12 (smut)

1.2K 81 7
                                    

Jungkook a înghețat, buzele fiindu-i slab despărțite. S-a uitat la Taehyung cu o expresie curioasă, ca și cum l-ar întreba dacă a auzit bine. Taehyung a încuviințat din cap, având încă rânjetul pe buze.

Șatenul a închis ochii, simțindu-și inima bătând din ce în ce mai tare cu fiecare secundă care trecea. S-a apropiat puțin, așteptându-se ca celălalt băiat să-l atingă.

Deodată, Jungkook a simțit piele atingând-o pe a lui. Buzele lui Taehyung erau fine, amintindu-i lui Jungkook de caramel. Taehyung a început să-și miște buzele, făcându-l pe Jungkook să se apropie din ce în ce mai tare și să se ia după el. Se simțea grozav, mai grozav decât orice simțise Jungkook vreodată. Era ca și cum toată fericirea din lume i-a fost transmisă lui, și iubea asta.

Roșcatul l-a împins pe Jungkook pe pat, buzele lor încă fiind lipite. Jungkook a oftat în gura lui, permițându-i să-și împingă limba printre buzele lui. Jungkook s-a luptat cu el pentru dominanță, renunțând deja la un moment dat. Limba băiatului explora gura lui Jungkook, în timp ce își ajustase poziția, așezându-se peste el.

Jungkook și-a deschis ochii atunci când Taehyung și-a desprins buzele de ale lui, mai apoi ducându-le la maxilarul băiatului. A început să lase mici săruturi pe pielea lui, făcându-l pe Jungkook să-și muște buzele.

"Am așteptat," a spus Taehyung în timp ce săruta maxilarul băiatului, "atât de mult să se întâmple asta." A început să sugă pielea fină de pe gâtul lui Jungkook și și-a desfăcut fermoarul pantalonilor. Jungkook și-a depărtat buzele, închizându-și ochii iarăși la acea senzație.

Limba lui Taehyung trecea pe alocuri, acesta auzind cum sunete obscene părăseau gura lui Jungkook. "Te rog." S-a plâns Jungkook pe un ton subțire. Taehyung a încuviințat din cap înainte să-și ducă mâna la pantalonii de trening ai lui Jungkook, încă fiind așezat deasupra lui.

L-a întrebat pe Jungkook din priviri dacă poate merge mai departe. Jungkook a încuviințat și și-a lăsat capul pe spate, presându-și buzele într-o linie subțire. Taehyung și-a băgat mâna sub materialul fin, mâna sa ajungând la fundul lui Jungkook.

"Spune-mi când." Este tot ce a putut spune Taehyung înainte de a-și împinge un deget înăuntru și a săruta gâtul băiatului în același timp. Jungkook a inspirat adânc și și-a deschis ochii scurt, înainte de a-i închide la loc. Taehyung a început să sărute clavicula lui Jungkook, așteptând să se relaxeze.

După câteva momente de liniște, Jungkook a expirat ușor și și-a deschis ochii. "Continuă." Și-a mușcat buzele când a simțit un al doilea deget penetrându-l. Lacrimi se zbăteau în ochii lui, băiatul înghițind un suspin. Era recunoscător pentru faptul că Taehyung îl tot săruta ca să îl ajute, dar la dracu, durea atât de tare.

Jungkook știa că atunci când ești pregătit, simți un amestec de plăcere și durere, dar el simțea doar al doilea element. Și-a depărtat buzele din nou, iar Taehyung a început să își miște degetele, penetrându-i gaura ușor. În sfârșit, începuse să simtă ceva plăcere.

"Ești pregătit?" a întrebat Taehyung după câteva momente, vocea lui dezvăluind o amestecătură de îngrijorare și dorință. Jungkook a înghițit în sec înainte de a încuviința lent din cap. Taehyung a ezitat înainte de a se apleca spre urechea lui Jungkook.

"Pot să te fut fără prezervativ?"

Jungkook și-a simțit inima bătând rapid la auzul acelor cuvinte obscene, niciodată nu a crezut că i-ar plăcea așa ceva. A șoptit un scurt "te rog" înainte de a-și deschide gura, Taehyung introducându-și degetele înăuntru.

"Suge." A comandat. Jungkook s-a supus și a început să-i lingă degetele, gustându-se pe sine. Taehyung se uita la el cu ochii scăldați în dorință, simțind cum îi crește erecția în pantaloni. S-a dat jos de pe băiat, care l-a lăsat să-i înlăture pantalonii și boxerii, rămânând gol. Taehyung și-a mușcat buza și s-a pus din nou deasupra lui, frecându-și membrul cu mâna acoperită de saliva lui Jungkook.

"Voi încerca să fiu blând." A spus Taehyung cu un ton slab, privirea sa arătând nimic altceva, decât afecțiune, iar Jungkook i-a zâmbit dulce. Jungkook și-a închis ochii și a inspirat adânc, simțind cum este rupt în două de către Taehyung. Lua guri mici de aer, ducându-și mâinile la abdomenul lui Taehyung, acoperit de tricou.

"Esti așa strâmt." Taehyung a expirat, capul lui ajungând la scobitura dintre umărul și gâtul lui Jungkook. Tânărul a gemut slab, durerea dispărând puțin cât de puțin, fiind înlocuită de o plăcere nebună. Și-a ridicat picioarele și le-a așezat pe de-o parte și de alta a bazinului lui Taehyung.

Taehyung s-a împins mai tare în băiat, Jungkook lăsându-și capul să cadă într-o parte, cu gura larg deschisă. Părul îi era lipit de frunte datorită transpirației, iar fața lui se potrivea perfect unei partide de sex. Șatenul a gemut iarăși, simțind cum Taehyung începea să se miște în el.

"S-se simte atât de bine." Jungkook a expirat aer fierbinte, făcându-l pe Taehyung să geamă. Jungkook era disperat, avea nevoie de mai mult. Și-a coborât mâna, vrând să-și apuce propria erecție. Înainte de a reuși să facă asta, Taehyung i-a apucat mâna. "Vreau să-ți dai drumul fără să te atingi." A expirat, mișcându-se mai rapid.

Jungkook a gemut zgomotos, degetele lui traversând spatele lui Taehyung. Nici măcar nu îi păsa că se va alege cu semne de la asta.

Deodată, Taehyung și-a dus mâna la gâtul lui Jungkook și l-a ținut ferm. Tânărul a avut parte de un nou sentiment, nu știa ce este, decât că se simte uimitor. Taehyung a început să-l penetreze mai dur, rânjind la seria de gemete care părăseau gura tânărului.

"M-mai repede, te rog." A implorat Jungkook, vocea sa având un alt ton, unul supus, umil. Taehyung a făcut așa cum i s-a cerut, mișcându-se cu și mai multă forță. Gemetele lui Jungkook au devenit din ce în ce mai zgomotoase, începuse să vadă și stele la un anumit moment.

"Î-îmi voi da drumul." Jungkook a expirat, fiind mai slab ca niciodată. Taehyung a rânjit și și-a dus buzele la ale lui Jungkook. Tânărul nici nu-i putea răspunde la sărut, buzele lui formau un "o" perfect, gemând în gura lui Taehyung. Și-a încordat spatele, lichidul alb împrăștiindu-se pe stomacul lui.

Taehyung și-a mușcat buza, continuând să se miște până ce și-a dat drumul în băiatul fără suflare. Și-a dat capul pe spate din pricina plăcerii, fiind privit de un Jungkook slăbit.

După ce a terminat și Taehyung, a ieșit din Jungkook, făcându-l să suspine. "Ești atât de bun, iubitule." Taehyung i-a sărutat obrazul înainte de a se întinde lângă el cu un zâmbet. Jungkook i-a returnat ultimul gest și s-a întors cu fața la el.

"Sunt obosit." S-a îmbufnat într-un mod adorabil și a lăsat un alt suspin să-i părăsească buzele. "Și mă doare." Taehyung s-a încruntat îngrijorat înainte de a-l trage pe Jungkook mai aproape. Tânărul a zâmbit și și-a așezat capul pe pieptul lui Taehyung, fiind împăcat cu totul. Doar o întrebare îi străbătea mintea.

"Tae?" i-a spus numele cu o voce slăbită.

"Da?" a răspuns, și în vocea lui fiind simțită oboseala.

"Ce suntem noi?" Jungkook a înghițit în sec după ce a întrebat, un nod formându-i-se în stomac.

"Păi, tu ce vrei să fii?" a întrebat Taehyung cu un ton scăzut.

"Al tău." Jungkook își putea simți pielea arzând după acea replică, chicotind.

"Atunci ești al meu."

Dare; Taekook | românăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum