Évekkel később
Mmh mi is történet velem. Hát miután szakítottam Maxal és el repültem a legjobb barátnőmhöz. Rendezőzött minden bennem. Most már tényleg értettem miért féltett ettől az élettől a mamám. De hát mindenki a saját hibájából tanul.
Rá három évre le tettem a sport orvosi diplomámat így ma már mondhatom magam sikeres orvosnak.
Szerelmileg mi történet velem hát először nagyon nehezen engedtem bárkit is magamhoz közel. De aztán egy francia autó versenyző aki a legjobb barátom volt a legnehezebb pillanatokban végül a szívemhez is kapott egy kulcsot és végül ő soha nem bántotta meg azt. Na hát persze hogy Pierre az. Most már két év házasság után mondhatom hogy nagyon boldogok vagyunk. voltak persze nehéz napjaink, de együttesen le győztük azokat is.
Két kisgyermek boldog szülői vagyunk. A kisfiú teljesen az apjára ütött viszont a kislányunk ő pedig rám de természetesen az apja természetét örökölte úgyhogy nehéz az örök mozgóval de soha nem feledem milyen boldog voltam amikor a kezembe kaptam mind a kettő gyerekemet.
Maxal találkoztam e? Igen egyszer amikor Pierre meghívott az egyik versenyére ekkor már két éve voltunk egy pár a francia pilótával. Ekkor valltuk be a nagy médiának. mindenki le döbbent hogy milyen jól tudtuk ezt eddig titkolni de hát jók vagyunk benne na. Emlékszem nagyon megdöbbent a pilóta. de aztán végül bocsánatot kért a rég múlt időért. de sajnos soha nem fogok tudni neki megbocsátani. Persze el viseljük egymást mivel sokszor találkozunk vele a pályán vagy éppen a bokszban de köszönésen kívül semmire sem méltatóm.
Most is éppen a bokszban ülők miközben azt figyelem a gyerekekkel hogy Pierre meg nyeri az idei vb címet is e a három mellé még. Mikor a célba be ér mind annyian büszkék vagyunk a páromra aki most évben abba is hagyta a szezont és végre csak velünk lesz. de mind ketten félünk hogy a fiúnk is itt fog ki kötni. Na de van egy nagy meglepetésem a párom számára ugyanis újabb babákat várok remélem örülni fog nekik.
Apám most boldogan ölel át. Hát igen ma már ő is csak vendégként van itt. Ugyanis három éve le mondott az utazásokról és minden ehhez kapcsolódó dologról és inkább a családjával törődik.
Boldog vagyok e. Igen de persze édesanyám hiánya nagyon fáj. sokszor kellett volna a tanácsa az utóbbi években. De szerencsére voltak olyan emberek akik helyette is el láttak tanáccsal.
ESTÁS LEYENDO
Love at first sight............... (Szerelem első látásra................)
RomanceTörténet egy lányról aki megtudja ki az apja. Majd hirtelen mellette találja magát egy ismeretlen környezetben. Egy véletlen folytán még talán a szerelem is be köszön hozzá........