Дните минаваха. Седмиците и месеците се изтъркулваха. Годините отлитаха... Времето минаваше тъй неусетно. За едни бе такова, за други-не. За тези хора ту стрелките на часовника се движеха много бавно, ту много бързо. Секундите сякаш бяха часове, а часовете- секунди.
*По-рано през деня. Случващото се с Юнги*
- Биип, биип, биип- будилникът на Мин Юнги се развъня и успя да го събуди. Младежът го спря и стана. Потърка очи и погледна настрани в пода.
- Поредният ми самотен отчаен ден започна.- помисли си той, след което въздиша и се изправи. Мина през банята, преоблече униформата си и слезе до кухнята.
- Добро утро.- поздрави го баща му. Юнги само кимна с глава и си взе една от припечените филии на масата.
- Няма ли да седнеш при нас?- попита го майка му. Юнги не отвърна и просто взе още две-трии филии.
- Отново взимаш много от закуската, а не я ядеш!- провикна бащата. Гимназистът взе раницата си и излезе.
Вървеше сам към училище. Гледаше как другите младежи, на неговата възраст, ходеха по двама или в група. Юнги сведе глава. Натъжи се, но пред краката му застанаха две котки. Едната бе черно-бяла, мъжка, а другата- рижава, женска.
- Здравейте, приятелчета. Радвам се да ви видя. Вижте какво ви донесох.- говорише им той, натрушавайки хляба. Приклекна леко и започна да им хвърля малко по малко. Хората не му обръщаха внимание, защото това ставаше всекидневно. Юнги направи няколко крачки и зачака на автобусната спирка. Извади от джоба на якето си пакет със сухи кърпички и извади една, за да избърше облажнените си ръце. Погледна към животинките и леко се усмихна. Автобусът дойде и той се качи.
Влезе в учебното си заведение и отиде в класната си стая. Нито той поздрави някого, нито някой- него. Той съблече връхната си дреха и я закачи на закачалката на стената. Седна на мястото си и започна да се подготвя за час.
Когато училищният ден приключи, звънна на майка си:
- Ще мина през сдружението.- още преди жената да е обелила и дума, синът ѝ затвори.
Изкачи забързано стъпалата към третия етаж на сградата на сдружението.
- Оххх, как ги мразя тези автобуси! Само закъсняват и карат като костенурки!- ядосано си викаше кореецът. Срещу него слизаше едно младо момиче. То се спря. Явно го познаваше. Юнги толкова бързаше, че дори не го забеляза.
*По-рано през деня. Случващото се с Айрен*
- Мамо, часовете ни днес ще бъдат намалени.- съобщи Айрен.
- Добре, миличка. Значи ще си дойдеш по-рано.- говориха си двете с мимики.
- Не. Ще ходя направо в едно сдружение. Извикаха ме, тъй като искали да ме чуят наживо.- отвърна с жестове девойката и тръгна към даскало.
След училище, отиде в сдружението за надърени хора с увреждания, което я бе поканило. Корейката се качи на последния етаж на сградата и почука на вратата, на която ѝ бе казала жената от фоайето. Отвътре се чу мъжки глас. Девойката не разбра казаното, ала натисна дръжката на бравата и влезе. Поклони се. Присъстващите направиха същото.
- Добре дошла!- поздрави я висок мъж, който говореше жестомимичния език- Благодарим ти, че дойде. Заповядай.- посочи ѝ той едно виолончело, на което момичето щеше да свири. Айрен седна на стола до него и се нагласи.
- Когато си готова, започвай.- каза директорът на сдружението и на останалите клубове в сградата. Високият човек ѝ преведе и тя започна да свири. Мелодията, която сътворяваше беше приятна и нежна за ушите, топла и чувствена за сърцето. Начинът, по който с такава лекотата свиреше беше нещо невероятно, а, за жалост, не можеше да се чуе. Трогателна гледка. Красотата на звука докосна всички от присъстващите. Една жена я помоли да спре, защото беше напът да се разплаче. Айрен спря и отново сложи слуховото си апаратче. Същата тази госпожа ѝ взе интервю. Говориха си в продължение на четиридесет минути.
- Къде е Мин Юнги?- леко ядосано попита директорът.
- Обади се и каза, че ще закъснее.- отговори му една жена.
- Вече мина повече от половин час.- отвърна командващият...
Айрен и дамата приключиха.
- Беше невероятна.- усмихна ѝ се журналистката. Айрен стана и се поклони. Жената я последва. Ученичката се ръкостиска с директорът и всички останали. Размениха си няколко думи и я изпратиха.
Айрен излезе засмяна от помещението и тръгна към стъпалата, тогава погледна напред и видя първата си любов да се качва по стъпалата. Момичето се спря.
- Мин Юнги.- помисли си то. Той се качи при нея, но не я забеляза. Направи няколко крачки напред, след което се спря и плавно се обърна назад с ококорени очи. Айрен също го погледна.
Времето, за тях, сякаш спря. Срещнаха се за първи път след толкова много години. Сърцата и на двамата заиграха.
__________________________________
Ok, *въздиша* усещащам каква боза стана тази глава... Ах..., обещавам, че вбъдеще няма да бъде повече така!.. Благодаря Ви за отделеното време!
YOU ARE READING
Красотата на Звука{Suga x Irene x Sana} ВРЕМЕННО СПРЯНА
FanfictionВ историята се разказва за едно глухонямо момиче, чието живот е изпълнен с трудности и с много негативизъм от страна на злобните хора... Ала дали нещо ще се промени, когато тя се срещне с детската си любов? А какъв ли е бил неговият живот преди да с...