-Na akkor ki az? - kérdeztem izgatottan.
-Az az igazság hogy....
- Itt a sajt burger a vizel és a krumplival meg a husimádo kólával és a hagymás krumpli
Ez után nem igazán tértem vissza a témára inkább rá hagytam az embernek nem kell feltétlenül azonnal tudnia ki tetszik a legjobb barátjának.****************
-Hello- köszöntünk egyszerre Davidal ahogy be mentünk hozzánk.
-Itt aludhat David - kérdeztem - holnap úgyis szombat.
De nem volt itthon senki egyszercsak csörgött a telefonom felvettem Kate volt.
-Szia kicsi csillag-mondta lágy hangon.
-Szia-válaszoltam-merre vagytok?-kérdeztem zaklatottotan
-Anyukám beteg lett és elmentünk hozzá a hétvégére csak vasárnap jövünk akármi van szólj Davidnak.
-Jó rendben jobbulást neki puszilom.
-Jojo vigyázz magadra kicsim puszi.
-Puszi szia-tetem le a telefont.
-Na?- kérdezte David- mi a helyzet?
-Ennyém a ház a hétvégére tarthatnánk egy bulit-mosolyogtam rá ajkamba harapva.
-Jooo ez egy király ötlet szivi-válaszolta.
-Csak kiket hívjunk meg?-kérdeztem zavartan
-Kentinék?-kérdezte
-Jó-válaszoltam egy kislányos mosollyal
-Akkor én szólok nekik-mondta mosolyogva
-Jooo én addig le zuhanyzók és utána rendelek pizzát.
-Jó rendben-válaszolta rám se nézve a telefonját bújva
-A kis köcsög rám se hederit-mondtam egy kicsit hangosabban.
Be mentem a fürdöbe gyorsan le tusoltam a hajamat kivasaltam és hagytam hogy a vállára omopjon hogy eltakarja a kulcscsontomat.
A sminkem szintén csak egy kis szempilla spirál volt.
Ez után be mentem a szobámba és kinyitottam a szekrényem.
Egy magasított derekú pamut rövidnadrág melett döntöttem és egy fekete haspolot vettem fel de észre vettem hogy látszódik a mütétem hege és probalgatam takargatni hátha sikerül el takarni valahogy mert nagyon tetszett ez az outfit kétségbe eseten ültem le a tükörel szembe és a fejem neki támasztottam az üveg lapnak és sírni kezdtem.
-Héé mi a baj picur-jött be David
Én meg felálltam és megmutattam neki a hasam.
-Ez-mondtam csalodotan.-Csúnya vagyok. Nézegettem a heget a tükörbe.
-Héjj-forditot maga felé
-Te egy tulélö vagy ezt sose feledd ez egy háborús seb.
-De mit szólnak hozzá a többiek?-kérdeztem nagy boci szemekkel.
-Semmit ök nem olyanok.-nyomot egy puszit a fejem tetejére.
-Köszönöm-mondtam neki és megöleltem.Ezutan magamra hagyott.
Felvettem egy bordó cipzáros pulcsit amit még töle kaptam amikor nagyon beteg voltam.Ez aféle erö burok számomra zoknit nem vettem az minek.
-Megjöttek-nyitot be a szobámba David.
-Megyek- válszoltam mosolyogva
-Sziasztok- mentem ki hozzájuk
-Hello kislány- jött oda hozzám Kentin és megölelt.
-Szia-válaszoltam neki és viszonoztam az ölelést.
Mindenkit üdvözöltem.És be vonultunk a nappaliba elkezdtünk iszogatni.
*********
A banda már egész jól áll mondjuk úgy hogy senki se szomjas. Be vallom én is be csicsentetem kicsikét. Nem is vagyok rá büszke söt nagyon szégyenlem hogy 16 évesen rúgtam be úgy hogy a bátyámék nem tudnak semmiröl.
Föleg arról ami ezután történt.
A többiek már mind aludtak valahol mimeg Davidal ültem a kanapén és ittuk a maradék piát. Nem tudom már mennyire volt David be rúgva de felém fordult.
És megcsókolt én meg vissza csokoltam.Egyre hevesebben csokoloztunk míg azt nem vettem észre hogy a kanapén fekszünk mígnem megtörtént az amit sose gondoltam volna hogy valaha megtörténik le feküdtem a legjobb barátommal.
Reggel mikor felébredtem megrémülve láttam hogy nincs rajtam ruha és hogy David az erös karjaival ölelve szuszog mellettem annyira megrémültem hogy felpatantam amire Ö is felkelt és Ö is ugyan így reagált én sikitva felpatantam a takarót magamra rántva Ö meg ilyedten nyúlt a boxerért.
-TE MÉGIS MI A JÓISTENT CSINÁLSZ AZ ÁGYA...
-Nem is a szobámba vagyunk.
Mi az isten történt tegnap este?- kérdeztem dühösen.
-Fogalmam sincs-válaszolt ilyedten.
-Menj el kérlek-mondtam neki
-De nem csináltam semmi rosszat -válaszolt zaklatotan.
-NEMÉRDEKEL-sikitotam már sírva.Gyorsan össze szedte a cucait és felöltözött mikor elment csak annyit szólt hogy szeret és nem akkar elveszíteni.
Ki jött Niki az egyik szobából
-Itt meg mi folyik miért vesze.....
Te jó ég ti...ti.... Lefeküdtetek?
-Igen de csak sokat ittunk és azért.
-A részeg ember és a kisgyerekek a legöszintébbek nem lehet hogy többet érzel iránta mint barát?
-Nem dehogy is ez butaság vele nötem fel testvérem ként tekintek rá.
Ezel a mondattal be is akartam fejezni ezt a kínos beszélgetést felálltam a kanapéról és egyszercsak nagyon rosszul lettem minden sötétségbe borult és az egyetlen hang amit hallottam hogy David azt mondja minden rendben lesz maradj velem éreztem a hangján hogy reteg.....
YOU ARE READING
16 years(befejezett)
RomanceMindenki fél a haláltól de Johanna Mendeles mégis képes szenbenézni vele vagyis kénytelen ugyanis nincs sok neki hátra de a családja és élete legfontosabb személye David a legjobb barátja támogatja és vele van a nehéz helyzetekben....