Ez a két hét csiga lassúsággal telt. Shawn megegyezett a menedzserével hogy szeretné ha én szerepelhetnék a klippben mivel a történetem passzol a dalhoz. Andrew a menedzsere pedig tájékoztatta a kiadót is. Így hát holnap lekerül a lábamról a gipsz és kezdhetem tornásztatni, terhelni. Szerencsére mivel a klipp egy távoli terv volt csak így nem baj hogy a lábam két hét után sem lesz rögtön használható.
Shawnal egyébként egész jó kapcsolatunk lett de semmi különös. Csak a klippről beszélünk néha facebookon.
Holnap reggel megyünk a lábamon lévő plusz cucc eltávolíttatására majd utána az Island Records épületébe ahol megbeszélünk minden fontos dolgot elvileg a kiadóval.
Nem is említettem hogy a klippet New Yorkban fogjuk forgatni így el is kell utaznom ami miatt anya majdnem vissza mondatta velem az egészet de végül rajött hogy fiatal vagyok szóval szerezzek emlékeket, így végül elengedett. Nagyon félt mióta apa meghalt.
Igen, apukámat 2 éve egy repülő szerencsétlenségben vesztettük el. A gépe az Atlanti-óceánban zuhant miközben egy üzleti útra indult. Mikor a reptéren elbúcsúztunk tőle nem hittük volna hogy az lesz az utolsó alkalom hogy látjuk. Anyuval nagyon magunk alá kerültünk. Anya a munkába én pedig a táncba folytottuk minden bánatunk. Barátaim akkor sem nagyon voltak mivel mindig úgy voltam vele hogy a tánc az első, nincs időm eljárni satöbbi, az után pedig főlleg nem lettek ugyanis mindenkit ellöktem magamtól.
Tavaly kezdett midnnet helyre jönni. Anyuval leültünk a szerencsétlenség évfordulóján és rá ébredtünk hogy az élet megy tovább. Apa sem akarná ha mind boldogtalanok lennnék. Onnantól anyuval közös programokat kezdtünk szervezni és jól elvoltunk. Nem felejtettünk de eltemettük az emlékeket mert így mindenkinek könnyebb.Az ébresztő órám hangos csipogása jelezte hogy kezdődik talán az egyik legjobb nap az életemben. A már megszokott mankókkal siettem le a konyhába miután össze készültem.
-Mehetünk. -
-Nyugalom Em, egy perc és jövök csak hozom a táskám. - mondta anya miközben én már a kocsi felé ballagtam.A kórházba érve minden simán ment, gyorsan levették a gipszet majd az orvosom csinált egy kontrollt, elmondta a szokásos dumát hogy mit nem csinálhatok még aztán mehettünk is az óriási kiadó épülete felé.
-Vigyázz magadra és hívj ha jöjjek érted. -
-Rendben anyu, szia. - csuktam be magam mögött a kocsi ajtót és indultam be a hatalmas épületbe. Az ajtó előtt természetesen nem tűnt fel a kis szőnyeg így majdnem sikerült hasra esnem.-Jó napot, Emily Gray vagyok. Shawn Mendes új videó klippje miatt jöttem. - mondtam már a recepciónál ahol egy idősebb nő ült.
-Szia kedvesem, igen Mr.Mendes már szólt hogy jönni fogsz. 15.emelet jobbra a 6.ajtó.- mosolygott kedvesen.
-Köszönöm szépen. - indultam meg a nyilakkal kijelölt lift felé.-Akkor kezdjük. - suttogtam amint rá nyomtam a 15.emelet gombjára.
YOU ARE READING
Dance With Life (Completed)
Fanfiction❤️~Egy baleset ami mindent megváltoztat. Mit teszel ha mindenki azt mondja az álmaidnak vége? Megtudja valaki változtatni azt ami mások szerint már nincs? ~❤️ 2018 Novella My first❤️ 🎉--------------🎉 #1-balett🔥2019.01.11 #54-shawnmendes🔥2019.01...