What are you doing here?

1.2K 41 2
                                    

,,Nemali by sme sa bozkávať..."povedal.

,,Ja viem, ale teraz jedine čo chcem je aby si ma ďalej bozkával..."potiahla som ho za krk a znova sa nám dotkli pery...

Po bozkávaní sme si vedľa seba lahli. Našťastie sa nič viac nestalo. No skôr našťastie Grayson mal dosť rozumu a toto všetko v praví čas ukončil. Ráno som sa zobudila skôr, Gray ešte vedľa mňa spokojne vydychoval. Chvíľu som len tak na neho pozerala, ako pokojne spí. Do pekla prečo nemôže byť Ethan tiež taký ako je Gray? Posadila som sa na kraj postele a hlavu som si podoprela rukami. Rozmýšľala som nad včerajškom. Neviem čo ma to napadlo bozkávať sa s Graysonom. Gray je môj najlepší priateľ. Nechcem zničiť naše priateľstvo a už vôbec nechcem o neho prísť. Prehrabla som si vlasy a rozhodla som sa ísť napiť. Potichu som zavrela dvere od Graysonovej izby. V celom dome bolo ticho. Do pohára, ktorý som si našla som si naliala vodu.

,,Emma? Čo tu robíš?"ozval sa známy hlas.

Mnou od laknutia trhlo a pár kvapiek kvaplo na zem.

,,Ja... hmm..."hľadala som handru ktorou by som mohla tú vodu poutierat'.

,,Hmm?"zo skrinky vybral čistú handru, ktorú mi podal a čakal na to čo mu poviem.

,,Grayson po mňa prišiel a kedže som bola opitá...tak ma nemohol nechať ísť domov v takom stave..."

,,Aha..."povedal a odvrátil zrak.

,,Mimochodom..."začala som a tým som donútila Ethana pozrieť na mňa.

,,...vravel si mi, že za mnou prídeš..."

,,A? Veď i tak si skončila s Graysonom. Je jedno či som prišiel, alebo nie"

Zase to robí. Zase je ku mne odmeraný.

,,Ethan ja vôbec nerozumiem tvojmu správaniu..."prišla som k nemu bližšie a ruku, ktorú mal položenú na linke som zľahka chytila.

Hneď ako som sa jej dotkla, ruku vytiahol s pod tej mojej a nechal ju zvesenú pozdĺž svojho tela. Nechcel sa ma ani len dotýkať.

,,Ethan prečo si ma vlastne včera pobozkal?"spýtala som sa ho.

,,Bože prečo mi dávaš také otázky"prevrátil očami.

,,Pretože ti nerozumiem, pretože ťa mám rada a ty sa chováš, ako idiot...."čakala som kým niečo povie, ale on len na mňa pozeral, ako na najväčšiu histerku na svete.

,,Bože nemusíš nič hovoriť...viem, že som krava, keď som sa nechala od teba pobozkať. Ty sa s dievčatami len zahrávaš..."pozerala som na neho so slzami v očiach.

Toto nemá žiadnú cenu... Stojím tu pred ním ako totálna hlupaňa a on sa v duchu na mňe určite len smeje... Nechcela som tam už viac stať, tak som sa dala na útek. So slzami na tvári som odišla za Graysonom do izby. Prisadla som si k nemu na kraj posteli a potriasla som ním.

,,Grayson...Gray prosím ťa odnes ma domov..."povedala som mu, keď už som videla, že sa prebúdza.

,,Emma čo sa stalo?"spýtal sa ma ešte s ospalým hlasom.

,,Ja...Gray prepáč, ale ja som sa zaľúbila do tvojho brata...a hrozne ma mrzí to že som teba využila, nebolo to správne, ale keď ty si taký akého si každé dievča praje, ale my sprosté baby sa zaľúbime vždy do tých badboyov, ktorým je všetko jedno..."plakala som.

,,Emma neplač, naozaj sa nič nestalo. Ja viem, že máš rada môjho brata. Aj slepý by si to všimol. Ale nerád ťa vidím, že sa kvôli nemu trápiš... Vieš ani on to nemá ľahké bojí sa niekomu veriť už raz mu ublížilo dievča a boji sa že sa to stane znova... Bol som pri tom a pamätám si aký bol vtedy zničený... Aj podtým všetkým zlým je stále ten istý a dobrý Ethan aký býval. Daj tomu čas len sa prosím ťa netráp nerobí to ani mne dobre, keď ťa tak vidím takto..."povedal a utrel mi slzy.

Ja som sa mu vrhla do náručia a objala som ho. Plakala som a on ma nechal. Hladil ma po chrbte a šepkal mi ukľudňujúce slová.

Grayson:

Emma zaspala v mojom objatí. Vedel som, že včerajšie bozkávanie bol len náš malý výstrelok. Viem, že má rada Ethana. Myslím, že by som mu mal dohovoriť... Je pravda, že v poslednej dobe sa k dievčatám správa, ako idiot. A hlavne dievča, ako je Emma si to vôbec nezaslúži. To že mu bolo ublížene ho neospravedlňuje. Keď sa Emma zobudila išiel som ju odniesť domov.

Ethan:

Ja viem, čo si myslite. Som asi najväčší hajzel na svete. Najhoršie na tom je, že Emma si to vôbec nezaslúži. A možno ešte horšie je že ja idiot jej robím zo čo robím aj keď k nej niečo cítim. Boze stále si nahováram, že to nič nie je, ale, keď vidím pri nej iného chalana mám chuť ho rozdupať. Keď som ju včera pobozkal tak som si to len potvrdil. Včera som jej povedal, že za ňou pridem, ale Jessica to urobila naschval. Niekto jej povedal, že ma videl s Emmou a naschval ma zdržala hore v izbe. Snažila sa ma tam zlákať čo sa jej nepodarilo, no keď ma po hodine a pol pustila nenašiel som Emmu a potom sa jej to podarilo. Ale teraz keď viem, že Emma bola s mojim bratom, môžem byť len rád, že nebola s niekým iným. Teraz určite kvôli mne plače.

Grayson:

Emmu som odviezol domov a povedal som jej, že keby niečo potrebovala tak nech mi hneď volá. Vrátil som sa domov a namieril som si to do Ethanovej izby. Nebol tam. Počul som pustenú hudbu. Je v posilke... A nemýlil som sa.

,,Ty už ozaj nevieš ako sa máš správať? To dievča ťa ľúbi... prečo jej to robíš? Už sa vzchop a zabudni na to čo bolo kedysi. Ona nie je, ako Jordyn. Ak si si to ešte nevšimol tak ti to teraz hovorím ja.

,,A ty čo sa o to tak zaujímaš aj tebe neni ľahostajná čo bro?"Ethan odložil činky a postavil sa predo mňa.

,,Si už ozaj taký tupý? Ja som ju celý čas dnes tíšil, pretože ju trápi tvoje správanie.  Ona má narozdiel od Jordyn srdce. Zabudni už na to čo ti spravila a začni žiť taký život aký si žil pred tým. Aj ja chcem takého brata akého som mal predtým! A áno poviem ti niečo. Emma ma pobozkala a to len preto lebo ty si idiot"povedal som a odišiel som.

Počul som ako Ethan zúril. Dokonca niečo zhodil lebo bolo počuť buchot.

Ethan:

Grayson má pravdu. Som idiot. Zhodil som celú súpravu činiek, pretože mám také nervy na seba. Je na čase zmeniť sa a napraviť to čo som spôsobil mojím správaním. Utrel som si spotenú tvar do uteráku, dal som na seba mikinu a išiel som do garáže. Nasadol som si na motorku a išiel som za Emmou. Musím to urobiť...

Ahojte ❤️ moje tak som tu s novou časťou dúfam, že sa páčila 😌 vote/koment, ľúbim vás 😘😘😘 peace ✌🏻🤘🏻

Try to love again Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang