Bola som z toho sklamaná. Sedela som na sedačke a pozerala som na Graysona s Elle. Škoda, že Ethan nie je taký, ako Grayson. Teda Ethan nie je zlý človek, len si neuvedomuje veci, bol zranený a teraz sa mstí a mysli si, že tým si svoje rany na srdci zacelí. Ale mýli sa. Iba láska mu môže napraviť jeho rany. Ak spozná pravú lásku vtedy si uvedomí, že to čo poznal doteraz nebola ani len láska...
Grayson odišiel domov a mne neostávalo nič iné ako ísť spať. Ráno som sa zobudila s tým, že nechcem ísť do školy. A to je len utorok. V škole ma Ethan ignoroval, čo som aj čakala. Sadla som si opäť ku Katie. Učiteľku sme presvedčili, že sa už nebudeme baviť. Počas chémii mi na lavicu dopadol skrčený papier. Rozbalila som ho a prečítala.
Et: Prečo si sa presadila?
E: Pýtaš sa ma prečo? Myslím, že by si to mal vedieť...Napísala som na papier, skrčila ho a hodila Ethanovi. Tak on nevie prečo nesedím vedľa neho... Netrvalo dlho a zase mi na lavicu dopadla papierová gulička.
Et: Fajn seď si kde chceš...
Na toto som už nepodpísala. Po zbytok dňa sa na mňa ani len nepozrel. S Kate som sa rozlúčila a išla som do škôlky pre Elle a domov. Pred domom ma čakalo milé prekvapenie... Na schodoch pred dverami sedel Grayson.
,,Čo si mu urobila?"zakričal na mňa s úsmevom, keď som vystúpila s Elle z auta.
,,Ja som mu nič neurobila. Prečo?"
,,Vraj ti mám odkázať, že ten projekt môžeš kľudne odovzdať a povedať, že si ho robila sama"
,,A prečo by som to robila?"vôbec som nechápala o čo Ethanovi ide.
,,Ja neviem. Toto mi len povedal, keď prišiel domov. Ahoj Elle"povedal a usmial sa na sestru.
,,Ahoj Gray pojdeme sa hrať?"spýtala sa ho Elle.
,,Veď preto som aj prišiel..."brnkol jej po nošteku.
Ja som len nervozne prešlapovala z nohy na nohu a premýšľala som nad Ethanom. Čo som mu sakra spravila, že sa tak chová.
,,Bože ten tvoj brat je... je idiot. Nič som mu neurobila a chová sa ako blbec"prehovorila som po dlhšej chvíli.
,,Netráp sa tým on si to uvedomí"usmial sa a pohladil mi rameno.
Graysona som pozvala dovnútra. Spolu s Elle sa už v obývačke hrajú. Ja zatiaľ v kuchyni pripravujem niečo pod zub.
,,Gray to čo máš na sebe?"
,,To mi dala tvoja sestra. Vraj som dobrá vila..."otočil sa okolo svojej osi a tým mi predviedol jeho krídielka.
Okrem toho mal aj čarovnú paličku a korunku. Vyzeral smiešne a preto som sa nemohla prestať smiať na ňom.
,,Smeješ sa mi? Veď ty prestaneš..."povedal a chcel ma ísť poštekliť.
,,Nie už sa nesmejem"krútila som hlavou a modlila som sa, aby ma nešteklil.
,,Máš šťastie..."
Grayson u nás bol docela dlho. Celý čas sa hral s Elle. Keď prišla domov mamina tak som jej pomohla s domácnosťou a Elle.
Streda
Dnes odovzdávame projekty na biológii. Okrem toho nám povedala známky s predošlej pisomky. Ja som dostala jednotku a Ethan, ktorému som s písomkou pomohla dostal dvojku. Aspoň že tak.
Celý týždeň sa vliekol pomaly a v triede to bolo hrozné. Ethan, jeho partia a Jessica. Noo trás čo vám poviem.
Konečne je piatok, koniec týždňa,víkend pred nami.... Dnes sa koná u jedného spolužiaka párty na ktorú samozrejme ideme s Kate a Jackom. Práve si vyberám oblečenie na dnes. Možno je to hlúposť ale chcela by som, aby zo mňa dnes Ethan nespustil z oči. Dala som si na seba červené croptop tielko a čierné kraťase.
ESTÁS LEYENDO
Try to love again
FanficEthan Dolan - Arogantný stredoškolák, ktorý má povesť sukničkára a trošku aj badboya. Spolu so svojou partiou sú škole najpopulárnejší chalani. Emma Chamberlain - Dobrá žiačka, ktorú kvôli známkam volajú bifloška. V skutočnosti je to milé, zábavné d...