Mit hjerte stoppede da jeg så manden med den hvide maske stå foran mig. "Hvordan er han overhovedet kommet ind?" Spekulerede jeg over. Men så slog det mig, at da Gong Yoo og jeg kom hjem var døren ikke låst.
Jeg stod med ryggen til Y/n og min hånd ledte efter noget på mit skrivebord, som jeg kunne bruge som våben. Manden med den hvide maske træk pludselig en kniv fra hans baglomme og pegede den truende på mig. Forsigtigt stak manden med masken sin finger på kniven spids, sådan Y/n og jeg rigtigt kunne fornemme hvor skarp kniven var.En lille bloddråbe trillede ned ad fingeren, hvorefter manden med masken tørrede den væk med spidsen af kniven, sådan at kniven blev en smule blodig på spidsen. Jeg synkende og begyndte at gå i panik, da jeg ikke kunne se hvordan vi kunne slippe levende herfra.
Jeg kiggede ned ad ham, hvor jeg kunne se, at han var iført et slips. "Lidt mærkeligt, at være klædt så fint på, da han kan risikere at det bliver blodigt." Men,der var nu et eller andet der virkede bekendt ved det slips, jeg kunne ikke lige sætte min tunge på, hvor det var jeg havde set det.
I et kort sekund kiggede jeg mig over skulderen for at tjekke til Y/n. Men hun var stadig bleg og hun pegede stadig på manden med masken, imens hun rystede over det hele.
Der skete noget mærkeligt med mig den dag, for idet jeg så på Y/n vidste jeg, at jeg ikke ville lade det onde tage hende. Jeg kiggede derefter tilbage igen på manden med masken, og knyttede min næve. "Han vover at gøre hende ondt!" Sagde jeg vredt til mig selv, hvorefter jeg tog tilløb og løb direkte ind i mand med masken, sådan vi faldt omkuld på gulvet og hans kniv røg ud af hans hånd.
Jeg satte mig oven på ham og slog ham lige i ansigtet med min knytnæve. Manden med masken blokerede mine slag med hans arme, sådan jeg ikke kunne ramme ham hårdt nok.
YOU ARE READING
Min beskytter
FanfictionAt være Sydkoreas rigeste mand, og CEO af sit eget firma, men er også kendt for den koldeste personlighed. Ja, det kunne ikke gå bedre for ham, især når han ligger på toppen. Men alt kan forandres, og det gør selveste Kim Seokjin, når han kommer til...