Nefes' ten;
Tahir'e olan aşkım günden güne artıyordu. Neden itiraf etmiyorum ki? Ne kaybedeceğim. Ama önce Tahir'i bulmam gerek. Tahir' i bugün hiç görmedim. Asiye ablaya sorsam iyi olacak.
Nefes: Asiye ab-
Saniye: Ne yapacasun Asiye' yu?
Nefes: Tahir' i soracaktım.
Saniye: Uşağumu ne yapacasun? Evumuze geldun açtuk. O da Salih'un hatruna. Ama oğlumun başundan ayrılmaysun. Oğlumun yarun sözü var. Mercan'umla evlenecek. Sende arkaduşunu alup buradan defolup gidecesun.
Nefes: Ne?! Peki Tahir nerede? En azından ona veda edeyim.
Saniye: Şu an Mercan' la çarşuya gittuler. Yüzük bakayiler. Sağa da selam söyleduler.Nefes' ten;
Ne diyor bu kadın! Tahir evlenecek olamaz! Bunu bana yapamaz.
Ağlayarak aşağı indim. Berrak da yeni geliyordu.
Berrak: Nefes neden ağlıyorsun?
Nefes: B-Berrak Tahir evleniyor.
Berrak: Ne?! Bu nasıl olur?
Nefes: Zaten boşuna gelmişsin. Saniye Hanım kovdu bizi.
Berrak: Nasıl kovdu? Ama Vedat ne olacak?
Nefes: Tahir evleniyor diyorum. Vedat bizi bulsa kaç yazar?Tahir'den;
Mercan' ın annesi telaşla beni arayıp Mercan' ın çok hasta olduğunu, götürecek birinin olmadığını söyledi. Bende iyi niyetime güvenip gittim ama görüyorum ki oyuna gelmişim.
Bu arada eve sırıtarak gittim çünkü Nefes' e hislerimi itiraf edecektim. Ancak eve gittiğimde şok üstüne şok yaşadım.
Tahir: Ana Nefes nerede? Berrak da gelecektu o da yok.
Saniye: Kovdum ben onlaru.
Tahir: Naptun naptun?
Saniye: Kovdum. Napsaydum bıraksaydum da o Nefes garisi senun ellerune mi geçseydu.
Tahir: Ana sen ne desin kıza?!
Saniye: Senun peşuni bıraksun diye Tahir evlenecek dedum. Mercan'la yarun sözlenecekler, yüzük bakmaya gittuler dedum.
Tahir: Ana şimdi nerdeler?
Saniye: Topladular pılılarunu pırtılarunu gittuler.Tahir'den;
Annemin böyle birşey yapmış olmasına inanamıyordum. Hızla arabaya binip havaalanına gittim. Kahretsin ki trafik beni buldu. Havaalanına gittim ama yarım saat gecikmiştim. Ne Nefes vardı ortalıkta ne Berrak.Nefes' ten;
Bir hışımla evden çıktık Berrak'la. Tahir'in evlenecek olmasını kendime yediremiyordum. Uçağa binene kadar gözyaşlarımı akmaması için zorluyordum. Daha önce hiç birini bu kadar sevmemiştim. Uçağa bindiğimiz gibi ağlamaya başladım. Ben ona itiraf etme planları yaparken o çoktan düğün planları yapıyormuş. Ne kadar da aptalım! Aşk böyle birşey demek, gerek acı çekmek..