-Látod? Mondtam hogy minden lehetséges. - mondta a kanadai szerelmem az ágyamon fekve.
Egy hete érkeztünk haza, a klipp pedig ma fog megjelenni. Már nagyon várjuk ugyanis egyben még mi sem láttuk.
Anyu nagyon büszke ránk így át hívta ma vacsira az egész csapatot. Sajnos Will nem tud jönni mivel még New Yorkban találkozott egy fiúval akibe teljesen bele esett szóval azt hiszem most épp vele tölti az idejét. Nagyon össze illenek és így Shawn is megnyugodott.-Gyerekek itt van mindenki. - kiabált fel anyu.
-Megyünk. - kiabáltam vissza.-Sziasztok. - öleltem meg sorban mindenkit amint leértünk. Mindenki helyet foglalt a kanapén és az asztalra helyeztük a laptopom.
-Na lássuk.- ütött 5öt az óra, Andrew felment Shawn oldalára ahol rögtön meg is láttuk a videót amit a menedzser el is indított.
Felcsendült Shawn gitárjának a hangja. A szobában teljes csend volt.
Néha körbe pillantottam. Anyu könnyes szemekkel figyelte a képernyőt míg a fiúk is büszkeséggel teli arcal figyeltek.-Most hogy ezt is megcsináltuk szeretnénk mondani valamit. - állt fel Shawn. Igen, még mindig mindenki úgy tudta csak nagyon, nagyon jó barátok vagyunk.
-Emily köszönöm hogy lebontottad előttem a falaid és hogy igent mondtál nekem azon az estén. Emilyivel pár napja már egy párt alkotunk. - jelentette be a hírt Shawn amire kB senki nem reagált.
-Ohm, valaki mondjon már valamit. - néztem körbe.
-Jajj szerintetek nem jöttünk rá? - röhögött Joshia.
-Na kösz, pedig próbáltam romantikus lenni. - csapott a fejéhez a szerelmem mire mindenki csak még jobban nevetni kezdett.Mire végül az utolsó ember is kilépett a bejárati ajtón már talán 11 is elmúlt úgy hulla fáradtan estünk be a szobámba Shawnnal aki ma nálunk alszik.
-Em? -
-Igen? -
-Szeretnék adni valamit. -
-Shawn, ne már, nem kell adnod... -
-Cssss, csak állj a tükör elé és csukd be a szemed. - mondta mire eleget is tettem kérésének.
Össze fogta a hajam és hirtelen egy kis hideget éreztem a nyakamon mire rögtön kipattantak a szemeim.
Egy ezüst nyaklánc volt melyen egy balett cipő medál lógott.
-Hogy emlékezz arra hogy bármi történik soha nem adhatod fel és hogy én örökre veled leszek. - suttogta.
-Ez gyönyörű Shawn. -
-Tudom. - ölelt át és tette tönkre a mi mindig tökéletlen romantikus pillanatunk.És akkor ott a szobámba a tükör előtt lassan 20 évesen a világ legbolodgabb embere voltam.
The End
KAMU SEDANG MEMBACA
Dance With Life (Completed)
Fiksi Penggemar❤️~Egy baleset ami mindent megváltoztat. Mit teszel ha mindenki azt mondja az álmaidnak vége? Megtudja valaki változtatni azt ami mások szerint már nincs? ~❤️ 2018 Novella My first❤️ 🎉--------------🎉 #1-balett🔥2019.01.11 #54-shawnmendes🔥2019.01...