Fuck...

1.3K 38 6
                                    

Potom ako som prišla domov som sa pozerala na Instagram. Ethan pridal fotku jeho a Elle s popisom...

 Ethan pridal fotku jeho a Elle s popisom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ja a moje ❤️

Vážne to napísal? To je milé od neho...

Celý čas som myslela na Ethanove správanie. Nechápem tomu... Niekedy sa správa normálne a niekedy je, ako iný človek. Pred spaním som sa išla umyť. Potom som ešte chvíľku bola hore. Rozhodla som sa, že napíšem Graysonovi.

E: Ahoj Gray... ten tvoj brat je hrozne náladový... Ako s ním môžeš žiť? 😄

Čakala som na odpoveď už niekoľko minút, ale stále nič. Pomaly som zaspávala až som naraz aj zaspala.

Ethan:

Od Emmy som šiel do parku za chalanmi. V parku sú rôzne rampy a prekážky pre skaterov. Kedže už bola vonku tma tak už chalani nejazdili len sedeli na lavičkách. Už z diaľky som videl, že tam s nimi je aj Jessica. Viem, že bude na mňa niečo skúšať a ja samozrejme nebudem protestovať. Potrebujem sa ukľudniť... Nie je to najmúdrejšie ukludňovanie a riešenie, ale čo už. Ja som proste taký... Chvíľu som tam s chalanmi sedel. Po niekoľkých minútach som sa zdvihol s tým, že idem domov.

,,Eth odvezieš ma domov?"spýtala sa ma Jessica.

Skôr myslela tým, že či si nezajebeme. Viem to. Poznám ju už dlhšiu dobu. A presne aj viem prečo sa nikto z chalanov neprihlásil k odvozu. Aj v tom ma tá mrcha prsty. Vopred im povedala, že si chce zašukať tak nech si idu domov pešo. Nasadli sme do auta a hneď sa na mňa otočila.

,,Čo keby sme išli k tebe? Hmm"pozrela na mňa.

Nič som jej na to nepovedal len som naštartoval a išiel som domov. Zaparkoval som pred domom.

,,Len si zajebeme a pôjdeš..."

,,Ale no tak zlato"tvárila sa chrumkavo, aké ja som jej to nežral.

,,A potichu nech o tebe nikto nevie..."pošepkal som.

Vošli sme do domu. Rýchlo som sa vyzul a Jess si topánky zobrala so sebou. Hneď ako sme prišli do mojej izby Jessica zo mňa zvliekala veci. Netrvalo dlho a už sme obaja boli nahý. Poviem vám ešte raz...žiadné city v tom nehľadajte. Jak som ju rýchlo vyjebal, tak som ju aj z domu rýchlo vyjebal... Tak... Jess síce nechcela no trval som na tom aby odišla a ja som sa aspoň trošku ukludnil. Išiel som sa umyť, najesť a spať.

Možno sa pýtate prečo som zrazu taký... Pretože keď som bol u Emmy, nachvíľku som sa cítil, ako ten chlapec, ktorý kedysi miloval jedno dievča. No to dievča mu zlomilo srdce. Preto teraz serem na city...

Grayson:

Všetko som počul. Viem, že tu mal tu kravu Jessicu. Už len to meno veľa napovie... Myslel som, že už sa konečne zmení. Teda, že ho Emm natoľko zaujme, že s tým prestane. Mať take dievča ako Emm... Nie nebojte nie som do nej buchnutý, ale každý normálny chlap sníva o takom dievčati. No podotýkam normálny. Môj brat asi nie je... Myslím, že Emma bude sklamaná ak to zistí.

Try to love again Where stories live. Discover now