A reggelink nyugodtan telt miután nagy nehezen felébredtünk. Ez a randi reggeli dolog igazából végül nem teljesült ugyanis az egész csapatnak pont akkor kellett jönni mikor nekünk. De igazából mindegy is, Shawn közölte hogy egyenlőre tartsunk mindent titokban és tegyünk úgy mintha csak barátok lennénk.
Szóval most itt sétálunk a páros tánc helyszínére. Shawn a zenekar tagjaival hülyül míg én Willel vagyok hátul.
A helyszínen megnéztük a termet ami nagyon tetszett, semmi extra és pont így volt jó. Willel rengeteget nevettünk és talán túl sokszor ölelgettük egymást mint kellett volna ugyanis este a hotelbe érve rajöttem hogy Shawnnal egész nap nem is beszéltem kB és ő se jött oda.
-Miújság? - feküdtem mellé az ágyunkon miután vissza értünk.
-Mivan Will nem ér rá? - kérdezte rám sem nézve.
-Te most féltékeny vagy? - nevettem fel.
-Ezen most mi olyan vicces Emily? - nézett rám végre komolyan.
-Egy az hogy tudtommal nem vagyok a barátnőd így azt csinálok és azzal akivel akarok másodszor pedig Will meleg, de ez amúgy titok valószínűleg ezért nem tudod és harmadszor tegnap vallottam be hogy szerelmes vagyok beléd. -
-Will meleg? -
-Látom megfogtad a lényeget. - forgattam meg a szemeim.
-Ne forgasd, úgy marad. -
-Mondod te aki folyamatosan ezt csinálja. -
-Belehalnál ha egyszer nem szólnál vissza? - jött közelebb.
-Hmm, valószínűleg igen. -
-Gondoltam. - húzott magához és csókolt meg.Willel másnap gyorsan lepróbáltuk a koreográfiát aztán felvettük vagy 5 × a közös táncunk amit persze Shawnnak is végig kellett néznie.
-Nem tetszik hogy ennyiszer ér hozzád. - motyogta az egyik szünetben.
-Shawn, Will a legjobb barátom és a partnerem ha nem érné hozzám nem is kéne pár. -
-Hozzád érhet de ez túl sok. -
-Shawn... -
-Jó befejeztem. - ezzel puffogva vissza ült a neki fent tartott helyre mi pedig folytattuk a táncot.
Igazából minden gördülékenyen ment egészen addig míg az utolsó felvételen az emelés után nem érkeztem rosszul. Hirtelen fájdalom nyilalt a bokámba és össze csuklottam. Szerencsére Will gyors reflexeinek köszönhetően nem találkoztam a padlóval.
-Emily. - ugrott fel rögtön Shawn és sietett hozzánk.
-Nagyon fáj. - néztem fel rá miután az első könnycseppem utat tört magának.
-Minden rendben lesz. - adott át Will a szerelmem karjaiba.
Az itt lévő orvos aki pont az ilyen esetek miatt van nem sokkal később érkezett meg így meg is tudta nézni a fájó pontomat.
-Jól van Emily, nincs semmi baj csak egy kicsit rossz helyre léptél. Elő fordul, holnapra kutya bajod. - mosolygott rám a doki.
-Köszönöm. - húztam vissza a tánc cipőm.
-A páros résznek vége köszönök mindenkinek a mai napot. - fejezte még be mondandóját amint vissza értünk a terembe Andrew.A csillagos ég alatt ültem a hotel medencéjénél és halkan folytak könnyeim.
-Miért sír az én egyetlen gyönyörű és csodálatos táncos lányom? - foglalt helyet mellettem a kanadai sztár hirtelen.
-Félek Shawn. -
-Mitől? -
-Hogy megtörténik újra ami ma, csak komolyabb baj lesz. Félek hogy csalódást okozok midnnekinek,hogy cserben hagylak. Félek hogy talán a holnapi lehet az utolsó táncon. Az a lépés, még most sem vagyok benne biztos hogy sikerülni fog. -
-Én tudom hogy sikerül, Emily nem vagy egyedül. Itt vagyok, itt vagyunk. Támogatunk, bármi történik egyet jegyezz meg. Sosem fogsz csalódást okozni. Maximum hibázol. És? Mindenki hibázik? Majd kijavítjuk, megoldjuk. Nincs lehetetlen, főlleg egy ilyen kitartó, gyönyörű és erős lány számára mint amilyen te vagy. -
-Köszönöm hogy itt vagy Shawn, nélküled már lehet hogy feladtam volna. -
-Mindig itt leszek. - és ezzel tovább ültünk a csillagok alatt a sötétségben.-Emily? - szólalt meg újra.
-Igen? --Lennél a barátnőm? -
أنت تقرأ
Dance With Life (Completed)
أدب الهواة❤️~Egy baleset ami mindent megváltoztat. Mit teszel ha mindenki azt mondja az álmaidnak vége? Megtudja valaki változtatni azt ami mások szerint már nincs? ~❤️ 2018 Novella My first❤️ 🎉--------------🎉 #1-balett🔥2019.01.11 #54-shawnmendes🔥2019.01...