Normal talking

1.5K 41 5
                                    

Dnes je piatok a Katie ide k nám spať. Odveziem ju domov, kde si zbalí nejaké veci a pojdeme k nám.

Zobrala si zo sebou longboard, pretože sa pojdeme previesť do parku. Chodievame tam často, dobre sa tam jazdí.

V parku sme stretli chalanov zo školy

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

V parku sme stretli chalanov zo školy.

,,Hej Ethan to je tuším tvoja nová spolu sediaca nie?"smial sa Jack a prstom na mňa ukazoval.

,,Veľmi vtipné Jack. Ak chceš môžem sa s tebou kľudne presadiť"povedal mu Ethan.

,,No čo... ja by som si s ňou sadol. Teraz, keď viem, že jazdí na boarde...vieš, že mám také dievčatá rád. Nie také zmachlené pipky"

,,No dovoľ Jack? To myslíš, ako mňa?"zhýkla Jessica.

,,Hmm sorry, ale určite vyzeráš lepšie, keď si obmaľovaná"mykol pleciami Jack.

,,Eth to mu akože nič nepovieš?"zavesila sa na chudáka Ethana.

,,Jessica mohla by si zo mňa zliezť?"povedal a Jess od neho odstúpila.

,,Vieš čo Ethan choď do riti"povedala a naštvano odišla preč...

Na to sme sa s Katie potichu škerili. Prešli sme celý park a išli sme naspäť domov. Doma sme si pustili seriál 13 dôvodou prečo. Síce sme ho už videli, no ten seriál je mega. Potom sme sa chvilku hrali s Elle a keď išla spinkať tak sme jej prečítali rozprávku na dobrú noc. Bez nej by vraj nezaspala. Keď Elle zaspala išli sme si ľahnúť aj my. V posteli sme sa ešte rozprávali až kým sme nezaspali. Na druhý deň Katie odišla domov a ja som trávila deň s rodinou.

Dnes je pondelok a ja som na ceste do školy. Katie dnes ostala doma, pretože jej je zle. Dnes to tam budem musieť zvládnuť sama. Na hodine biológie sme dostali za úlohu spraviť vo dvojiciach projekt o tele. Máme na neho celý týždeň. To znamená, že budem s Ethanom každý deň po škole. Jeho reakcia na to bola taká... hmm vlastne niaká. Čarbal si do zošita. Skončilo vyučovanie a všetci sa začali baliť.

,,Ethan?"povedala som jeho meno.

Buď ma nepočul alebo sa tvári, že ma nepočul a čo najrýchlejšie chce odtiaľto odísť.

,,Hej Ethan vnímaš ma?"chytila som ho za rameno.

To ho donútilo sa na mňa pozrieť. Trhol rukou tak aby som sa ho nedotýkala a pozeral priamo na mňa. Všimla som si, že zatína sánku. S nejakého dôvodu sa mi páči tá jeho ostro rezaná sánka.

,,Ja som len chcela vedieť, že kedy začneme s tým projektom?"prehltla som nahromadené sliny v ústach. Pri pohľade na neho som aj zabudla prehĺtať.

,,Napíš mi na papier adresu, kde bývaš. Prídem tam..."povedal.

Odtrhla som malý kúsok papiera zo zošita a naň som napísala rýchlo adresu nášho domu.

,,Tu bývam..."podala som mu papierik s adresou, ktorý si neochotne zobral.

Ani si ho neprečítal, len si ho zastrčil do zadného vačku čierných rifli. Nič mi k tomu nepovedal. Zbalil sa a odišiel. Mohol mi povedať aspoň kedy príde. Svoj batoh som si zavesila na chrbát a išla som domov. Doma, ako vždy nikto nebol. Rýchlo som poupratovala veci čo boli pohadzané po dome, ako napríklad Elleine hračky. Taktiež som si upratala izbu. Po tretej hodine sa ozval zvonček. Neviem prečo, ale celé moje telo stuhlo. Žeby som sa Ethana bála? Zvonenie utíchlo a ja som rýchlo pribehla k dverám, ktoré som prudko otvorila. Stál v nich, ako už viete Ethan.

,,Ahoj. Poď ďalej..."pootvorila som viac dvere a pustila som ho dnu.

Ale on ostal štát vonku.

,,Zober si čo potrebuješ ideme k nám. Počkám ťa v aute"povedal a otočil sa na odchod.

Nechcela som, aby na mňa dlho čakal, lebo som si istá, že by k tomu potom niečo povedal. Tak som si rýchlo nahádzala potrebné veci do ruksaku. Zobrala som si mobil, peňaženku a išla som za ním. V tichosti som si sadla a on naštartoval. V aute panovalo ticho a tak som zatiaľ napísala mamine, že idem robiť projekt ku spolužiakovi, aby sa o mňa nebála.

,,Prečo ideme k tebe?"prerušila som to nepríjemné ticho.

,,A prečo nie?"odpovedal mi na to.

Okey tým mi dal najavo, že nemá chuť sa so mnou rozprávať. Tak som po zbytok jazdy bola ticho. Ethan zaparkoval pred domom. Podotýkam pred veľkým, krásnym domom.

,,Počkaj ma zatiaľ tu idem si po veci"povedal a odišiel.

Ostala som sedieť v obývačke. Vnútri to mali taktiež veľmi pekné. Na stene nad krbom bol obraz, na ktorom boli dvaja chlapci a dievča. Ethan a.... Ethan? Veď tí dvaja boli takmer rovnaký. Zo zamyslenia ma prebral Eth.

 Zo zamyslenia ma prebral Eth

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

,,Ehm dáš si niečo?"

,,Čože?"neviem či som dobre počula...

,,Že či chceš niečo na pitie..."pretočil očami.

,,Hej. Dala by som si čaj..."

,,Teraz veď je vonku teplo. A šak mne je to vlastne jedno. Hneď som tu"povedal a odišiel do kuchyne.

Zase som na neho čakala až ma napadlo,  že sa spýtam na toho chalana z fotky.

NEW chapter girls! Ja pevne verím, že si nemyslite, že nový príbeh je 💩 tak ťažko išli tie slová zo mna von, ale potom som sa našťastie rozbehla až som napísala dve časti, ale tú druhú vám pošlem neskôr 😜 ľúbim vás ❤️ peace ✌🏻🤘🏻

Try to love again Donde viven las historias. Descúbrelo ahora