Aspect - păr:
Tae - roșcat; Namjoon, Jin - roz; Hoseok - portocaliu; Yoongi - verde mentolat; Jimin - argintiu; Jungkook - șaten :]"Doar îmi spuneam părerea, NCT 127 chiar sunt subapreciați." A exclamat Hoseok, umplându-și gura cu o jumătate de clătită. "Și Monsta X? Ei sunt în exact aceeași situație." A mormăit Jin înainte de a lua dintr-o singură înghițitură cartofii. Namjoon și-a dat ochii peste cap și i-a dat lui Jin un șervețel, pe măsură ce siropul de arțar i se prelingea pe bărbie. "Ești un porc." A chicotit când Jin și-a dat ochii peste cap, înainte de a lua o altă mușcătură.
Toți băieții stăteau în bucătăria lui Taehyung și Jungkook, mâncând micul dejun (locuiau împreună, fiind cei mai buni prieteni, desigur). Taehyung s-a uitat la Jungkook, care privea adânc în gol. A chicotit înainte de a-și flutura mâna în fața băiatului adormit. Acesta a clipit rapid și s-a uitat la Taehyung, înroșindu-se. "Ce?" a întrebat, înainte de a lua o bucată de pâine prăjită. "La ce te gândeai? Ești ciudat în dimineața asta." A râs Taehyung. De fapt, Jungkook se gândea la visul pe care l-a avut, dar n-ar fi recunoscut asta niciodată.
"Mă gândesc la cabana în care vom sta. Dacă, să zicem... vom fi atacați de Jason sau ceva de genul ăsta." Cu toții au izbucnit în râs. Jimin a râs atât de tare, încât s-a înecat cu apa, făcând băieții să râdă și mai tare. "Asta– asta e așa de... Dumnezeule, Kookie." Hoseok și-a șters ochii, chicotind încă la cât de prostuț era prietenul lui. Capul lui Taehyung s-a lăsat în jos în timp ce acesta s-a întors spre Hoseok. "Hei, asta-i porecla mea pentru el." S-a îmbufnat. "Oh, mai taci, Tae. Oricum, ar cam trebui să ne pregătim de plecare, dacă vrem să ajungem acolo înainte de lăsarea serii." Băieții au afirmat înainte de a se ridica, și și-au pus farfuriile deoparte, cu toții, în afară de Taehyung și Jungkook.
"Ești gata?" Taehyung i-a zâmbit șatenului din fața lui. "Nu pentru o călătorie cu mașina de 5 ore." Jungkook a oftat. "O s-o fac eu amuzantă." Taehyung i-a făcut cu ochiul înainte de a se ridica. "Întrecere până la mașină!" a strigat, făcându-l pe Jungkook să se ridice repede și să-l urmeze.
--
"Am ajuns?" Yoongi a oftat de pe locul din spate al mașinii. "Yoongi, au trecut cinci minute." Jin a răspuns, supărat. "Da, cinci minute foarte plictisitoare." Au fost auzite mici chicoteli înainte ca mașina să fie umplută cu tăcere. Jin conducea, cu Namjoon lângă el, Taehyung și Jungkook stăteau unul lângă altul pe locurile din mijloc, iar Yoongi, Jimin și Hoseok se uitau la Pokémon în spate. Jungkook s-a întors spre Taehyung, văzând că avea căștile în urechi, uitându-se la drum.
Jungkook s-a îmbufnat și s-a apropiat de el. Taehyung fie nu l-a observat, fie nu-i păsa de ce făcea, pentru că a continuat să privească împrejurimile. Jungkook a oftat înainte de a-și întinde picioarele pe banchetă. S-a mișcat puțin, astfel încât capul său să se odihneasă pe piciorul drept al lui Taehyung. Acum, Taehyung a observat că Jungkook încerca să-i atragă atenția.
Roșcatul a zâmbit și a scos o cască. "Ce faci?" a râs acesta. "Sunt obosit." Jungkook s-a îmbufnat, privindu-l cu ochi de cățeluș. Taehyung și-a luat telefonul și a început să tasteze în mod constant, înainte de a-l pune jos și a-i da o cască lui Jungkook. "Acum dormi." A șoptit și i-a întors capul lui Jungkook, începând să se joace cu părul lui. Jungkook a pus casca în ureche și a simțit fluturi în stomac. Era melodia lui preferată. Și-a închis ochii și a simțit fericire pură, fiindcă cel mai bun prieten al său, și crush, se juca în părul său. Era cu adevărat îndrăgostit de Taehyung.
CITEȘTI
Dare; Taekook | română
Fiksi Penggemar"Atunci aleg provocare." "Te provoc să mă săruți." {univers alternativ unde Jungkook și cei mai buni prieteni ai săi merg în excursie și le place să joace 'adevăr sau provocare', însă uneori jocul dezvăluie prea multe} || highest rankings || ▪#1bts...