2. Bölüm

432 13 0
                                    

Nefes' ten;    
Ne zaman gelecek bu adam? Saat çok geç oldu. Nereden geliyor bu kadar?
Berrak: Nefes! Senin beklediğin adam Karadeniz'den geliyormuş. Yolu bayağı uzun sürebilirmiş. Boşuna bekleme istersen. Yarın sabah anca burada olur.
Nefes: Peki Berrak. Hadi ben gidiyorum. Abim çıktı mı?
Berrak: Abin çoktan çıktı.
Nefes: Tamam o zaman. Yarın görüşürüz.

Tahir' den;
    Ne zaman geleceğim şu İstanbul'a? Kaç saattir uçaktayım! Bari iş iş olsa. İki dakika kestireyim.

5 SAAT SONRA (SABAH OLMUŞTUR):
     Sabah olduğunda anonsun sesiyle kalktım. İnişe 10 dakika kalmış. Hemen eşyalarımı toparlamaya başladım. Gerçi çok fazla eşyam yoktu. Gideceğim şirketteki bir kadın bana telefon numarasını vermişti. Adı neydi, neydi.. Hah, Berrak. Arayayım da geldiğimi haber vereyim.
Tahir: Alo Berrak Hanum, rahatsuz etmedum inşallah.
Berrak: Hayır rahatsız etmediniz. Sizi dinliyorum.
Tahir: Ben geldum de havaalanındayum. Sizin şirketun konumunu atsanuz.
Berrak: Hemen atıyorum. Ancak bu saatten sonra Nefes Hanım' la irtibatta bulunmanız gerekiyor. Asıl patronunuz o.

Nefes' ten;
      Evet! Bugün meşhur çalışanım Tahir gelecekti. En özenli kıyafetlerimi giyip, makyajımı özenerek yaptım. Ancak bu kadar özenmeye değecek mi bilmiyorum.
Tahir' den;
     Burası hiç Trabzon' a benzemiyor. Her yer beton yığını. Her yerin beton yığını olmasına karşın insanlarda betonlaşmış.
     Berrak' ın dediği yer burası. Zorlu Holding. Nefes diye bir kadın ve Salih diye bir adam işletiyormuş. "Hadi hayırlısı." Diyerek içeri girdim. İçerisi o kadar kalabalıktı ki. Patronumun odasını bulmakta güçlük çektim. Sonunda "Nefes ZORLU" yazan bir kapı buldum. Vakit kaybetmeden tıkladım.
Nefes: Girin!
Tahir: Selamün aleyküm aleyküm selam. Geleceğum dün haber verilmiştur zaten. Sözü pek fazla dolandurmayu sevmem. İşe aliy misunuz almiy misunuz?
Nefes: Önce bir oturun beyefendi. Kendinizi tanıtın, iş hayatınızdan bahsedin.
Tahir: Niye ki? Ha buraya senunle muhabbet etmeye mi geldum ben?
Nefes: Ne biçim konuşuyorsun sen ya?!
Tahir: Tam da o biçim konuşayrum.
Nefes: Allah'ım ım sen bana sabır ver! Ben uğraşamayacağım seninle! Abimi çağırayım da o baksın bu işe!

Nefes' ten;
     Beklediğim çalışanım da maalesef negatif sonuç verdi. Tamam yakışıklı, boylu poslu ama öküzün teki! Ben böyle erkekle hayat yaşayamam!
     Tahir' le gelip konuşması için abimi aradım. Geleceğini söyleyip telefonu kapattı. O sinir şeyle on dakika durduktan sonra abim geldi.
Salih: Ooo Tahir sen ne arıyorsun burda?
Tahir: Vay Salih Bey, Trabzon' dan gittukten sonra işleru bayağı bir büyütmüşsün bakayrum.
Salih: Biraz öyle oldu. Sen neden geldin?
Nefes: İş başvurusu yapmış abi. Bende sen olmadan karar vermiyeyim dedim.
Salih: Lafı bile olmaz. Hemen şimdi başlayabilirsin Tahir Kaptan!
Nefes: Nasıl ya?! Nasıl olur bu?! İşe mi alındı şimdi Tahir?
Salih: Evet, hem de senin asistanın olarak.

Bize Kavuşmak HaramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin