Als deze jongens zeggen filmavond, dan is het ook echt filmavond! We zijn ondertussen al de derde film aan het kijken. Ik pik de bak popcorn uit Nialls handen en pak een volle hand. Niall grinnikt en zet de bak naast zich. Ik kijk hem even boos aan, maar zodra ik zijn gezicht zie moet ik lachen. Niall drukt een kusje op mijn neus en ik glimlach.
"Wanneer komt XFactor op tv?" vraag ik met volle mond. Louis draait zich om en kijkt me fronsend aan. Ik haal mijn schouders op.
"Zeg het dan" zeg ik met een zeurderig toontje in mijn stem.
"Morgen" zegt Louis droog. Nu is het mijn beurt om hem fronsend aan te kijken.
"Zo snel?" Louis knikt. "Met de audities van alleen vandaag kunnen ze al 3 of 4 weken door" Ik haal mijn schouders op. Logisch Chantal.
Dommig ga ik dichter tegen Niall aanzitten en pak stiekem weer weer wat popcorn. Hij grijnst en drukt een kus op mijn haren.
"Je bent leuk Chantal" fluistert hij. Ik kijk verbaasd op, zei hij dat nou echt? Hij glimlacht en knikt,
"Ja dat zei ik, babe"
Ik frons.
"Zei ik dat hardop?" fluister ik.
"Ja" grinnikt hij.
"Zullen we naar boven gaan?"
Niall knikt en ik loop de trap op nar mijn slaapkamer, in Louis' huis.
"Do it safe!" hoor ik Harry lachend roepen. Ik rol mijn ogen en voel mijn wangen warm worden.
We stappen mijn slaapkamer binnen en gaan op het bed zitten.
"Dus.." begin ik ongemakkelijk. Niall onderbreekt me.
"Chantal"
"Ja"
"Zou je het erg vinden als ik.. Nouja.. Je zegmaar, nu zou.. Zoenen?"
Ik glimlach om zijn schattigheid.
"Nee" fluister ik. Niall buigt een beetje naar voren en ik doe het zelfde. Het duurt een tijdje voor onze lippen elkaar raken en er verschillende kriebels door mijn buik vliegen. Niall legt zijn handen op mijn heupen en ik hou mijn handen in zijn nek.
"wauw" fluister ik, als we een beetje terugtrekken.
"Zeker weten!" grinnikt hij.
- - - -
Ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
"Dankje Niall" fluister ik. Niall fronst even en drukt een kusje op mijn voorhoofd.
"Zonder jou zou ik dit niet kunnen, je laat me alles even vergeten"
"Het komt goed Chantal, dat beloof ik je. Ik zal er alles aan doen om jou gelukkig te zien"
"Cheesy Niall" fluister ik. Hij lacht even. "Totally"
"Ik hou van je " fluistert hij.
"Ik hou ook van jou"
-
-
-
*EINDE FLASHBACK!!!!!!!!*
Het is heel wat om te zeggen dat je van iemand houd.
Het was alleen wel waar.
ik had nooit kunnen weten wat ik vandaag de dag zou gaan doen.
Maar nu ik het weet, ben ik blij met elk woord dat ik toen heb gezegt.
Ik leg mijn pen op het bureau terug en sluit het dagboek. Het staat vol met herrinderingen. Goede en slechte.
Maar het maakt me allemaal niet meer uit.
Mijn leven is geweldig.
Met dank aan 5 jongens.
-
JE LEEST
Irish Guys ~ One Direction - dutch
FanfictionEen ongeluk, een klap, en je bent weg. Chantal's ouders overlijden in een auto ongeluk. Ze heeft geen huis meer en gaat bij een van haar nieuwe vrienden wonen. Louis. Het loopt allemaal wat anders dan ze verwacht. Voltooid.