-Mindegy hagyjuk -mondta David kicsit zavarodottan.
-Úgyis mindjárt kezdődik az óra, gyere Johy megmutatom a tantermed- ragadta meg a csuklós és rángatott el onnan.
-Ez mégis mi az isten volt David??-kérdeztem idegesen miközben próbáltam szabadulni a hatalmas kéz szorításaiból.
-Semmi csak mindjárt kezdödik az óra és nem akarom hogy eltévedj- mondta rám se nézve.
Végül sikerült szabadulnom a marka szorításából és megálltam.
-Gyere- fordult felém és megfogta a kezem.
-Nem - kulcsoltam össze a kezem a mellkasom előtt és néztem fel rá dühösen.
-Kérlek- lépet közelebb és nyújtotta a kezét.
Én meg szó nélkül engedelmeskedtem és megfogtam a kezét oda vezetett egy tanterem elé.
-Itt lesznek az óráid.
-Rendben-válaszoltam kisé zavarban.
-Nem lesz semmi biztos egyből megszeretnek az osztály társaid-mondta a fejem bubját megsimogatva.
-De akármi van írj rendben?-mondta a szemöldökét felvonva
-Igen apa -mondtam nevetve majd megölelt és elindult a hosszú folyosón míg egyszer csak el nem kanyarodott engem ott hagyva egyedül.
Remegő kézzel nyitottam be a terembe ahol a zsibongás egyszer csak elnémult és engem nézett mindenki.
-Hello - köszöntem csendesen egy aprocskát intve.
De választ nem kaptam.életem legkínosabb szituacioja volt. Folytatódott a zsivaj a terem hátsó részén volt egy üres hely oda le dobtam magam.
-Az az én helyem - szólalt meg egy iritáloan magass hang.
Egy magass csajszi jött oda.
Én csak néztem rá zavartan.
-Nem értesz angolul?-kérdezte dühösen.- Menj a helyemről.
-Nincs oda írva a neved Amanda-szolalt meg egy másik lány elég idegesen.
-Ne szólj bele Katrin - szólt idegesen a lány akki belém kötött.
-Hagyd azt a lányt békén szólalt meg egy srác is.
Végül is Amanda vagy isten se tudja hogy hívják le szállt rólam.
-Szia Katrin Masskrow-jött oda mosolyogva a lány akki megvédett rövid álig érő haj volt Lila mellir csikokal szemüvege és orr pircingje volt vékonyka fekete pólót fekete farmert és acél betétes bakancsot viselt.
-Johanna Mandels - mosolyogtam vissza
- Ő pedig Johnas a barátom-mondta a lány a fiúra mutatva akki szintén mellém állt
-Szia-mosolygott a srác-magas átlagos kinézetü fiú.
-Te vagy az új lány igaz?- kérdezte Katrin
-Igen válaszoltam- csendesen
-Akkor üdvözlünk a Sulinkban reméljük jól fogod érezni magad itt-mondta mosolyogva Johnas
-Köszönöm - válaszoltam szintén mosolyogva.
-Jó reggelt gyerekek- lépet be a tanár az ajtón.
Az óra elég unalmasan telt de nagyon élveztem hogy velem egykorúakal lehetem.
***************
-Na milyen volt az első napod?- kérdezte David miközben szálltunk be az autóba.
-Nagyon tetszett- csillant fel a szemem.
-Ennek örülök -mondta mosolyogva.
-Nincs kedved be dobni egy hamburgert?
-Deeeeeee-válaszoltam enyhén sikitva a kezemet meg az ég felé nyújtva.
-Te jó ég Johy- válaszolt nevetve.
Be mentünk egy hamburgereshez ki kértük a kaját én egy sajt burgert kértem míg David egy hús imádó burgert amíg vártuk a kaját egyszer csak egy ismerös hangot hallottam.
-Szia Davidkee- hallotszot a sipákolos hang.
-Amanda-válaszolt kínosan David.
-Ohh hát te is itt vagy- válaszolta undorodva
-Mi járatban huppant le David mellé.
-A Legjobb barátnőmmel jöttünk el kajálni.-mondta ki húzva magát- És te?
-Én itt dolgozók- mondta mosolyogva David válát simogatta.
-Remmek akkor hozzd az ételünket kérlek- válaszoltam- Már majdnem egy órája megrendeltük.
-Jó máris hozzom - dúlt fult majd el viharzot
-Ez mégis mi volt?- kérdeztem
-Ö az exem és még mindig odáig van értem és nem bírom le koptatni.
-Hogy hogy szakitotál vele?- kérdeztem meglepeten
Képbe jött egy másik lány-mondta egy cuki kisfius mosollyal miközben az ing úján a gombot birizgálta.
-Ohh a kis David szerelmes- mondtam sikitva.
Cscscs- ne kiabálj- mondta zavarba
Na és ki az?-kérdeztem izgatottan.
Hát az a helyzet hogy........Ez lenne a következő rész remélem tetszet és a következö rész is nem sokára jön addig is puszi.😘
Ja és nagyon boldog új évet😊😊
VOUS LISEZ
16 years(befejezett)
Roman d'amourMindenki fél a haláltól de Johanna Mendeles mégis képes szenbenézni vele vagyis kénytelen ugyanis nincs sok neki hátra de a családja és élete legfontosabb személye David a legjobb barátja támogatja és vele van a nehéz helyzetekben....