Jungkook s-a trezit foarte devreme în dimineața următoare. A gemut deranjat când și-a verificat telefonul, citind ora șapte și jumătate. S-a ridicat, era înfometat, deodată ce nu a mâncat seara trecută. Înainte de a ieși din cameră, s-a uitat la podea, văzându-l pe Taehyung dormind liniștit. Amintirile din noaptea precedentă i-au inundat mintea, făcând băiatul să se încrunte.
S-a îndreptat spre bucătărie și a luat o banană, fiind prea leneș să gătească. S-a uitat pe fereastră la pădure, gândindu-se la povestea lui Yoongi.
Dacă într-adevăr există un ucigaș acolo. S-a strâmbat, ignorând gândul, și și-a terminat banana. S-a întors în camera lui, descoperind că Taehyung nu mai era acolo, doar o pătură fiind în locul lui. Jungkook a auzit dușul și a presupus că era Taehyung, înainte de a se așeza pe pat.
Dintr-odată, Jungkook a auzit vocea profundă a lui Taehyung, din baie. Cânta, era melodia preferată a lui Jungkook. Îl asculta pe măsură ce Taehyung cânta liniștitor, atingând fiecare notă într-un mod frumos.
"Soothing like, the ocean rushing over sand... he takes care of me baby. He helps me be a better man, he's so beautiful, sometimes i start to close my eyes, he's exactly what I need."
Jungkook a simțit că inima i se topește când Taehyung a terminat piesa. A roșit cu un zâmbet larg, complet încântat de frumusețea lui Kim Taehyung.
--
Jungkook s-a așezat pe pat, tastând frenetic la laptop. Taehyung era la capătul patului, pe telefon, uitându-se pe Instagram. Băiatul mai tânăr căuta lucruri, mușcându-și buza curios.
Cum să nu-ți mai placă de cineva
Pasul unu: Confruntați acea persoană
Jungkook și-a deschis ochii larg și a închis pagina înainte de a introduce o nouă căutare.
Cum știi dacă persoana pe care o placi simte la fel
Jungkook și-a unit sprâncenele și a privit rezultatele. A accesat link-ul de sus, care l-a dus pe o pagină de Facebook.
Cum știi dacă te place:
- E fericit ori de câte ori este cu tine
-Te atinge în orice fel poate
-Flirtează în orice fel; poate părea o glumă, dar nu-i așa
Jungkook a oftat încet, citind restul listei. Aproape totul avea legătură cu Taehyung și cu prietenia lui, într-un fel. N-are cum să mă placă Tae. El e perfect, este imposibil.
"Ce faci?" a întrebat Taehyung, întorcându-se spre Jungkook. "Ah, nimic." A răspuns, roșind puțin. "Lasă-mă să văd." Taehyung a râs, apropiindu-se pentru a putea vedea ecranul. Jungkook s-a întors rapid și a închis pagina, lăsând la vedere doar poza de fundal a ecranului.
Taehyung s-a uitat la băiatul ușurat, cu sprâncenele unite, privindu-l cu curiozitate.
"Ce dracu? La ce te uiți?" a întrebat Taehyung, în mod clar disperat după un răspuns.
"Am spus că nu e nimic." Jungkook a mințit, dar Taehyung putea vedea adevărul ascuns de teribilul său joc. Roșcatul s-a aplecat și s-a întins pe spate, cu siguranță supărat.
"Bine, ascunde-mi lucruri atunci." Taehyung s-a întors la telefon, încă având o expresie enervată. Jungkook s-a uitat la el, ușor șocat, Tae nu fusese niciodată așa. De obicei, ar râde, dar acum se comporta ciudat.
Ce dracu e cu el?
Jungkook s-a întors la laptop, deschizând un browser nou și intrând pe YouTube. Știa cum să-l facă pe băiatul supărat să se simtă mai bine, era destul de ușor. Jungkook a chicotit în tăcere și a accesat un videoclip, înainte de a da volumul la maxim.
O filmare cu Jungkook cântând "Fools" de Troy Sivan, se putea auzi în cameră. Taehyung l-a filmat pe Jungkook cântând, fără ca el să știe, și a postat videoclipul, având doar câteva sute de vizionări.
Taehyung și-a ridicat privirea din telefon, rânjind puțin.
"Ce idiot." A râs, închizând telefonul și apropiindu-se de băiatul mai mic. S-au așezat unul lângă celălalt, urmărind videoclipul scurt. Taehyung a început să cânte, făcând inima lui Jungkook să bată tare.
Jungkook era îndrăgostit nu numai de Taehyung, ci și de vocea sa. Mereu îi spunea cât de frumos sună.
De îndată ce videoclipul s-a terminat, Jungkook s-a întors la cel mai mare și a zâmbit.
"Ești așa de bun." L-a lăudat, făcându-l pe celălalt să zâmbească ușor.
"Taci, tu ești cel bun, nu eu." A râs Taehyung.
"Nu, tu ești mai bun."
"Nu, tu ești mai bun."
Se contraziceau din ce în ce mai zgomotos, până când Yoongi s-a auzit din camera alăturată.
"Amândoi sunteți de rahat, acum tăceți!" a strigat, supărarea fiind evidentă în vocea sa.
Ambii băieți au început să râdă, până când Jungkook s-a oprit și s-a întors spre Taehyung.
"Îmi pare rău pentru mai devreme, doar căutam povestea înfricoșătoare pe care a spus-o Yoongi și nu am vrut să crezi că sunt un laș." Jungkook a mințit din nou, dorind ca totul să fie clar între ei. Taehyung a dat din cap.
"Îmi pare rău că m-am supărat. Și nu trebuie să-ți fie teamă, te voi proteja eu!" a râs Taehyung, îmbrățișându-l pe Jungkook. Băiatul mai tânăr și-a simțit inima bătând cu putere, îmbrățișându-l înapoi strâns.
Va fi o săptămână foarte, foarte lungă.
CITEȘTI
Dare; Taekook | română
Fiksi Penggemar"Atunci aleg provocare." "Te provoc să mă săruți." {univers alternativ unde Jungkook și cei mai buni prieteni ai săi merg în excursie și le place să joace 'adevăr sau provocare', însă uneori jocul dezvăluie prea multe} || highest rankings || ▪#1bts...