Tahir' den;
En kısa zamanda kalacak bir yer bulmam gerek. Birazdan Nefes gelmek üzeredir. Yoksa onunla Salih' in yanında çok kötü dalaşacağız. Hah, işte zil çaldı. İyi insan lafın üstüne gelirmiş diyeceğim iyi insan değil. Ben en iyisi iti al çomağını hazırla diyeyim.
Nefes: Merhaba abilerin en güzeli!
Salih: Yine ne istiyorsun bakalım?
Nefes: Ya abi senden birşey için mi sana güzel söz söylüyorum ben?
Salih: Tamam kızma. Hadi saat geç oldu sen Tahir' e odasını göster.
Nefes: Gel bakalım.
Tahir: Geleyum bakalım.Nefes' ten;
İlk kez beni terslememişti. Olacak şey değil doğrusu. En azından anlaşılabilir bir yanı varmış onu anladım.
Tahir' e odasını gösterip kendi odama gittim. Tam üstümü çıkaracakken Tahir odada bitti.
Nefes: Ne yapıyorsun sen burda ya?! Sapık falan mısın?
Tahir: Ne sapığı kızım? Nereden bileyum ben senun üzerunu çıkarduğunu? Tuvaleti arayrum ben.
Nefes: Haa kesin öyledir. Bu da senin yeni numaralarından mı?
Tahir: Ne numarası ya? Sen ne kadar gıcık bi kızsun.
Nefes: Sende öküzün tekisin!Nefes' ten;
O an o kadar sinirlerim bozuldu ki Tahir' in üstüne atlayıp kafasını duvarlara vurmak istedim.Tahir' den;
Bu kız ukala olduğu kadar gerikafalının tekiymiş! Bir de iftira atıyor! Benim bu öfkeli hâlimi ancak Civra dindirirdi. Ancak şu an beton yığını olan bir yerde olduğum için burada bir ağaç bile bulmak çok zor.
(Mustafa Tahir' i arar.📞)
Mustafa: Alo koçum ne yaptın?
Tahir: Ne yapayum abi girdum işe. Patronum da Salih çıktı.
Mustafa: Ha bizim Salih, senun liseden.
Tahir: Evet abi o. En başta tanıyamadum ama oymuş.
Mustafa: Anlaşabiliy misun bari?
Tahir: Salih' le aramuz mükemmel de bir kız kardeşi var Allah düşmanumun başuna vermesun.
Mustafa: Neyse bırak oni buni de Yangazlar geliyler yanuna.
Tahir: Ne Yangazlar' u abi?! Adama boşi boşina yük edecesun onları.
Mustafa: Doğru diysın da gittuler bile koçum.
Tahir: Of abi of. Kapa hadi kapa.Tahir' den;
Şimdi bir de başıma Murat ile Fatih çıktı! Ne halt yiyecekler burada?! Mis gibi Trabzon varken burda ne arıyorlar?Nefes' ten;
Odamda telefona bakarken birden tanımadığım bir numaradan mesaj geldi.
Vedat: Merhaba sevgilim. Numaranı zar zor buldum. Özledin mi beni?