Multimedia masalın giydiği kombin
Arkadaşıyım dedi sakince egenin gözlerine bakarak.Yemi yutmamışcasına bakip kendimi tuttum.Tatsızlık çıkartmıcak kızı imrendirerek çatlatıcaktım.
Egenin yanina ceylan yavrusu gibi oturup yanaklarindan optüm.sinsice gözlerinin içine bakarak önemli bi işin vardır diye düşünmüştüm dedim. Kıza küçümseyerek bakarak. Aklimin diğer yanındanda belkide fazla kur yapiyorumdur belkide sadece arkadaşlardır diye düsünmemle birlikte düşünmemeye karar verip savaşmaya hazır hissettim kendimi.Soruma cevap vermeye bile zahmet etmemişti.Sibele bakarak lafa girişti. Sibel sevgilim masal cok iyi biridir.bazen cok saçmalar ama seviyorum işte diyerek koluyla beni sarmaladı -bu nasıl bir tanıtma şekliydi boyle- kafam onun gögsüne yaslaninca kendimden geçtim sanırım mis gibi kokan parfümü onun kokusunu anımsatıyordu.bazen diyorum ki biz evlensek bu beni istemeye gelse annemler naz etmeden beni evden postalasa boy boy cocuklarimiz olsa babalari gibi yakışıklı anneleri gibi güzel cocuklarimiz olsa bu bana her sabah kajvalti hazirlasa evin işlerini yapsa felan diyorum ama bu hayalleri kurarken kendimi deliriyomuş gibi hissediyorum bana okulumu bitirmeden nah ege.
Kendime gelerek kızın gözlerin baktim. Hiç kıskanmış hissi yaratmiyodu bakışları.sadece çarpık bi şekilde gülüyodu. Bu masadan defolup gitse diye bakınıyordum ama kızın götü sanırsın yapıştı.Kafamı egeye doğru döndürerek yavaşca dudaklarına buse kondurdum.Ardından kızın hönkürerek öksürmesinden anlaşıldıgına göre hic hoşlanmamıştı bu durumdan.Söze atlayarak benim işim var gitmem gerek kendinize iyi bkın diyip gitti zafer benim diye fısıldadım.
''biseymi dedin hayatım?''
Şirinlik yapar gibi gülümseyerek ''y-yo hiç ''
Bu sibel denen şıllığıda ortadan kaldırdıgımıza göre sorun kalmamişti.bazen cok mu kıskancım diyorum ama seviyorum napim ben öyle vıcık vıcık kızların sevgilimin yanında olmasını istemem kim isterki?
1-2 saat öylece oturduk bekliyorum belki bi yerlere davet eder felan diye ama öküz geldin öküz gidicen ege.
Hemen aklıma gelerek egeye kaşlarımı çatarak '' bişeyler yapalım mı dedim önemli işim var dedin bumuydu yani? Saf saf oturuyoruz bide ben kızların yanına gidiyorum belki sende sibelle önemli işinize devam edersiniz he nasıl fikir?''
Bi anda gelen tribin etkisiyle yerimden kalkip cantami felan toparladim ağzını açıcakken susturdum bosuna konusmasin sonucta ne kadar o kiz gitsede sabah bu kiz için ekmişti beni. Dışarı çıkıp uzaklaşmaya başladım arkamdan oda çıktı koşarak yanıma gelip aniden kolumdan tutup kendine çevirdi. Direk yüzüne odaklanmıştım yüz hatlarınıdaha iyi inceleyebiliyordum
Dağınık saçlarıyla cıkan elmacık kemikleri birbinizi tamamlamışcasına çok hoş gözükūyodu ama leş gibi sigara kokuyodu işte böle romantizmi bozabiliyorum fakat zaten ben buna sinirliydim geri çekilmeyi denedim belimden tutarak kendine çekti keskin bi şekilde dur dedi.kıpırdayamadim ona bakmayip trip atiyodum. '' sadece benim arkadasım sence fazla büyütmedin mi onunla buluşcagımı söleseydim aynen bu şekilde yapıcaktin derken uzaklara baktı
E beni tanıyodu sevgilimin dizimin dibinde olmasını istiyorum hergün birlikte olmayi beraber evde pijamayla film izlemeyi felan ne biliyim tamam saçmalıyo olabilirim.
Gözlerinin içine baktım tamam ozür dilerim dedim gözlerimi devirerek
Dikkatlice dudaklarıma bakıyordu.Aklımdan geçeni yapmaya felan mı calısıyodu sokak ortasında?
Yavaşca yaklaşıp öpmeye başladı.Sokak ortasında çok sakıncalı olanilecegıni düsünerek geri çekildim gülerek elinden tuttum ama o kolunu omzuma atarak beni sardı yolda sakinca öylece yürüdük
Sibelin Ağzından
Sabah egeyle kafede buluşucaktık bir sene önce yaşanan olaylardan dolayı terk etmiştim burayı şımdı onca zaman sonra tekrar dogduğum büyüdüğüm yere geri dönmüştüm.Buradan aslında egeden dolayı gittigiğimi çoğu kişi biliyordu.Evet egeden hoşlanıyodum ve bunu sadece en yakın bildiğim arkadasimla paylaşmıştım. Ama ondan sonra kimseye güvenilmeyeceğini anlamıştım. Kız resmen gidip nolduysa saçma sapan bi olaydan dolayı benim egeyi sevdigimi ortaya atıp adımı orospuya çıkartmıştı.O günden sonra tekrar burdaydım egenin karşısında. Bakışları saçları herşeyiyle mükemmeldi. Onu hala seviyormuydum hayır ama unutamadığımda ortadaydı.
Kafeye bi sarışın kız girmişti direk bakısları üstümuze yoğunlaşınca bende ona baktım yanımıza iyice yaklaşınca ege birden kızla sarılmaya başladı çatık meraklı bakışlarla izlemiştim. Daha sonrasında sevgilisi olduğunu öğrendiğimde çok koymuştu.Kızın benden hoşlanmadıgını da farketmiştim.Daha fazlasına katlanamayarak orayı terk ettim.
Ege beni eve bıraktığında kapıdan dönerek bi cansuya uğramaya karar verdim.zillerini çaldığımda kapıyı annesi açmistı nazikçe cansunun nerede oldugunu sordum bana bi arkadasına gittiğini söledi.oradan ayrılarak hemen aradım. Çalıyor...çalıyor..
-alo nerdesin
+he noldu
- nerdesin size gelicektim annen evde olmadigıni söyledi
+he ruyalardayım sende gelsene kuzeni gelmiş almanyadan oturuyoruz
- kuzenimi
+evet çok yakişıklı dedi fisildiyarak hafifce guldum deli kız.
- peki geliyorum
Telefonu kapatıp eve girdim kapiyi ananem açtı.boynuna sarılıp öptüm daha sonra üstüme rahat bişeyler giyerek evdekilere söyleyip evden çıktım.Bakalım şu kuzende kimmiş?
Evet canlarım yeni bir bölumle sizlerdeydim.
Birşey söylemek istiyorum sezon finali yapmayı düşünüyorum düşüncelerinizi bekliyorum...
Hoşçakalın bitanelerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masalın Oyunları
Chick-Lit☺ TANIŞMA ☺ HİKAYE KARAKTERİNİN Merhaba ben Masal. 16 yaşındayım. Müzik dinlemeyi ve söylemeyi çok severim. Kaykay kaymaya bayılırım. Sarışın, mavi gözlüyüm. Saçlarımı renkten renge sokmayı çok severim. Henüz 18 yaşında olmadığım için ailemle bir...