Tahir: Tamam yenge neyse ne da! Hayde gidelum yanlaruna.
Asiye: Oy benum paşam büyümüş de utanurmuş.
Tahir: Yenge dedum da!Tahir' den;
Yengem benimle uğraşmayı çok sever. Özellikle de kız konularında. Sevda' yu bağa ayarlayacaklardu ben vazgeçirttum. Anam Mercan' u alacaktu vazgeçirttum. Benumle bir takuntularu var galiba.
Nefes' ten;
Ne kadar tatlı bir ailesi var. Ben aile sevgisinden mahrum büyüdüm. Abim bana hem babalık, hem annelik yaptı. Onun benim üzerimde çok hakkı var.
İyi insan lafın üstüne gelir derler. Tam abimden bahsederken o aradı.
Nefes: Abicim, nasılsın?
Salih: Ben iyiyim de sen nasılsın? Keyfin yerinde mi?
Nefes: Burası gerçekten çok güzel. Tahir' in ailesi de çok güler yüzlü ve çok temiz kalpli insanlar.
Salih: Öyledirler. Ben seni Berrak senin yanına geliyor demek için aradım. Vedat onu da aramış. Bende kızın hayatı tehlike girmesin diye senin yanına gönderdim.
Nefes: Tamam abicim çok sağol. Çok öpüyorum, şirkettekilere selam söyle!
Salih: Tamam güzelim görüşürüz kendine dikkat et.Tahir: Abin mi aradu?
Nefes: Evet selam söylüyor.
Tahir: Aleykümselam.
Nefes: Şey, Tahir ben sana bir şey söyleyeceğim.
Tahir: Dinliyrım.
Nefes: Berrak var ya, hani İstanbul'daki.
Tahir: Ee var nolmuş ona.
Nefes: Vedat onu da aramış. Abim de ona birşey olmasın diye buraya göndermiş. Şu an yolda ve buraya geliyor.
Tahir: Bunu mu dert ediysın gerçekten. Kalsun o da istersen bütün şirketu çağur.
Nefes: Teşekkür ederim gerçekten çok iyi bir insansın.Nefes' ten;
Tahir çok iyi bir insan. Bütün şirketi bile çağırabilirmişim. Başkası olsa hayatta izin vermezdi.
Artık Tahir' le hiç ama hiç kavga etmiyorduk. Birbirimize iyi davranıyorduk. Galiba ona olan hislerim tekrar canlandı. Bu sefer hoşlanma olarak değil, aşk olarak. Daha önce hiç bu kadar aşık olduğumu bu kadar derinden hissetmemiştim.Tahir'den;
Nefes Karadeniz'e gelince kendimi daha mutlu hissediyordum. Onun her an gözümün önünde olmasını, ona bir zarar gelmemesini istiyordum. O şımarık ve ukala Nefes gitmiş, yerine iyi kalpli bir melek gelmişti. İnanılamayacak gibiydi, kavga etmiyorduk. Galiba ondan hoşlanmaya başlamıştım. Ama bunu daha kendime bile itiraf edemiyordum.