'Okulu inleten arabanın motor sesi bütün dikkati kendine çekti '
ROSA CENNET ÖZTEN
Gece ile göz göze geldik, benim ne diyeceğimi anlamış gibi gözlerini kaçırdı; hadi ama bu kadar yakışıklı çoçukların burda ne işi vardı , çoçukları süzmeyi barın'ın şakasıyla yarıda kestim
" Erkek at 'a ne denir BAYAT " yaptığı espiriye hepimiz gülerken arabadan inen kişiler espiriyi duymuşlardı;
Maral 'a baktığımda onunda zaten bana baktığını gördüm gözlerine 'boku yedik' der gibisine baktım çünkü o çoçuklar tamda bize doğru geliyorlardı.
" sen kime dedin lan lavuk! " içlerinden uzun boylu çoçuk sinirlendiği boynundaki damarlardan belli oluyordu.
" Karan kardeşim sakin " adının karan olduğunu öğrendiğim çoçuk Gece ye sert bakışlar atıyordu
" ortaya atmıştım üstüne niye alınıyorsun " barın ' ın sakin ses tonu Girayı kızdırmışa benziyordu çünkü ellerini yumruk yapmış karan a sert bakışlar atıyordu.
o sırada Giray "sana dedi lan hayırdır napıcaksın " bu ani çıkışıyla Karan ın Gecede olan gözleri giraya çevirdi ve buyuk bir adımla Girayın önüne geçti.
" dediği gibi benzetmesini biliriz" Karanı tutan çoçuk şimdi onunla aynı fikirdeymiş gibi duruyordu. " Jiyan kardeşim bırak şu ezikleri ne de olsa zamanımız çok okulda küçük eninde sonunda elimize düşerler " jiyan denen çoçuk duyduğu kelimelerle ağzından onaylayıcı mırıltılar çıkarttı.
" NOLUYOR ORADA DAĞILIN !!!! HEMEN " müdürün sesiyle Karan ve Jiyan geri adım atarak içeriye doğru tayfasıyla yürüdü.
" bu da neydi şimdi, cidden maral biran Karan denen çoçuktan korkmadım değil, o nasıl bakışlardı öyle " Maral ın bakışlarıyla susmam gerektiğini anladım ve Kayranın yanına doğru adımladım.
Ben kendimi tanıtmayı unuttum ben ROSA CENNET ÖZTEN,benim gibi 4 aptal daha vardı yanımda, biz 5 arkadaş küçüklüğümüzü geçirmiş ve bu güne kadar ayrılmamıştık.
Giray koruyucumuz, Barın zevzeğimiz, Kayra süslümüz ,Maral atarlımız, ve son olarak ben ise grubun en sevimli ve çok konuşanıyım. biz böyleydik ayrılmayan ve bir puzzel gibi birbirini tamamlayan parçalar gibiydik...
..........................................................................
ve yeni bir bölüm, bu arada yenı yılınız kutlu huzurlu mutlu olsun yorum ve vote atmayı unutmayın... sağlıcakla kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARARSIZ İNTİKAM
Teen FictionBu hiç iyi olmamıştı, hemde hiç... İki genç kızda yaptıkları şeyden hiç memnun degildi. Zaten ne zaman memnun olmuşlardı ki, Şimdi sadece yapmaları gereken aşık oldukları adamların yanına gitmekti... Aşık oldukları adamlar, AŞK , gururları bile hiçe...