich Mateschitznek. 

Nagyon kellemes kis party volt. Sokat nevettem a két pilóta társaságában. Viszont láttam hogy a fiatal lányoknak akik itt dolgoztak nem igazán tetszett hogy mind két pilóta velem van elfoglalva. Max még egy táncra is felkért. Természetesen apámmal is táncoltam. Majd jóval éjfél után értünk haza. Most is éppen míg itt fekszek az ágyban azon töröm a fejem, hogy miért érzek olyan különleges dolgokat, ha Maxra gondolok. De aztán inkább egy kis nettezéssel el ütöttem ezeket a gondolatokat láttam hogy két megjelölésem is volt. Nagy meglepődésemre mind a kettő a két pilótát rejtette. Mivel nem akartam bunkó lenni így mind kettőt vissza is jelöltem. Majd a telefonomat ki kapcsolva le tettem az éjjeli szekrényemre és inkább az álmok világába kalauzoltam el magam.  

Love at first sight............... (Szerelem első látásra................)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora