4

1K 91 4
                                    

Jungkook se uita la băiatul înalt din fața lui, care nu avea tricou. Taehyung stătea cu spatele la Jungkook, oferindu-i o vedere uimitoare asupra mușchilor săi. "Da, lasă-mă să mă schimb și..." Taehyung s-a oprit și s-a întors, observând că Jungkook se holba la el.

Jungkook a roșit și s-a uitat la cum Taehyung se îndrepta spre el. "Îți place ce vezi?" vocea lui era extrem de scăzută, Jungkook o iubea. Tae stătea în fața lui Jungkook, aplecându-se spre urechea sa. "Crede-mă, dacă îți place asta, vei iubi restul."

Jungkook a înghițit în sec, dar a prins curaj. "Cum ar fi?" a întrebat, întorcându-se, astfel încât fețele lor erau la o distanță de numai câțiva centimetri depărtare. "Va trebui să afli." Taehyung a rânjit înainte de a-și mușca buza.

"Sunteți– ew." Yoongi a apărut în dreptul ușii cu o față dezgustată, făcându-i pe cei doi băieți să se îndepărteze rapid unul de celălalt. "Tae, lucrează la abdomen, nu arată prea interesant." Yoongi a râs când Taehyung și-a dat ochii peste cap.

"Hoseok aproape că s-a ars. Poate că ar trebui să ieșiți în curând, dacă nu vreți să mâncați un Hobi prăjit." Băiatul cu părul mentolat a spus cu voce tare înainte să plece.

Taehyung și-a îmbrăcat cămașa și i-a luat mâna lui Jungkook, conducându-l afară din cameră, prin sufragerie, apoi afară din cabană. Amândoi s-au dus în partea din spate a cabanei, unde era un mic foc de tabără și câteva scaune așezate în jurul lui. Jimin stătea cu o pătură înfășurată în jurul lui. Yoongi era lângă el, bineînțeles.

Hoseok încerca (și nu reușea) să prăjească o nalbă, iar Namjoon și Jin stăteau unul lângă celălalt, îmbrățișați. Jungkook și Taehyung s-au așezat lângă Hoseok, care era acum dezamăgit.

"De ce ai vrut să ieșim din nou?" Jimin l-a întrebat pe Hoseok, care încă se încrunta la o nalbă arsă. "Vreau un joc adevărat de adevăr sau provocare." A zâmbit Hoseok. Ceilalți băieți păreau nerăbdători, cu excepția lui Jin. "Dar aveți provocări aiurea. Doar chestii gay." A oftat Jin. Toată lumea a râs, în timp ce Namjoon îl înghiontea ușor pe Jin, făcându-l să cadă pe spate.

"Bine, bine, la dracu, hai să jucăm." A chicotit acesta, s-a ridicat și s-a sprijinit din nou de Namjoon. "Cine începe?" a întrebat Yoongi, care părea interesat de joc pentru prima oară. "Eu." A rânjit Taehyung. "Jin," a început, făcându-i ochii lui Jin să se deschisă larg din cauza fricii. "Te provoc să mă lași să te tund." Ochii lui Jin mai că i-au ieșit din orbite.

"Okay, în niciun caz. Trebuie să avem voie la cel puțin un refuz." A spus pe un ton serios. Taehyung a oftat, dar s-a conformat cerinței. "Bine, toată lumea are voie să refuze, dar doar o dată." Jin a oftat ușurat.

"Bine. Yoongi, te provoc să stai în poala lui Hoseok 3 ture." A chicotit acesta. Yoongi a oftat când s-a ridicat și a mers spre Hoseok. "Și spui că provocările noastre sunt aiurea?" a mormăit, așezându-se pe picioarele lui Hoseok. Jimin s-a îmbufnat, fără să se uite la vreunul dintre băieți. Jungkook a chicotit, dar nu acorda prea multă atenție acțiunii. Se gândea la ce se întâmplase mai devreme în dormitor.

Tae a flirtat cu mine? Nicio șansă. La ce mă tot gândesc? Gah, am înnebunit. S-a încruntat la propriile gânduri. Probabil doar glumea. S-a hotărât să se uite la ceilalți, Hoseok a fost provocat sa strige cât de tare-l țineau plămânii.. A acceptat, făcându-i pe ceilalți băieți să-și acopere urechile în timp ce râdeau.

"Poți să taci dracu? Dacă e un ucigaș prin zonă?" Yoongi l-a lovit pe Hoseok, înainte de a se uita spre pădure. "Am auzit o grămadă de povești despre aceste păduri, un cuplu a fost măcelărit într-un lac." A terminat de spus, înghițind în sec după aceea.

Jimin a scâncit înainte de a trage pătura peste cap. "Hyung, nu mă mai speria." S-a îmbufnat iarăși. Yoongi i-a zâmbit și și-a cerut scuze.

"Da, am auzit și eu despre asta." Namjoon a oftat și a privit focul. După câteva secunde de tăcere, Yoongi a început să râdă zgomotos.

"Chiar m-ați crezut, fraierilor?" a chicotit, făcându-i pe ceilalți, cu excepția lui Namjoon, să se vaite.

"Știam că glumești, nu mă poți păcăli." Namjoon a râs împreună cu Yoongi.

Jungkook s-a uitat în jur, observând cum păreau cu toții extrem de fericiți și mulțumiți. A zâmbit, fiind fericit că cei mai buni prieteni ai săi se bucurau de timpul petrecut împreună. S-a întors spre Tae, care îl privea pătrunzător. Jungkook și-a simțit obrajii încălzindu-se în timp ce se uita în ochii lui Tae.

"Reveniți cu picioarele pe pământ." Yoongi a strigat, făcându-i pe băieți să se uite la el." Jimin încearcă să te provoace, Kook, și de vreme ce au trecut 3 runde, pot să mă ridic de pe nebunul ăsta." Yoongi a oftat fericit înainte de a se ridica și a se așeza lângă Jimin, care zâmbea. "Oh, ce provocare?" a întrebat Jungkook îngrozit. Jimin s-a uitat la el, emoționându-l și mai tare.

"Vă provoc pe tine și Tae să jucați șapte minute în paradis." Gura lui Jungkook s-a deschis, Jimin privindu-l malefic. Taehyung a chicotit și s-a ridicat, așteptându-l pe Jungkook.

"Eu, uh..." Jungkook și-a simțit gura uscată. "Hai." Taehyung a râs, ridicându-l în picioare. "În dulapul din baie, să nu se lase cu vreo sarcină." Jimin a râs, iar Jungkook a tușit, urmându-l pe Taehyung în casă.

Au ajuns la dulap și amândoi s-au așezat după ce Taehyung a închis ușa, întunericul căzând peste ei.

Deodată, Jungkook a simțit căldură deasupra lui și s-a întrebat dacă era Tae. "Dacă fac asta, știu că o să regret, dar nu mă pot abține." Jungkook s-a întrebat la ce se referea, iar chiar înainte de a-și deschide ochii larg, a simțit buzele unei persoane lipite de gâtul său. L-a simțit pe Taehyung lăsându-se pe el. O altă provocare? S-a întrebat Jungkook.

"Ahh," a gemut Jungkook, iubind atenția de care avea parte gâtul lui. Visez. Sigur visez.

Jungkook a simțit căldura părăsindu-i gâtul și s-a încruntat ușor, dar s-a panicat rapid după aceea, respirația caldă fiind asupra buzelor sale acum. Putea să simtă că Taehyung era la câțiva centimetri distanță de buzele lui. Jungkook a înghițit în sec în acel moment de liniște, înainte să-l audă pe Taehyung oftând și ridicându-se.

"Nu pot face asta." Taehyung a murmurat, dar Jungkook încă îl auzea. "Uită ce s-a întâmplat, bine?" a spus Taehyung, înainte de a deschide ușa dulapului și a ieșit afară, lăsând un Jungkook extrem de excitat și confuz înăuntru.

Ce dracu s-a întâmplat?

--

Jocul de adevăr sau provocare s-a încheiat la scurt timp după aceea, deoarece toți băieții au fost de acord că se făcuse târziu. Taehyung s-a așezat în partea opusă lui Jungkook, ceea ce îl făcea și mai confuz. Toți băieții se îndreptau spre dormitor, cu excepția lui Taehyung, care rămăsese în camera de zi.

Jungkook s-a așezat pe pat, amintindu-și de evenimentele de dinainte. Degetele îi trasau zona unde gura lui Taehyung fusese doar cu câteva ore înainte. De ce a facut asta? Se tot întreba Jungkook. Taehyung a început să fie foarte distant de îndată ce a părăsit dulapul, ceea ce era foarte ciudat, venind din partea lui.

Jungkook s-a gândit la cuvintele sale, "Nu pot face asta." Cred că nu mă place deloc. Jungkook s-a încruntat, simțind lacrimi apărându-i în ochi. Și-a acoperit repede fața cu pătura, auzind pașii cuiva în fața ușii. Ușa s-a deschis, urmată de un suspin lung, pe care l-a recunoscut, era Taehyung.

A auzit pași în mijlocul camerei, urmați de o bufnitură puternică și de un geamăt. "Noapte bună... Ko..." Taehyung s-a oprit, acum putând fi auzit un sforăit subtil.

Este beat? De ce nu doarme pe pat, lângă mine? Mintea lui Jungkook era plină de idei și gânduri cu privire la motivul pentru care Taehyung acționa în acel fel. Nu putea exista decât o singură concluzie.

Taehyung nu simte și nu va simți niciodată la fel.

Dare; Taekook | românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum