-TANİYORUM -

1.6K 62 10
                                    

multimedia ege

"Ahh. Sadece yerine oturmuştum neden vurma gereğinde bulundun. Konuşabilirdik" Diye ağladım. Ahaha gün intikam günü bana elini kaldırmanın cezasını çekeceksin. Bu sırada sınıftakiler bize bön bön bakıyorlardı. Hocada yanımıza gelip bağarmaya başladı.

"Ne oluyor burada" sesi çok öfkeli çıkmıştı.

"Ho-hocam arkadaş ba-bana vurdu" diye ağladım. Ah benden kesinlikle oskarlık oyuncu olur.

"Buket yapmaz öyle şey" Vay demek kızın adı Buket

"Ne yani şimdi ben kendi kendimi mi dövdüm?" Pff kanmadı ya.

"Evet Masal yapmadığın şey değil bu" demesiyle kafamı yerden kaldırdım. Oha lan bu bizim eski türkçeci değil mi? adamdan kurtuldum derken hep karsima cikmak zorundaki dersanedede gordum nayaksin kocum evlenekmi ben sacmalarken icsesin tokatiyla kendime geldim

"Fa-fatih hocam"

"Efendim masal" Sesi bıkkın gelmişti.

"Sizin ne işiniz var burda?"

"Senin yüzünden tayin istemiştim Masal unuttun mu?"

"He doğru unutmuşum" dedim. Aha şimdi çok kızdı.

"Bu okulda dersi kaynatmana izin vermeyeceğim Masal. Kandıramayacaksın beni" dedi. Yanılıyosunuz hocam öyle bir kandıracağım ki sizi.

"Peki hocam" Dedim ve güldüm.

"Hadi yerine geç de derse başlayalım Masal"

"Yerim yok hocam"

"Tamam o zaman Ege'nin yanına geç" Ovv Ege demek inş. taştır diye düşünürken bağardım

"Ege hanginiz gençler" Ah.. sanırım kahvaltıda yürek yedim. Niye bağardım ki sanki herkes dövecek gibi bakıyor. Korkmuştum.

"Benim" oyy bu ne kadar tatlı bir sestir.

"Ha?" dedim. Az önce sorduğum soruyu unutarak.

"Ege benim diyiyorum anlama özürlüsü müsün?" Oha bu bana laf atan çocuklardan biriydi. Çok korkuyorum. Napıcam şimdi ben off. Diye düşünürken birisi beni çekti. Bu Ege'ydi. Ne yaptığını sanıyordu bu hayvan.

"Çok yavaşsın kızım" Dedi ve suratına geniş bir gülümseme yayıldı. Çok tatlı bu ya. Biz bakışırken hocanın bizi kestiğini fark ettim ve Ege'nin çenesinden tuttum ve sağa sola çevirdim sonrada

"Yok değilsin" dedim

Hocada "Ne değil kızım" dedi. Sınıf bizi izliyordu. Hiç aldırmada camdan yansımama baktım sonra.

"Yok bende değilim" dedim yansımama bakarken. Herkes merakla bana bakıyordu.

Hoca " ne değilsiniz kızım" dedi.

"Ayı değiliz hocam" dememle sınıf kahkaha attı. Hocada az bir şey gülüp

"Biliyoruz Masal ayı olmadığınızı" dedi ve güldü.

"Bende biliyordum ama öyle bir baktınız ki bize ayı oynuyormuş gibi" dedim ve bütün sınıf güldü...

Derse başlamıştık ve benim canım çok sıkılıyordu. Sınıfta göz gezdirirken Buket'in bana baktığını fark ettim ama takmadım. Teneffüste onunla konuşacaktım zaten.

--------------------------------------------

Sonunda ders bitti. 40 dakikalık ders bana 1 ömür gibi gelmişti. Vakit kaybetmeden Buket'in yanına gittim. 2 tane kızla konuşuyordu.

"Buket benimle 5 dakika gelir misin?" diye sordum yüzümdeki sahte gülümsemeyle.

"Gelelim bakalım."

Arka bahçeye geldiğimizde onu duvara itledim ve konuşmaya başladım.

"Niye bana kezban dedin daha tanışmamıştık bile"

"kezban konuşmasından değil görünüşünden belli olur" dedi ve göz kırptı

"Sende pavyon karıları gibi gözüküyorsun fakat ben sana öyle bir şey dedim mi?"

"Deseydin" dedi ve güldü. Sinirlendim ve kızın saçını tutup çektim kafası arkaya doğru eğilmişti.biraz yaklasip kulagina fisildadim

"Bir daha bana kezban dersen çok pişman olursun"

"Peki kezbancım, bir daha kezban demem" dedi ve kahkaha attı. Gözleri arkama bakıyordu, sanırım arkamda Ege'ler vardı. Farketmemiş gibi yaptım ve saçını bırakıp kasıklarına tekme attım.

"Peki orospucuğum, bende bundan sonra sana orospu demem" dedim ve göz kırptım.

"Sana kötü bir haberim var kezocuğum" dedi ve güldü.

"Sanırım şuanda arkamda duran erkek grubundan bahsediyorsun?" dedim ve piç smile yaptım.

"A-ama nasıl sen arkana bakmadın ki"

"Bunun için arkama bakmam gerekmiyor orospucuğum. Onların geldiğini gülüşünden anladım. Onlara çok güveniyorsun belli ki ama unutma güzelim ben Masal Ulaş şuanda arkamda duranların 10 katına sahibim fakat senin gibi onlara güvenmiyorum sende güvenme bence sonuçta her an yanında olmayacaklar ama ben her an senin takibinde olacağım fakat bunu fark etmeyeceksin. Bazen yaşlı bir teyze, bazen küçük bir çocuk, kımı zamanda yakışıklı bir delikanlı. Bana bulaşmakta hata yaptın.okula daha yeni geldim ve sende yeni bir bela edinmek istemezsin Bu söylediklerimi unutma ve sakına tek başına gezme" dedim ve göz kırptım. Arkama döndüğümde Ege'ler bana şaşkın şaşkın bakıyorlardı. Ege sonradan konuşmaya başladı.

"Sende tek başına gezme güzelim" dedi ve göz kırptı.

"Herkesi korkutabilirsin ama beni asla" dedim ve göz kırptım sonrada ekledim "Senin hakkında her şeyi biliyorum Ege hemde her şeyi" dedim ve göz kırptım. Buna şaşırmıştı ama sonra konuşmaya başladı.

"Mesela?"

"Mesela. 17 yaşındasın fakat lise 2ye gidiyorsun bunun nedeni annenin ölümü. Her gece sahile gidiyorsun ve içinden ne geliyorsa bağırıyorsun. Sonra 1 ay öncesine kadar her gece eve farlı bir kızla geliyordun fakat Buketle çıkmaya başladığından beri hiçbir kıza bakmadın" dedim ve kulağına yaklaşıp "Son iki gece hariç" dedim ve göz kırptım. Ve bana laf atan sarışın çocuğa yöneldim.

"Sen Mete Ege'nin en yakın ve en güvendiği arkadaşısın. 16 yaşındasın. Babanı bir trafik kazasında kaybettin. Ege'yle yaklaşık 8 senedir tanışıyorsunuz. Her gece evinin yakınlarında ki tepeye çıkıp içinden geçenleri bağırıyorsun" kulağına yaklaşıp " Bukete deliler gibi aşıksın arada bide öpüşüyorsunuz ama bu kız en yakın arkadaşını kaybetmene" diyip uzaklaştım ve"Değmez dedim. Diğerlerine dönüp

"Sizin hakkınızda da her şeyi biliyorum fakat zamanı geldiğine sölerim" dedim ve göz kırptım. Sonra Bukete dönüp konuşmaya başladım

"Buket. 16 yaşındasın. Ailen aşırı derecede zengin. Seni 2 sene önce iş yemeklerinde görmüştüm. Fakat 2 senede çok değişmişsin. Baban babamın iş yerinde çalışıyor. Ve en önemlisine geldi sıra. Egeyle çıkıyorsun fakat arada başka erkelerin tadına bakmak sana güzel geliyor" dedim ve göz kırptım.bi gun goz kirpmakta gozum kapancak aq.

İŞTE BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNDAYIZ UMARİM BEĞENMİŞSİNİZDİR

YB KİSA Bİ SURENİN ARDİNDAN GELECEK LUTFEN OYLARİNİZİ VE YORUMLARİNİZİ EKSİK ETMEYİN

NASILDI ??

Masalın OyunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin