(Lyt til stemningsmusik)
Jin's synsvinkel:
Regnen begyndte at piske ned og torden buldrede truende, da Gong Yoo og jeg skyndte os ud til bilen for at køre tilbage til mit hus, hvor vi vil ligge en plan for, hvordan vi skal redde Y/n og få familien Park fanget en gang for alle!"Har du stadig brevet som du fik til ballet?" Spørger Gong Yoo, idet vi kom ind i stuen. Jeg nikker og fisker brevet op ad min inderlomme, som sidder inde i min jakke. Han tager med det samme imod brevet og lægger det ned på spisebordet for at læse det. Gong Yoo klør sin hage, hvorefter han knipser og forlader rummet, og kort tid efter kommer han tilbage med et kæmpe papir.
Da han begynder at tegne på det går det op for mig, hvad han tegner og hvor det er de holder Y/n fanget. "Jamen, det er jo ved gerningsstedet!" Udbryder jeg overrasket og kigger intens på Gong Yoo, idet han også kigger op og nikker langsomt."Det er også et perfekt sted at holde hende fanget. Gerningsstedet ligger ude i ingen ting og det betyder, at politiet ikke har nogen ide omkring hvad der forgår... Arh!" Siger jeg hysterisk og holder mine hænder på mit hovede, imens jeg går frem og tilbage i rummet. "Tror du, de har gjort Y/n ondt?" "Det ved jeg ikke..." Svare Gong Yoo med en trist stemme og kigger ned på papiret igen.
Efter jeg har faldet lidt ned igen og stoppet med at gå stresset frem og tilbage, stopper jeg op ved den ende væk og fyrer min hånd ind i den, sådan der kommer flere revner i væggen. "De kommer til at mærke min vrede, hvis de har gjort hende noget!"Idet planen blev færdig gik vi ind i en af mine hemmelig rum. Jeg har ikke vist det til Y/n endnu, da jeg ikke vil have at hun skal blive bange for mig.
"Hvor meget skal vi have med?" Spørger Gong Yoo, når vi træder ind og alle våbene kommer til syne. Først svare jeg ikke på hans spørgsmål. Jeg går bare direkte hen og hiver en kuffert op på bordet og putter en masse pistoler ned. "Nok til at jeg kan gøre dem ondt, hvis de har gjort Y/n noget." Svare jeg kort.
YOU ARE READING
Min beskytter
FanfictionAt være Sydkoreas rigeste mand, og CEO af sit eget firma, men er også kendt for den koldeste personlighed. Ja, det kunne ikke gå bedre for ham, især når han ligger på toppen. Men alt kan forandres, og det gør selveste Kim Seokjin, når han kommer til...