Milý chlapec. Pomyslela som si a išla som spať.
Ráno som sa zobudila a prichystala som sa do školy. Raňajky mi mamina prichystala lebo robila aj tatinovi. Spravila nám omeletu. Po raňajkách som si zobrala desiatu, ktorú som si schovala do tašky. Obula som si tenisky a išla som do auta. Katie ostala ešte doma a tak som išla rovno do školy. Vystúpila som z auta a spokojne som si kráčala pomedzi žiakov až do mojej triedy. Vzadu v triede, v predposlednej ľavici stáli chalani aj s Ethanom.
,,Ahoj Ethan..."milo som ho pozdravila, keď som prechádzala okolo nich.
,,Pfff niekto tu má novú kamarátku..."zasmial sa Cameron.
,,Ahoj Ethan..."Nate napodobnil ženský hlas.
Ethan nič nepovedal, no všetci ostatní sa smiali, ako šibnutí. Tak som si zo sklonenou hlavou sadla do svojej lavice a viac som sa na nich nepozrela.
,,Bože pozrite na ňu... chudera"zasmiala sa Jessica.
Čo tá tam chce? Veď sa vraj s ňou Ethan rozišiel. Stála rovno za nim a masírovaná mu chrbát. Eth si ju však moc nevšímal, pozeral si niečo v mobile.
,,Čaute... Čo som zmeškal? Tuším sa dobre bavíte..."prišiel do triedy Jack a tašku, ktorú mal na chrbte hodí vedľa svojej lavice.
,,Naša hlupučká Emma si myslí, že keď sedí s Ethanom tak už sú kamaráti"povedala Jackovi.
,,Ale láskavo si zapamätaj, že taka chuderka, ako ty ho nikdy zaujímať nebude..."tentoraz to hovorila mne.
A dosť! Nejaká štetka mi tu bude niečo hovoriť? Vo mne to doslova vrelo. Možno si tu spravím z nepriateľov ešte väčších nepriateľov, ale už si nenechám robiť zo života peklo. Tým najhorším pohľadom som sa na ňu pozrela a prišla som k nej.
,,Pozri Jessica neviem či máš nejaké komplexy, ale ak hej bola by som rada keby si si ich nevybavovala na mne. Či ho zaujímam je čisto jeho vec, ja som len slušno pozdravila. To ty nepoznáš. Dám ti radu... Vykašli sa na ostatných a začni riešiť samu seba to bude rozumnejšie..."dorozpravala som a pozrela som na každého z tej skupinky.
Všetci ostali ticho dokonca ani Jessica nevedela čo má na to povedať. Bola som zo sebou spokojná, konečne jej niekto povedal pravdu. Sadla som si na miesto a čakala som na príchod učiteľa. Po celý deň mi zo skupiny nikto nič nepovedal. Hádam sa na mňa ani nepozreli. Ethan vedľa mňa v tichosti sedel. Čakala som, že mi niečo k tomu povie, ale sklamal. Myslela som, že sme aspoň trošku kamaráti. Hodiny išli docela pomaly, ale dočkala som sa konca. Zbalila som sa a išla som k autu. Nasadla som a odišla som domov. Som zvedavá či sa mi ozve Ethan kvôli projektu. Nedávala som tomu veľké nádeje a tak som si projekt rozložila a pokračovala som v ňom sama. Dnes je piatok a je tá párty, na ktorú sme mali ísť s Katie určité nebude rozmýšľať nad projektom. Mimochodom s Katie som už nebola dva dni. Ani neviem, ako sa má. Vyberiem si z vačku mobil a zavolám jej. Po druhom zvonení mi to zdvihne.
,,Áno moja najmilšia kamarátka?"ozve sa veselo Katie.
Nevyzerá žeby jej niečo bolo.
,,Ako ti je Katie?"spýtam sa jej.
,,Mne je super. Mohla som ísť už aj dnes do školy ale veď to poznáš...bola by som blbá keby som sa tam v piatok trepala"smiala sa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Try to love again
Hayran KurguEthan Dolan - Arogantný stredoškolák, ktorý má povesť sukničkára a trošku aj badboya. Spolu so svojou partiou sú škole najpopulárnejší chalani. Emma Chamberlain - Dobrá žiačka, ktorú kvôli známkam volajú bifloška. V skutočnosti je to milé, zábavné d...