-ERKEK FAİŞESİ-

1.1K 34 7
                                    

multimedia enes

- Rüya ilkten utandı fakat birazcık konuşunca Cansuyla da iyi anlaşmaya başladı. Bahçede koyu bir sohbetin içindeydik fakat zilin çalmasıyla bu sohbete son verdik. Sınıfa girince herkes kahkaha atmaya başlamıştı bunun nedenini ilk başta anlam veremedim fakat Cansu sınıftan çıkınca onunla ilgili olduğunu anladım ve peşinden tuvalete koştum. İçeri girdiğimde Cansu ağlıyordu. Cansunun karşısına geçip konuşmaya başladım. "Ne oldu Cansu, neden güldüler?" "B-boşver Masal seninde b-başın belaya girmesin." "Cansu ne oldu hemen söyle. Söylemessende bu işi öğrenmem iki sanıyemı alır ve emin ol ki seninle bir daha konuşmam !" "Enes ile ben çıkıyorduk. Fakat Enes beni sevmiyormuş benimle Buketle beraber oyun oynuyormuş. Biz bununla 2 ay falan çıktık o yüzden bütün sırlarımı falan biliyordu bunlarıda bizim sınıfa anlatmış o yüzden okula gelmiyordum." Dedi. Bunu demesiyle benim kafamda şimşekler çarptı ve hızla arkamı döndüm ve kapıyı sinirle çarparak çıktım. Gözüm sinirden hiçbir sey görmüyordu. Cansu arkamdan bağırıyordu fakat onu takmıyordum.enesin iyi biri olduğunu düşünüyordum ama bunu yapması fazlasıyla beni germeye yetmişti demekki o gün barda cansuyla enes bu yüzden hiç konuşmamışları kafamı didikleyen düşüncelerle Sınıfın kapısına geldiğimde Buketi sırasında otururken gördüm ve yanına hızlı adımlarla gidip saşından tuttuğum gibi ayağa kaldırdım. Sonra Egelerin yanına çekiştirdim ve Enese bağarmaya başladım. "Seni erkek faişesi senin burda ölünü dirini s*kerim anladın mı beni. Sana benden bir uyarı yarın okula gelme !" dedim ve şeyine tekme atıp sınıftan çıktım. Hemen telefonu elime alıp yardımcım -babam zengin olduğu için yardımcım var- Enes ve Buket hakkında herşeyi öğrenmesini istedim. Konuşmam bitince de Cansuyu alıp sınıfa girdim. Gene herkes gülmeye başladı bende bağardım. "Sizi kaltaklar. Eğer birdaha gülerseniz hakkınızda her şeyi öğrenip bütün okula anlatırım ve başınıza istemeyeceğiniz olaylar gelir" dediğimde alaycı bir ses konuştu. Bunu söyleyen Buketin yanında dolaşan sürtüklerden birisiydi. "Ne yapabilirsin ki ?" "Tahmin bile edemeyeceğin şeyle" "Hakkımızda ne öğrenebilirsin ki ?" dediğinde bi kaç kişi daha onu onayladı. "Beni bir kaç dakıka bekle" dedim ve sınıftan çıkım Burak abiyi aradım -yardımcım- konuşmam bitince sınıfa tekrar girdim ve kızın karşısına geçip konuşmaya başladım. "Adın Melis. 16 yaşındasın. Berk ile 3-4 ay çıktın. Nerdeyse her hece bara gidiyorsun. Annele baban ayrı. Meteden hoşlanıyorsun. Bu okuldan bi kaç kışıyle yattın ama bunu kimse bilmiyor tabi ben ve şimdi bu sınıfta olanlar dışında. Evet bunlardan daha fazlasıda var eğer tatmin olmadıysan adlarınıda söylerim? " dedim ve alayla güldüm. Ege şaşkınlıkla bana bakıyordu ve tabi ki tüm sınıfta. Kıza baktığımda kızarmıştı ama benim soruma cevap vermediği aklıma gelince bağardım. "Tatmin oldun mu ?!" diye bağardım. "Evet" dedi sessizce sonra sınıftan çıktı. Bende sınıfa dönüp "Artık gülmezsiniz umarım ?" dedim ve göz kırptım. Sırama geçtiğimde Ege konuşmaya başladı.

ARKADAŞLAR BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU KUSURUMA BAKMAYIN AMA UMARIM BEĞENMİŞŞİNİZDİR - HACER

Masalın OyunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin