-TOPLANTI-

1.2K 32 4
                                    

multimedia ege

ege nin bana öldürücü baskışlar atmasını yok sayarak gözlerimi devirdim o orda öküz gibi uyurken benimde aldırmayıp uyumamı bekleyemezdi bende bu yüzden meteyi aramak zorundaydım. derin bir oflamadan sonra arkasını yaslayıp derin düşüncelere dalarken  bende kendimden gçmiş bir şekilde 'iğrenç ' dermişcesine yan tarafımızdaki içki içenleri seyrediyorum aslında burada okadar çok korkuyordum ki isteseler o şişeleri kafamıza geçirebilirlerdi. ben böyle saçmalarken egeye dönüp masum bakış atarak '' cidden özür dilerim napmamı bekliyordun korkmustum seni uyandırmayı çok denedim ege'' bir iki saniye sonra yavasca kapasını döndürüp sinirle bana baktı '' kes sesini '' 

susmuş bakışlarımı yere çevirmiştim nasıl bir anda bu kadar değişebiliyordu. sadece nefret duymak istiyordum  nefret!

daha sonra hatasını anlamışcasına çenemi tutup suratımı suratına döndürdü ''özür dilerim''

elimle elini sertçe ittim bu kadar dengesiz biriyle bi küsüp bi barışamazdım. sadece trip atar gibi arkamı döndüm ve zifirikaranlığa daldım arka kapının bi zaman sonra anında açılmasıyla çığlık attım '' aaaa!!'' o kadar korkmuştum ki yerimde sıçradığımı bile farkettim. gelen meteydi '' ne yaptığını sanıyorsun '' sinirlenmiştim ve dehşetle bakarak bağırdım kaşlarını çatıp özür dilerim der gibi baktı. ege döndüğümde sadece karşıya bakıyordu artık iyice anlam veremiyordum bunların saçmalıklarına kendi aramda bir toplantı kuracaktım bu fikir içimden gülümsememe neden oldu

'' bana bakın '' itiraz edercesine suratıma dönmeyen  iki karanlık yüz vardı karşımda sinirlenmiştim '' bana bakın diyorum size !! '' yavasça bana dönen ege nevar bakışı atıyordu bende direk uzatmadan lafa daldım '' sizin aranızda ne geçti bilmiyorum ama uzatmanın bi alemi yok artık aranızdakini öğrenmek istiyorum '' mete yavasca bana dönerek azını aradı tam konusacaktı ama ege söze karışında diyeceklerini yuttu. '' gerekmez ''

'' ne demek gerekmiz öğrenicem '' mete biyanda egeyi takmayarak '' senden hoşla-'' derken ege aniden arkasını dönerek ölümcül bakışlar atmayı basladı mete ona ' umrumda değilsin ' bakışını yolayınca tekrar söze koyuldu

'' işte senden hoşlanıyorum ve bunuda seninle konustuk'' deyince ege direksiyona yumruğunu geçirdi neler oluyor ?

'' biliyorum '' dedim bıkkın bir sesle devam etti 

'' daha sonra egeyle bu durumu konustum oda sertçe çıkıştı ! '' egeye bakıyordu '' daha sonra senin dediğin gibi işte  buketlede işte herneyse olaylar karıstı'' demesiyle gözlerimi büyülttüm. egeden de dinlemek istiyordum '' sende konusuyosun ege ve bu sorunu çözeceğiz'' kendimi biyanlık egenin yıllardır arkadası modlarına girdim. ege derin bir nefesten sonra tuttuğunu dışarı saldı ve '' neyi öğrenmek istiyorsun masal mete  anlattı herşeyi seni sevmesi ve buketle olan anıları sinirimi bozdu seni kullanmasına izin vermicem''

''kullanmıyorum zaten '' diyen meteyle egenin arasında giden gözlerimle  son vererek meteye baktım '' mete sana attığım mesajda herşeyi açıkladım ama sen cevap vermedin sana burdada diyorum !! sadece arkadaş olalım daha okula yeni geldiğimde siz bana ezikmişim gibi davranıp alayla bakıyordunuz şimdi ne değişti ?  '' son kelimeyi bastıra bastıra söyledim anlamış olacakki ilkten itiraz eden gözlerle bakıyordu metenin beni cidden sevdiğini düşünmüyordum buket gibi kullanıcaktı egeye hak veriyordum kim yeni gelen ve eziklenen biriyle sevgili olmak ister bir hışımla egeye döndüm '' ege sende neden bunu büyütüyorsun beni seviyosa nolmuşki öle bişi olmmucak amacın ne !! '' bağırıyordum artık bana dönerek ciddi tavırla ''özür dilerim ''

meteye tekrar dönerek '' mete anlaştıkmı ? ''diyip hafifçe arkaya eğilerek sarıldım kulağına '' arkadasız '' dedim oda gülerek '' anlaştık '' dedi bizi sinirle izleyen egeye '' hadi ama annemden sizin yüzünüzden azar işiteceyim hayvanlar!'' dememle gülmeye baslamıstık sanırım egeyle meteninde sorunu çözmüş olacağızki ege meteye elini uzatarak gülümsedi tokalaşma faslı bittikten sonra eve gitmek için yola koyulduk

****************************

zile ilk basmamla annemin karanlık  bakıslarının üstümde oldugunu hissettim hafifçe ylandan gülümseyerek anemin yanından geçtim anem kapıyı kapatıp yanıma geldi ve '' hesap zamanı küçük hanım '' diyip gözlerini büyüklmesinden korkmadımda değil '' annemmm canım annem anlatacağım '' biraz yağcılık iyidir diye düşünürken '' şş sırpaşma '' anneme uuydurcağım yalanları düşünürken kapının tıkırdamasıyla ekşın olsun diye bastım çığlığı '' aaaaa hırsız '' içeri giren babam saskın bakışlarla bize bakarken gülmemek için alt dudağımı dişledim ve hızla merdivenleri çıkarak odama kaçtım sadece annemin '' daha bitmedi '' demesiyle odama kendimi attım üstüme rahat bişiyler giydikten sonra yatagıma yatıp kulaklığı kulağıma taktım ve kendimi uykunun kolllarına attım.

****************************

sabah kahvaltısında pek acıkmadığım için yemek yemedim annem unutmadık gibi bakışlar sergilerken bende hadi görüşürüz diyerek ikisine elimle öpücük yolladım çantamı ararken telefonumu almadığımı farkettimce üst kata çıktım daha sonra telefon ve cantamıkaptığım gibi dışarı çıktıım  balkonda duran cansuyu görünce el sallayarak '' günaydın '' dedim en içten sıcak tavrımla oda '' günaydın masalcım beni bekle '' diyerek balkondan hızla ayrıldı odamı benimle gelicekti yoo o daha okula baslamadı dha soğrusu yeni okulunu veya basladıda benmi görmedim ?

birkaç dakika sonra kapıdan pembe yandan cantasıyla çıkan cansuyu görünce saskınca ona bakakaldım o ise sadece gülümseyerek yaklaştıve koluma girip yürümeye zorladı '' cansu ? ''

dememle cevap vermedi ona döndüm ve baktım tabi duymaz kulağındaki kulaklıkları çıkartıp .'' noluor'' dedim

oda aptalmısın bakısı atıp '' okula gidiyoruz ''

''ha? sen okula mı gidiyorsun ''

''evet masal ama iki haftadır gitmiyorum nedenini sorma çok uzun '' güldü 

''peki hangi okul ''

bizim okulu söyleyince sasırmamı bastırarak sevinç çığlığı attım ve okula doğru sohbet ederek uzaklaştık.

***************************

okulun kapısından girince gözüme batan mete ege daaha sonrada bankta oturan rüyaydı

'' rüyaa '' bağırmamla cansuyuda o yöne çekiştirmem bir oldu onları tanıştırçaktım

'' tanışın '' :))))))

UMARIM BEĞENİRSİNİZ METEYLE EGENİN BARISMASINA SEVİNENLER VARMI ?? TAKİPDE KALIN

Masalın OyunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin