29. bölüm

1.5K 81 9
                                    

1 yıl sonra

Sevgilim;

Bugün senden ayrı kaldığım günün üzerinden bir yıl geçti. Günleri sayıyorum meleğim. Daha yeni kavuştuğum aşkım ellerimin arasından kayıp gitti. Onunlayken kışlar yaz oluyor, içim içime sığmıyordu. Bulutlara yükselmiştim onunlayken tabii yere çakılışım da bulutlara yükselişim kadar hızlı olmuştu.

Hayır, onu suçlamıyorum. Bu yaşananlar tek taraflı şeyler değil. Her ikimizin de suçu vardı bu ayrılıkta. Fakat ben en suçlusuydum.

Özür dilerim sevgilim; sevgine layık olamadığım için, güzel kalbini yaptıklarımla binbir parçaya ayırdığım için... Affedebilir misin? Başlayabilir miyiz en başından?

Sanmıyorum.

1 yıl nerelerdesin güzel yüzlüm. Canım'

Nerelere kaçıp saklandın kim bilir? Koca cüssenin içinde sakladığın o güzel kalbinde olmayı özledim. Beni sevginden mahrum bırakma. Dayanamam, kavrulur yok olurum. Bana cehennemi yaşatma Canım.

Hani hatırlıyor musun? Küçükken bir ayıcığın vardı. Taşınıp yine benden giderken düşürmüştün. Koşarak aldım onu. Yıllardır bende. Başta sen gibi kokardı. Yıllar geçtikçe silindi kokun, bazı anılarımız gibi...

Özür dilerim sevgilim.

Seni seviyorum, lütfen eline geçtiğinde ulaş bana.

Seni bekliyorum Cennetim♡


-Sadece, biri

çocukluğum {askıda}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin