6. Bölüm

282 11 0
                                    

Nefes: Ne demek şimdi bu?
Tahir: Demek istiyrım ki bu Dünya'da tek senun derdun yok.
Nefes: Anlatmak istersen-
Tahir: Belki sonra, hem de çok sonra.

Nefes' ten;
    Gidecek gıcık Tahir duygulu birer insana dönüşüyordu. Bu değişim gözle görülür bir değişimdi. Sanki gerçekten bir derdi varmış ve bu dert onun yarasının olduğunu gösteriyor gibiydi. Ne olursa olsun Tahir' le iyi anlaşmalıyım. Hem bana yardım edip evini açıyor hem de yarası var. Belki ilerde onun yaralarını sarabilirim. Çünkü o benimkini sarmaya başladı bile.
    Uçaktayken çok korkunç bir kabus gördüm. Vedat vardı, beni kaçırıp Tahir'i öldürüyordu. Çok korkmuştum. Sadece korkuya kapılan ben değildim. Tahir kabus gördüğümü anlamış olacak ki beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
Tahir: Tamam Nefes sakin ol. Geçti. Ne gördün de korktun bu kadar? Yoksa o şerefsuzu mu? Allahun pisluğu. Kızun rüyasuna bile işlemuş.
Nefes: Tamam Tahir ben sakinim. Sende sakin ol. Sadece bir kabustu.
Tahir: Özür dilerum biraz ani tepki verdum.
Nefes: Sen az önce özür mü diledin bana mı öyle geldi?
Tahir: Hemen şımarur hanumefendi hazretleru.
Nefes: Ya Tahir!

Tahir' den;
     Nefes' e karşı galiba biraz önyargılı olmuşum. Aslında iyi kız. Ama bana göre değil. Yani şey.

Tahir: Hadi gelmek üzereyuz toparlanalum.
Nefes: Tamam.

Tahir'den;
    Ne kadar özlemişim memleketimi. Ben iki günde özlediysem Nefes memleket hasretiyle yanıp tutuşuyordur. İyi düşünmüşüm onu buraya getirmekle. Hem aile hasreti çekmez hem de memleket hasreti.
Tahir: Ee Nefes nerde bu abinun adamu?
Nefes: Buralardadır ya. Bak işte orada!
Nefes' ten;
     Koşarak arabaya bindik. Karadeniz o kadar güzel bir yermiş ki. Mis gibi havası, yemyeşil ormanları, dalgalı denizi.. İyiki getirmiş Tahir beni buraya.
     Tam arabadayken telefonun çalmasıyla yerimden sıçradım. Vedat sanıp telaşa kapıldım. Tahir de benimle beraber telaşa kapıldı.
Tahir: Kim o? Psikopat şerefsuz mu yoksa? Eğer şerefsuzse bağa ver iki çift lafum ve iki çift hesabum var.
Nefes: Tahir sakin. Berrak arıyor. Merak etti herhalde.
Nefes: Alo canım ne oldu?
Berrak: Asıl sana ne oldu? Bugün ne Tahir işte ne sen?
Nefes: Şeyy, canım biz Karadeniz'deyiz.

Bize Kavuşmak HaramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin