0.0

250 17 9
                                    


     Yatakta uzanırken telefonuma mesaj gelmişti.''Selam Minghao, camdan aşağı bak.'' diye bir mesaj geldi. Ayağa kalktım ve perdeyi yavaşça açtım. Bakmadan direk gözlerimi kapattım. Derin bir nefes alıp gözümü açtım. Kafama birden ıslak soğuk bir şey çarptı. Elimi yüzüme götürüp ne olduğuna baktım ve bu kağıt topuydu, hemde ıslaktı. Anladım ki benle dalga geçiyorlardı. Yavaşça kafamı eğdim. Her zamanki gibi gülen insanlar. Beni gösterip gülüyorlardı. Bir tanesi ''Tepkisini gördünüz mü?'' derken parmağıyla gösterip gülüyordu. 

     Perdeyi kapattım ve kendimi duvara yaslayıp yere bıraktım ve oturdum. Zorbalık bir gün onların sonları olacaktı. Bir mesaj daha geldi. ''Minghao dışarı gelir misin?'' yazıyordu. Daha doymamışlar mıydı dalga geçmeye? Sanmıyorum. Mesaj atan kişiye''Daha doymadınız mı dalga geçmeye?'' yazdım. Ve kullanıcıyı engelledim.Beş dakika sonra kapı çaldı. Kapıya gittim ve benim yaşlarımda birisi vardı. Kapıyı iç çekerek açtım. Ve bir pastayla birisi ''Süpriz!'' diye bağırdı. Şaşkınlığımdan kapıyı yüzüne kapattım. Tekrar açtım ve yine aynı şekilde bağırdı.

     Bu sefer kapatmadım.''Kabalığım için üzgünüm, heyecanlandım.'' dedim. Kocaman gülümsedi ve pastayı uzatıp ''Mutlu yıllar'' dedi. Ben doğum günümün bu gün olduğunu bile unutmuştum. Ve dahası karşımdakini bile tanımıyordum. O kibar çocuğu içeri buyurdum. Pastayı tezgaha koydum ve tam kesecekken o kesmek istedi hayır diyemedim. O keserken yanında bekledim. Hayır, güvensizliğimden değil. Onun söylediklerini dinlemek için. Birden söze girdi ''Biliyorum beni tanımıyorsun. Hatta soruyorsun, kim bu çocuk?. Ben  Junhui. Ama bana Jun de.'' dedi.

     Gerçekten etkilenmiştim. Sonra bir, iki dakika geçtikten sonra kendimi tutamadım.''Peki, neden beni seçtin. Daha birbirimizi tanımadan ve doğum günümü bilmeden, neden benim doğum günümü kutluyorsun?'' diye sordum. Bana baktı glümsedi ve ''Seni okulda hep yalnız gördüm. Bu yüzden seni seçtim doğum gününü ise, açıkçası orasını bende anlamadım. Okuldakilere sordum bilmediklerini söylediler. Ondan sonra kendi sayfana girdim ve orada da doğum günün yazıyordu bir baktım ki iki gün sonra doğum günün, aldım pasta geldim.'' dedi. Hal gülümsüyordu. Hemde pürüssüz gerçek bir gülümseme. Bende onun yüzüne bakıp, kocaman gülümsedim ve ''Teşekkürler beni düşündüğün için'' dedim.

     Pastayı aldık ve oturduk, ben söze girdim, bir yandan da pastayı yedim ne yalan söyleyeyim gerçekten mükemmeldi, ''Normalde insanlar bana bir teşşekkür bile etmezler, o yüzden sana inanmadım bana mesaj attığında. Zaten doymadınız dememin sebebi is bana yaptıkları zorbalıklardan ötürüydü. Cama çık sana bir süprizim var yazıyordu çıktım ama yüzüme tükürük topu geldi. Ama ne yaparsın tekrar ettiklerini sanıp sana, başka tepki verdim. Ama buraya gelerek gerçekten çok mutlu oldum. Sağol'' dedim gülümsedi ve bana sarıldı.''İnsanların mutluluğu benim için çok önemli. Seni böyle görmek beni çok mutlu etti.''

     Kafamı onun göğsüne yasladım. Gerçekten kendimi çok mutlu ve huzurlu hissettim. Yaklaşık iki saat daha konuşup gitti ve giderken ''Üzme kendini o zorbalarla baş etmek zordur . Ama merak etme eninde sonunda bırakırlar, olmadı sana yardımcı olurum. Takma diyemem, çünkü takmamak şu an ki sen için imkansıza yakındır. Görüşürüz Minghao'' gerçekten çok huzurluydum. Kocaman gülümsedim ve kendimi yatağa attım. Ve Jun'un sayfasına girdim. Takip ettim ve gerçekten çok şaşırtıcıydı. Böyle  birinin 2,871 takipçisi olması beni şaşırttı, çünkü genelde böyle insanların az egoist insanların çok takipçisi olur.

     ikimizin olduğu bir fotoğrafı paylaşmış daha 19 beğeni var ama benim için çok güzel bir başarı bu. Çünkü benim attıklarımı bir tek ben beğeniyorum oda beni mutlu etsin diye. Ama sonra beğenilerimi çektim, hem zorbalar hemde egoist kendini beğeniyor diye dalga geçmemeleri için, yorumlarda bu salakla mı fotoğraf çektirdin yazıyordu, boş verdim. Başka yoruma baktım, Sen çok güzelsin ama bence fotoğrafı düzenle ve o salağı sil, yazıyordu kırıldım. Paramparça oldum birkez daha.

 Paramparça oldum birkez daha

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ölüm Kanatları-JunHaoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin