My school nightmare

2.6K 49 18
                                    

Ahojte volám sa Emma Chamberlain. Prednedávnom som oslávila 18 rokov. Bývam v Los Angeles. Mám malú sestru Elle, ktorá ma len 3 roky. No a ešte chodím do školy. Čaká ma posledný ročník. Do školy sa docela teším. Nemám problém s učením a preto ma nazývajú bifloška. Lol nie som bifloška! Nenávidím to, keď ma tak volajú. Začali mi tak hovoriť od minulého ročníka. Vlastne s tým začal jeden chalan, ktorý prišiel na našu školu. Volá sa Ethan Dolan... Je hrozný! Neustále mi nadáva a pred všetkými ma ponižuje. Vždy ma to trápilo no tento rok som si povedala, že si to nebudem vnímať. Nenechám sa od niekoho neustále šikanovať.

,,Yes konečne idem do školy autom a nie autobusom. Btw mojím autom!"radovala som sa, keď som prišla do kuchyne na raňajky.

Mama akurát kŕmila Elle a smiala sa na mne. Totižto na moje osemnáste narodeniny som dostala auto. Nie nové, ale ja som s ním spokojná. Nepotrpím si na nové veci. Rýchlo som nahádzala do seba raňajky a išla som sa obliecť.

,,Jazdi opatrne a držím ti palce v prvý deň v škole..."dala mi kázanie. Typická mama.

Dala som si vansky, mikinu a išla som do auta. Zbehla som ešte po Katie, moju asi jedinú najlepšiu kamarátku/spolužiačku. No ešte mám Jamesa, ale on je gay. No už vidím, ako višla Katie z domu. Všimla som si aj to jej nadšenie. Zosuniem okno dole a zakričíme na ňu.

,,No pohni, inak prídeme neskoro a myslím, že to obé nechceme"zasmejeme sa.

Nasadne do auta a už nadáva.

,,Boha aj z poondiatou školou. Kto to len vymyslel!"

,,Dobre ránko Katie. Máš zle zavreté dvere..."poviem jej.

,,Ešte aj dvere mi ničia život"otvorí a treskne s dverami.

,,Hej správaj sa k Matilde pekne, veď ma už niekoľko rokov"pohladila som ju po volante.

Hej správne bavíme sa o mojom aute... Naštartovala som a išli sme ku škole. Zaparkovala som na parkovisku a rýchlo sme vystúpili. Dvere od triedy boli otvorené, takže tam ešte triedna nie je. Všetci moji spolužiaci sa bavili, prekrikovali jeden druhého. Keď sme vošli dnu pár z nich stíchlo, ale hneď robili to čo predtým. Voľné miesto na sedenie bolo v zadu. Moc som nechcela sedie v zadu, ale čo už narobím. Prechádzala som popri skupinke chalanov. Videla som Jacka, Camerona a Natea, ale môjho hlavného nepriateľa Ethana som tam nevidela. Tvárila som sa, že ich nevidím. Sadla som si spolu s Katie do lavice a čakala som na učiteľku. Onedlho do triedy vošla učiteľka aj spolu s Ethanom. Žeby už stihol navštíviť aj riaditeľku? Sadol si do predposlednej lavice ku Cameronovi.

,,Milý žiaci vítam vás v poslednom ročníku dúfam, že to spolu zvládneme ešte rok a predtým, ako začneme poprosím vás, aby ste nefajčili pred školou. Pán školník nebude po vás upratovať špaky... Hovorím to najmä tebe Ethan, tak dávaj prosím ťa pozor"povedala učiteľka.

No jasné to ma mohlo napadnúť, že už niečo vyviedol. Aj po napomenutí sa naďalej rozprával a nedával pozor. Prvú hodinu sme mali biológiu. Písali sme si poznámky k novému učivu. Tento rok sa učíme o tele. Hrozne sa na to teším. Ku koncu hodiny nám učiteľka oznámila, že si máme učivo naštudova. Vraj nám dá možno malú písomku. Tým sa hodina skončila a zazvonilo na prestávku. Vytiahla som si desiatu a popri tom som sa bavila s Katie.

,,Bože kukni sa na tu trapku Jessicu. Už sa vtiera tým chalanom do zadku"Katie ukázala na chudú blondínku.

,,Škoda, že je tak hlúpa a nevie, že ju majú len na sex"zasmiala som sa a Katie sa ku mne pridala.

Náš smiech upútal skupinku chalanov.

,,Čo ti je smiene Chamberlain? Dávaj radšej pozor, aby ti niečo z hodiny neušlo..."Ethan sa postavil a priiel k našej ľavici.

Na ľavici som mala položený zošit, kde som si písala poznámky z biológie. Zošit si otočil k sebe a tri stránky s poznámkami si vytrhol.

,,...vďaka za poznámky. Ty ich určite potrebova nebudeš určite to už celé vieš naspamäť"pozeral mi rovno do očí.

,,Bifloška!"zasmial sa, keď kráčal k svojej ľavici.

Zazvonilo na hodinu a do triedy vošiel ďalší učiteľ.

,,Super prvý deň a už mi lezie na nervy"šepla som.

,,Kašli na neho... Opíšeš si to odo mňa..."

Po zbytok dňa som si ho nevšímala. Robil si zo mňa počas celého dňa srandu, ale nevšímala som si to. Je lepšie si ho nevšímať. Konečne skončila posledná hodina, pobalila som si veci a išla som aj s Katie domov. Pred školou som si všimla Ethana, ako stojí pri svojom aute a dofajčieva cigaretu. V jeho aute sedí Jessica. Určite si ju nesie domov a presne viem čo tam budú robi... Odvrátila som zrak a odomkla som auto. Katie som odviezla domov a potom som išla aj ja. Doma som si dala obed a prepísala som si nanovo poznámky z biológie. Odfotila som si ich od Katie do telefónu. Popri písaní ma vyrušil zvoniaci telefón.

,,Áno mami?"spýtala som sa jej hneď, ako som zdvihla mobil.

,,Si dúfam doma? Potrebujem, aby si išla po Elle do škôlky. Ja nestíham musím byť ešte v robote..."

,,Jasné idem po ňu"povedala som a hovor sme ukončili.

Mama pracuje, ako sestrička u zubára. Občas sa stane, že býva dlhšie v robote. Obliekla som sa a išla som po Elle. Škôlka do ktorej chodí je o ulicu ďalej, takže som tam išla pešo. Elle som vyzdvihla a išli sme domov. Doma som jej dala papať a potom sme sa išli hrať.

Neskôr prišla mamina domov a ja som išla hore do izby si dokončiť biológiu

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Neskôr prišla mamina domov a ja som išla hore do izby si dokončiť biológiu.

Ahojky prvá časť novej story je tu, tak čo na ňu hovoríte? Btw nevšímajte si vek Emmy a tiež to, že Elle je trošku tmavšia 😜 Dúfam, že sa vám aj tento príbeh bude páčiť 😘 vote/koment 💜 peace ✌🏻🤘🏻

Try to love again حيث تعيش القصص. اكتشف الآن