Lesokkolva álltam a göndör hajú fiú előtt. Szeret. Szerelmes belém. Én pedig nem tudtam mit mondjak.
-És nehezedre esett volna ezt előbb közölni? - mosolyodtam el végül.
-Mivan? -
-Én is szeretlek Shawn, az első próba óta mikor megjelentél.-
-És én ott hagytalak tegnap. Sajnálom Em, egy balfasz vagyok tudom. De megijedtem, elragadtak az érzelmeim és nem tudtam te hogy érzel. Nem akartam tönkre tenni a barátságunk. - biggyeztette le az ajkait.
-Felejtsük el. -
-Kiengesztelés képp... Holnap eljönnél velem reggelizni? -
-Amúgy is veled mennék. - néztem értetlenül.
-Mikor randira hívod de nem tűnik fel neki. - nézett félre és forgatta meg a szemeit.
-Tehetek róla hogy mindig csak rizsázol? -
-Emily. Te folyamatosan bántod a lelki világom. -
- Nehéz az élet Shawn. - kacsintottam majd gondoltam ideje lenne ágyba bújni. Persze nem rosszra gondolni, csak álmos vagyok. Bementem a fürdőbe a pizsamámmal együtt amit komótosan át vettem majd vissza ballagtam úgy abban a tempóban amit talán még egy lajhár is megirigyelne. Shawn már az ágy bal oldalán feküdt szintén pizsiben amit gondolom amíg nem voltam itt átvett és a telefonját nyomkodta.
-Arréb mehetsz, az az én helyem.-
-Biztos hogy nem, mindig én alszom a bal oldalon. -
-Elhitted Mendes. - azzal oda kuporodtam a miliméternyi helyre a bal oldal szélén. Épphogy nem estem le de legalább nyertem.
-Hihetetlen vagy. - suttogta a göndör majd lekapcsolta a kislámpát ami még égett kicsit arrébb húzódott majd maga után húzva és elrontva ezzel "életveszélyes megmozdulni" pózonat magához húzott és betakart.
Azt hiszem még sosem aludtam ilyen jól.-Jó reggelt gerle pár, látom szent a béke. Hasatokra süt a nap, gyerünk, gyerünk. - ébredtem Andrew hangjára.
-Te hogy jutottál be? - szólt mellőllem a kanadai énekes.
-Veszélyes nyitva hagyni az ajtót Mendes. Amúgy ma szabad program viszont 5 kor elmegyünk megnézni a helyszíneket. Remélem Emily tud járni. - kacsintott a menedzser mire szerintem át vettem egy paradicsom szerepét még ha egyébként nem is történt semmi.
-Kabd be Andrew. - mondta Shawn.
-Egyébként, akkor most ti együtt? - nézett még vissza az ajtóból.
-Menj már innen. - dobta meg Shawn egy párnával ami majdnem el is találta de addigra már kisurrant és a párna az ajtónak csapódott.-Jó reggelt Em. - fordult felém immár mosolyogva Shawn.
-Szia Mendes. - helyezkedtem ugyan olyan pózba vele szembe.
YOU ARE READING
Dance With Life (Completed)
Fanfiction❤️~Egy baleset ami mindent megváltoztat. Mit teszel ha mindenki azt mondja az álmaidnak vége? Megtudja valaki változtatni azt ami mások szerint már nincs? ~❤️ 2018 Novella My first❤️ 🎉--------------🎉 #1-balett🔥2019.01.11 #54-shawnmendes🔥2019.01...