Môj vzťah k nemu sme ďalej nerozoberali. V škole sme zase sedeli spolu a po škole som vždy chodila k ním, kde sme sa spolu učili. Takto sme spolu v poslednej dobe trávili čas. Bola som za ten čas veľmi rada...
O niekoľko dní neskôr
Dnes idem na kontrolu s Ethanom ja, pretože Grayson je chorý, Lisa išla na školenie z roboty. Kedže sa koná mimo mesta, tak Sean išiel s ňou. Takže mám na starosti oboch marodov. Jeden leží doma a s druhým idem na rehabilitáciu.
,,Gray tabletky som ti nechala včera v tvojej izbe. A nedávaj si ich zase veľa aby si nebol z nich mimo"povedala som mu a zasmiala som sa.
Volal mi Grayson lebo nevedel nájsť tabletky proti bolesti hlavy.
,,Musím končiť lebo ide doktorka. Zalez do postele...nie že budeš hrať fortnite..."
,,Dobre mami..."zasmial sa a ukončil hovor.
Mobil som si dala do tašky a čakala som kedy nás zavolá doktorka. Mimochodom je to mladá prnatá mulatka. Ethanovi vraj veľmi pripomína Nicki Minaj. Mám taký pocit, že si po vyliečení zraní aj druhý bedrový kĺb len preto, aby sa s ňou opäť stretával.
,,Ethan Dolan... pani doktorka vás už očakáva..."vybehla z dverí sestrička.
Ethan na mňa pozrel a vyškeril sa najviac, ako len vedel. Ja som len prevrátila očami a pozrela som mimo. Žeby som žiarlivá? Áno žiarliť na Ethanovú doktorka "Nicki Minaj"...
,,Emm? Potrebujem od teba pomoc"
,,Prečo nepožiadaš o ňu tvoju doktorku "Minaj"?"pozrela som na neho.
,,Ale no tak Emm. Ja tu pomoc chcem od teba..."usmial sa na mňa.
Pomohla som mu sa postaviť z vozíka. Opatrne kráčal do ordinácie za doktorkou. Ja som ostala na neho čakať na chodbe. Ubehla možno trištvrtehodina a Ethan už bol vybavený.
,,No čo ako si na tom?"
,,Vraj sa mi to dobre hojí ale ešte stále to strašne bolí. Áno môžem už používať barle"zvraštil čelo od bolesti, keď si sadal na vozík.
,,To chvíľu potrvá kým sa to zahojí úplne... Dobre ideme vrátiť vozík, zoberieme barle. Mali by sme ísť vybrať tebe lieky a Graysonovi by sme mohli uvariť vývar a nakúpiť nejaké ovocie nech si dá vitamíny..."
,,Hej Emma spomaľ... máme dosť času. Čo keby sme išli spolu na kávu?"chytil ma za ruku.
,,No dobre ja len, aby sme na nič nezabudli"
,,Neboj nezabudneme"uistil ma.
Vozík sme vrátili a do auta už išiel Ethan na barlách. Podľa jeho výrazu som usúdila, že ho to naozaj ešte dosť bolí.
Ethan:
Sedíme v kaviarni a pozerám na Emmu. Už dlhšiu dobu som si uvedomil, že Emmu mám skutočné rád. Pri nej som naozaj šťastný. Aj napriek všetkému čo som jej urobil stále stojí pri mne.
,,Emma chcel by som sa ti ospravedlniť"
,,Eth veď toto sme už preberali... Je to už za nami..."upila si z kávy.
,,Ja viem, ale mrzí ma to"
,,Čo mám urobiť, aby ťa to nemrzelo?"spýtala sa ma.
,,Možno keby si... Ale nič"
,,No hovor už si to zacaľ"čakala na moji odpoved.
Viete si predstaviť čo ma napadlo... Chcel som aby ma pobozkala, ale to by bolo asi blbe keby som to od nej chcel, tak som si rýchlo vymyslel niečo iné.
ESTÁS LEYENDO
Try to love again
FanficEthan Dolan - Arogantný stredoškolák, ktorý má povesť sukničkára a trošku aj badboya. Spolu so svojou partiou sú škole najpopulárnejší chalani. Emma Chamberlain - Dobrá žiačka, ktorú kvôli známkam volajú bifloška. V skutočnosti je to milé, zábavné d...