YENİ BOLUME HOSGELDİNİZ BUNU OKUMALISINIZ!!! COGUNLUKLA OLDUGU GİBİ MOBİLDEN YAZMAK ZORUNDAYİM KUSURA BAKMAYİN CİDDEN HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLERİM WATTPADDE HİKAYE YAZMAYI BIRAK OKUMAYA BİLE VAKİT BULAMADIM CANIMLAR. OKUL OLSUN DERSLER OLSUN VS.SORUNLARDAN DOLAYI GİREMEDİM AMA SANIRIM ARTIK GERİ DÖNÜYORUM. !!-HİKAYEDE Bİ DEĞİŞİKLİK YAPICAM GİREMEDİĞİM SÜRELERDE YAZACAĞIM KISIMLARI Bİ HATIRLAMA ŞEKLİNDE MASALIN AĞZINDAN YAZICAM-!! EVET BU ARADA YENİ BİR KİTABA BAŞLIYORUM BUNUN YÜZÜNDENDE BU KİTABIMI AKSATTIM KISA ZAMANDADA YAYINLICAM OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM.
İYİ OKUMALAR MULTİMEDİA EGENİN ALDIĞI KAR KÜRESİ
1ay sonra :)
Camımdan içeriye giren parlak güneş ışığının etkisiyle yeni bir güne merhaba dedim. yavasça derin uykumdan uyanırken karşımda duran kar küresine bakınca ani bir tebessümle yerimden fırlayarak elime aldım.Derin derin bakarak yaşadığım mutlu 1 ayı aklımdan film şeridi edasıyla geçirdim. Farkettimde bu bir ay sorunsuz geçmişti. Başta ailem olmak üzere hiç bir sorun yaşamamıştım Ege ve arkadaşlarım sayesinde hiç hayal kırıklığına uğramadığım bir doğum günü partisi yaşamıştım. aslında hiç tahmin etmediğim bir parti olduğu için oldukçada şaşırmıştım zaten bu kar küresinide bana Ege almıştı.Tunalarda sağolsunlar bana destek olmuşlardı verilen tüm hediyeleri odamın en önemli köşesine koydum.Eğlence bakımından o gece çok iyi bir parti olmuştu.Hayatımda en eğlendiğim bi parti diyebilirdim... Okullardada bi sorunum yoktu ama rüyayı atlamassak tabi. Aynı gıcıklıklarına devam ettikçe onu görmemezlikten geliyordum hiçde umrumda değildi.Arada sırada cansu ve rüya bize kalmaya geliyordu bende onlara gidiyordum. Hergün kızlar arası dedikodu partisi veriyorduk Buda bizi oldukça eğlendiriyordu zaten.Ege enes mete rüya cansu biz hepimiz kardeş gibi olmuştuk.Aramızda hiç bir sorun kalmamıştı.Ben onları çok seviyorum...
Odamın kapısı tıklayınca ''kimo?''diye seslendim annemin sesini duyunca hemen kapıya koşarak açtım.
''günaydın sultanların sultanı''diyerek yanağına öpücük kondurdum.aynı gülümsemeyle saçlarımı okşayarak annemde beni öptü
'' günaydın canım kızım hadi aşağı gel kahvaltı hazır belki seni sevindircek bişey vardır aşağıda hı ?''
kim olabilirdiki cansu? daha dün bizdeydi ıımm rüya? sanmıyorum meteyle enesin zaten bizde işi ne? ege?? mantıklıydı. Merak edercesine alt dudağımı ısırarak
''kimmiş o?'' dedim bana dudaklarını büzerek ''gelmeden göremezsin'' dedi ve totoma vurarak güldü ve gitti.Annemi seviyordum benim en yakın arkadaşım sırdaşımdı.Hemen içeri girerek suratımı yıkadım üstümü değiştirdim.saçımı yaptım iyice toplarlanıp şarkı mırıldanarak aşağı indim.merdivenleri sekerek iniyordum keşke tunalar gitmeseydi onun birlikte bunu çok yapardık gerçi o benim taklidimi yaparak benle hiç büyümedin hala diye dalga geçiyordu ama olsun.
aşağı geldiğimde mutfağa girmeden kapıdan içersine baktım sandalyede üstünde siyah bir hırka olan beyaz eşarplı bir kadın duruyordu.bu benim anneannemdi!!. koşarak hemen tonton yanaklarını sıkıca sıktım özlemiştim.
''ananeciim'' boynuna yapışmıştım
''aahaha deli kız dur boğucaksın beni '' diyerek kafamı avcunun arasına alıp yanaklarımı okşadı ve öptü.Tahminlerimde çok yanılmıştım ege diyordum ananem çıktı ay canım ama iyiki gelmişti.belkide aklınıza dedem gelmiştir.Dedem diyince suratım biraz düştü.onu çok özlemiştim ama aramızdan ayrılalı 10 sene olmuştu onu çok özlüyordum.10 sene önceydi daha çok küçüktüm dedemle parka gitmiştik yoldan hızla geçen alkollü bir sürücüydü sanırım hızla dedeme çarpıp bizi orada bırakmıştı. arkasına dönüp bakmamıştı belki belkide dedem kurtulabilirdi.Bunlar aklımdan geçerken gözümden akan bir damlayı ananem silerek''noldu kızım niye ağlıyorsun?''diye sordu. ufak bir gülücükle seni özledim dercesine sarıldım sıkı sıkı sarıldım.
kahvaltı masasına oturduğumuzda ben ananemin yanına geçmiştim.onun yemeklerini de özlemiştim.aklın fikrin yemekte diyen iç sesime sen karışma diyerek boşverdim.kendi düşüncelerime kendim gülerek kendimi bian mal hissettim.yemeğimizi bitirdikten sonra ananemle birlikte bas köşeye gidip bol bol sohbet ettik.annem içeriye gelerek yanıma oturdu'' ananende artık bizle birlikte yaşıyacak '' dediğinde gözlerim açıldı bu çok güzel bir haberdi.ama annemin senin odanda bir süre kalsın olurmu demesiyle bian ikilemde kaldım ananem ve ben aynı odada. sorun şuydu ananem egeyi öğrenirse bir ton soru sorardı ve ben bunları çekemezdim ki. Mutlu olmuscasına dışarı vermeden '' peki olur'' dedim. bir süre idare edebilirdim. hem zaten eninde sonunda öğrenicekti.
ananem annem ben güzel bi şekilde sohbetimizi tamamladıktan sonra ben '' odama çıkıyorum anne size güle güle'' diyerek ananemin yanağını sıktım annemi öptüm ve odama çıktım. üstüme daha güzel bişeyler giyerek elime telefonu aldım. cevap gelene kadar uyuşukluk yaparak yatağıma.egeye
-bugün bişeyler yapalım mı ?
sabırsızlıkla beklerken heralde kabul eder diye makyaj yapmaya koyuldum saçımıda düzleştirdikten sonra hazırdım.gelen mesaj sesiyle telefonu açtım
-üzgünüm hayatım bugün önemli bir işim var.
ne yani boşunamı hazırlandım ya!ben burda süsleniyim ona o orda önemli işleriyle ilgilensin.çantamıda alıp hızla evden çıktım.
yolda mal mal dolaşırken ne yapsam diye düşündüm egeye sinirim hala geçmemişti.yolun basındaki kafaye gidip cansuyuda çağıracaktım. içeri adımı atar atmaz köşedeki masaya oturarak telefonumu elime aldım. telefonumun ekranından arkasının yansıması gözüküyodu. ilginç ama egeyi görüyordum bian arkamı döndüğümde yanına oturan sarışın bi çiyanı görünce kaşlarımı çattım şimdi bu kimdi ya?
yerimden kalkıp yanlarına gittim ve egenin arkasında dikildim. kız beni farketmişti.sinirle egeye bakıyordum. kızın bakışını farkedip merakla arkasına dönen ege ye sinirle bakmaya devam ettim hemen ayağı kalkarak hiç bişey olmamış gibi bana sarıldı. bozuntuya vermeden bende sarıldım ama kulağına fısıldayarak '' işin bumuydu?''dedim. öksürerek burda bunu konusmasak der gibi hava verdi.masaya oturarak kıza elimi uzatarak ''mereba ben egenin seviglisi'masal ''derken vurgulayarak söylemiştim. bundan pek memnun olmadağı gözlerinden okunuyordu ama umrumda değildi egeyede senle daha sonra görüşücez der gibi kafamı salladım. sarışın yelloz
'' bende ege nin arkadası sibel''
''hııım memnun oldum egeyle nerden tanışıyorsunuz?''
öksüren egeye ''sen sus'' dedim banane şuan yaptığım çok saçmaydı ama umrumda değildi kız bian egeye bakarak tereddütte kalmışcasına bi ege ye bi bana bakıyordu ama bende tek kaşımı kaldırmış bi cevap bekliyordum
''şeyy ben egenin...''
okuduğunuz için teşekkürler sizlere söz veriyorum yb cuma günü sizinle olacak!! iyi günler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masalın Oyunları
ChickLit☺ TANIŞMA ☺ HİKAYE KARAKTERİNİN Merhaba ben Masal. 16 yaşındayım. Müzik dinlemeyi ve söylemeyi çok severim. Kaykay kaymaya bayılırım. Sarışın, mavi gözlüyüm. Saçlarımı renkten renge sokmayı çok severim. Henüz 18 yaşında olmadığım için ailemle bir...