Det kilede stadig i maven, fordi Seokjin holdte mig tæt ind til hans nøgne krop. Jeg frygtede, at hvis jeg åbnede mine øjne, så vil alt sammen forsvinde.
Den nat havde jeg sovet trygt og sikkert, takket været Seokjin. "Jeg havde aldrig troet det. Men jeg tror jeg er blevet forelsket i min boss." Tænkte jeg og fik et smil på læben, bare ved tanken om ham.Solen skinnende ind imellem den lille sprække i gardinet, og ramte mit ansigt, sådan det lyset op. Det irriterende mig, og forstyrrede min søvn. Søvnigt gned jeg min øjne og åbnede dem langsomt, hvorefter jeg kiggede rundt i rummet. Der var blevet lyst, og det var en dejlig morgen at vågne op til. Jeg strakte min krop og flyttede blikket ned på den tomme plads ved siden af mig. "Er han allerede oppe?" Der var helt stille inde på værelset, og jeg følte mig en smule deprimeret.
Jeg tog dynen omkring min krop, hvorefter jeg satte mig op i den bløde seng for at kigge ud på den travle by.
"Mit hjerte banker stadig." Sukkede jeg og forsatte med at kigge fortabt ud af vinduet. "Jeg ved godt Seokjin og jeg kun er falsk forlovet. Men et sted inde i mig, ville jeg ønske det var rigtigt." Forsigtigt svingede jeg mine ben ned på gulvet og gik over til klædeskabet. Seokjin havde lavet et walk-in-closet til mig, lige ved siden af hans eget, sådan jeg var fri for at gå ind på mit værelse for at klæde om.
Der gik ikke lang tid før jeg havde fundet noget let at tage på, fordi det var nemlig weekend, så jeg havde fri fra arbejde. De fleste var nok taget hjem til sin familie, og nydt deres fridage. Men nej, ikke mig.
Jeg åbnede døren ud til gangen, hvor mine næseborer blev velkomment af en fantastisk duft. Det duftede af æg, bacon og hvis min lugtesans ikke tog fejl, sådan kunne jeg også dufte pandekager. Det følte som om jeg svævede på en lyserød sky hele vejen ned ad trapperne og hen til køkkenet. Først troede jeg det var på grund af maden, jeg følte mig så glad. Men det gik senere op for mig, at det var tanken om, at Seokjin havde lavet det specielt til mig.Men da jeg ankom til køkkenet var der ingen Seokjin, som stod over ved det varme komfur og kastede pandekagerne op i luften og greb dem med panden. Jeg rystede på hovedet, efter jeg havde forestillet mig ham gør alle de ting.
YOU ARE READING
Min beskytter
FanfictionAt være Sydkoreas rigeste mand, og CEO af sit eget firma, men er også kendt for den koldeste personlighed. Ja, det kunne ikke gå bedre for ham, især når han ligger på toppen. Men alt kan forandres, og det gør selveste Kim Seokjin, når han kommer til...